ابزار های طراحی سایت

ابزار های طراحی سایت - تولید محتوای دیجیتال

به دلیل تصورات غلط رایج در مورد طراحی وب سایت، بسیاری از مبتدیان احساس می کنند که سال ها طول می کشد تا طراحی های وب سایت مناسب و حرفه ای انجام دهند. در حالی که نرم افزار طراحی سایت مناسب به شما کمک می کنند به راحتی طرح های زیبا و با حداقل مهارت ایجاد نمایید. دلیل آن این است که بعضی از نرم افزارهای طراحی وب، کل فرآیند را به صورت خودکار انجام می دهند که به افراد مبتدی نیز اجازه می دهد تا وب سایت های زیبایی ایجاد نمایند. در ادامه به معرفی ابزار های طراحی سایت میپردازیم. جهت مشاوره سئو، دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و تولید محتوای دیجیتال و متنی در تهران و کرج با ما تماس بگیرید

ابزار های طراحی سایت

بهترین نرم افزارها برای طراحی وب سایت:

۱. SeedProd

SeedProd بهترین نرم افزار طراحی وب سایت و سازنده صفحه برای وردپرس می باشد. این یک صفحه ساز کشیدن و رها کردن کاربر پسند است که به شما امکان می دهد طراحی های وب سایت کاملاً سفارشی ایجاد نمایید. می‌توانید با یکی از بیش از ۱۵۰ قالب طراحی حرفه‌ای آن‌ها شروع کرد تا در زمان صرفه‌جویی کنید یا با استفاده از سازنده تم کشیدن و رها کردن، یک طراحی واکنش‌گرای کاملا سفارشی ایجاد نمایید. این شامل ده‌ها بلوک طراحی، قالب‌های بخش از پیش ساخته شده، انیمیشن‌های تعاملی، کنترل‌های طراحی در سطح سایت، طرح‌های رنگی برند، بیش از ۲ میلیون عکس استوک و موارد دیگر است.

۲. Beaver Builder

Beaver Builder یک صفحه ساز کاربر پسند برای وردپرس می باشد. با یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن به مخاطب داده میشود که به شما امکان میدهد وب سایت های واکنش گرا بدون کد نویسی طراحی کنید. برای شروع کار با Beaver Builder، به یک وب سایت وردپرس نیاز دارید. توصیه می کنیم از Bluehost استفاده نمایید. آنها یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس و یکی از بزرگترین شرکت های میزبانی وب در جهان است.

بهترین بخش این است که آنها به کاربران WPBeginner تخفیف در هاست و یک نام دامنه رایگان ارائه می دهند. پس از راه اندازی، باید افزونه Beaver Builder را نصب و فعال نمایید.

۳. دیوی Divi

Divi یکی دیگر از نرم افزارهای بسیار خوب است که برای سازنده وب سایت وردپرس ساخته شده است. این یکی از بهترین صفحه سازهای وردپرس است و دارای ده ها قالب آماده برای استفاده شما است. پس از راه اندازی سایت وردپرس خود، به سادگی Divi را در وب سایت خود نصب و فعال نمایید و شروع به ویرایش کنید. تقریباً با هر قالب وردپرس کار می کند، و همچنین می توانید از تم Divi استفاده نمایید که دارای ویژگی های پیشرفته برای سازنده است.

۴. Web.com

اگر به دنبال یک سازنده وب سایت با میزبانی کامل هستید، Web.com یک جایگزین خوب برای وردپرس برای مبتدیان می باشد. این سازنده وب سایت هوشمند دارای طراحی های زیبای وب سایت است که می توانید با استفاده از یک رابط کاربری ساده آنها را ویرایش نمایید. به سادگی با انتخاب یکی از هزاران الگوی از پیش طراحی شده آنها شروع کنید و سپس به راحتی می توانید با اشاره و کلیک کردن آن را با تصاویر، متن، ویدیوها و موارد دیگر جایگزین کنید.

۵. Gator توسط HostGator

Gator یکی دیگر از سازندگان وبسایت است که به شما امکان طراحی وب سایت های کامل را بدون کدنویسی می دهد. Gator توسط HostGator، یکی از بهترین شرکت های میزبانی وب در جهان ساخته شده است. این یک پلتفرم کاملا میزبانی شده است، به این معنی که لازم نیست نگران به روزرسانی، امنیت یا پشتیبان گیری باشید. این نه تنها شامل سازنده و میزبانی وب سایت می شود، بلکه یک نام دامنه رایگان برای وب سایت خود نیز دریافت خواهید کرد.

نرم افزار سازنده خود دارای یک رابط بصری کشیدن و رها کردن با بیش از ۲۰۰ قالب طراحی وب حرفه ای است. هر قالب با استفاده از یک ابزار ساده کاملا قابل تنظیم است. می‌توانید هر موردی را در یک صفحه ویرایش کنید یا موارد رایج مانند تصاویر، ویدیوها، گالری عکس، متن، ستون‌ها، نقشه‌ها و فرم‌های تماس را بکشید و رها کنید.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما