انواع دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوای متنی -دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ، انواع متفاوتی دارد و استراتژی‌ هایی که در این زمینه در نظر گرفته شده است، از کانال‌های مختلفی اعمال می‌شوند. دیجیتال مارکتینگ به معنای ساده، استفاده کسب و کار‌ها از اینترنت برای ارتباط با کاربران خود و ارائه محصولات و خدماتشان به آن‌ها می باشد. با هدف قرار دادن گروه مشخصی به عنوان یک کسب و کار، استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغاتی که آن مجموعه استفاده می کنند، می‌توانند تاثیر بسیار بیشتری نسبت به روش‌ های سنتی بازاریابی داشته باشند. در ادامه به معرفی انواع دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

انواع مختلف دیجیتال مارکتینگ به ۹ دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

  1. بهینه‌سازی برای موتور‌های جستجو
  2. بازاریابی از طریق موتور‌های جستجو
  3. بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی
  4. بازاریابی محتوا
  5. بازاریابی از طریق ایمیل
  6. بازاریابی اشتراکی
  7. بازاریابی از طریق موبایل
  8. بازاریابی از طریق محتوای ویدئویی
  9. بازاریابی از طریق اینفلوئنسر‌ها

بهینه سازی موتور های جستجو چیزی است که صاحبان کسب و کارهای متفاوت برای بیشتر دیده شدن وب سایت خود در نتایج جستجویی که به آن اشاره شد، نیاز دارند. این موضوع یکی از بهترین و تاثیرگذارترین انواع دیجیتال مارکتینگ است چرا که می‌تواند بازدید و جریان ترافیک وب سایت یک کسب و کار را افزایش دهد و این بازدید‌ها و ترافیک توسط اشخاصی می باشد که به دنبال محصولات و یا خدماتی کاملا مرتبط است و حالا در وبسایت شما می باشند.

به صعود در رتبه‌بندی نتایج جستجو با اصول سئو، در اصطلاح رشد و بهینه‌سازی ارگانیک گفته می شود، چرا که این روند با منطبق کردن ساختار و محتوای یک وب سایت با معیارهای سنجش موتورهای جستجو صورت می‌پذیرد. در واقع در این حالت آن وب سایت شایستگی و اعتبار حضور در رتبه خود را طی یک پروسه که می‌تواند زمان‌ بر باشد به دست آورده است. اما این تنها راه برای بازاریابی و تبلیغ یک وب سایت از طریق موتورهای جستجو نیست.

موتورهای جستجو امکانی را برای صاحبان کسب و کار‌ها در نظر می گیرند تا با پرداخت هزینه‌ای مشخص، وب سایت آن‌ها در صفحه نتایج جستجو به عنوان یک تبلیغ ظاهر شود. این نوع از بازاریابی دیجیتال، بازاریابی از طریق موتورهای جستجو نامیده می شود که با عبارت خلاصه شده SEM نیز شناخته می‌شود.

بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی

امروز مردم در هر قشری از شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با دیگران و پیدا کردن کسب و کار و محصولات مورد نیازشان استفاده می‌کنند. در این میان کسب و کارها می‌ توانند از این حضور و فعالیت گسترده مردم در شبکه‌های مختلف اجتماعی برای ارائه خود استفاده نمایند.

بازاریابی از طریق محتوا یکی از کانال‌های مهم دیجیتال مارکتینگ می باشد که کاربرد گسترده‌ای در انواع مختلف دیجیتال مارکتینگ دارد. به عنوان مثال در زمینه‌هایی از جمله SEO، شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ به طور مستقیم از محتوا برای اعمال استراتژی‌ها استفاده می کنند. محتوا یک راه خوب برای آن است که یک ارزش را به مخاطبان خود برساند و می‌توانید از آن برای تقویت ارتباط خود با مخاطبان استفاده کنید و یا آن که با محتوایی متفاوت توجه‌ها را به کسب و کار خود جلب نمایید.

بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی از طریق ایمیل یا ایمیل مارکتینگ یکی از قدیمی‌ ترین انواع دیجیتال مارکتینگ می باشد و با این حال هنوز یکی از کانال‌های رایج بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کارها است.

یکی از بهترین راه‌ها برای بازاریابی کسب و کار شما آن است که بگذارید دیگران این کار را برای شما انجام بدهند تمرکز بازاریابی مشارکتی نیز همین موضوع می باشد. با ایجاد یک برنامه اشتراکی برای بازاریابی کسب و کار خود، می‌توانید از تلاش و نفوذ افراد در زمینه بازاریابی و تبلیغات، برای افزایش مشتریان و جذب مخاطبان جدید استفاده نمایید.

بازاریابی از طریق تلفن‌ های همراه

اغلب ترافیکی که امروز در اینترنت وجود دارد از طریق تلفن‌های همراه است. به همین دلیل، کاربران تلفن‌ های همراه اصلی‌ ترین اولویت کسب و کار‌های امروز در زمینه بازاریابی و تبلیغات می باشند. این زمینه در دیجیتال مارکتینگ، یکی از راه‌ های بهینه‌سازی فعالیت‌های مربوط به حوزه بازاریابی و تبلیغات در هر کسب و کاری است.

بازاریابی از طریق محتوای ویدیویی

ویدیو‌ها معمولا نرخ بالایی از تعامل دریافت می‌کنند و می‌توانند یک راه عالی برای رسیدن به اهداف بازاریابی کسب و کار شما باشند. می‌توانید آن‌ها را در وب سایت خود قرار دهید، در پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری محتوای ویدئویی از جمله یوتیوب و آپارات به اشتراک بگذارید و یا این که از آن‌ها در قالب تبلیغات استفاده نمایید.

بازاریابی از طریق اینفلوئنسر‌ها

مجموعه‌های مختلف سال‌ها است که از سلبریتی‌ها و افراد نامدار برای اهداف تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند، با شکوفایی و محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، اینفلوئنسرها نیز به این نوع از تبلیغات اضافه شده‌اند.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و طراحی وب سایت در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما