بازاریابی محتوایی اول ویدیو چیست؟

تولید محتوای ویدیو اول

بازاریابی محتوایی اول ویدیو چیست؟

بازاریابی محتوایی اول ویدیو، استراتژی است که ابتدا محتوای ویدیویی ایجاد می‌کند و سپس از آن محتوای ویدیویی برای استخراج سایر اشکال محتوا استفاده می‌کند. کتاب‌های الکترونیکی، مطالعات موردی، کاغذهای سفید، مقالات و وبلاگ‌ها هنوز نقش مهمی در بازاریابی محتوا دارند. با این حال، زمانی که واقعیت بازار امروز و پربار بودن ویدیو را تصدیق کنیم، به ارزش فوق‌العاده رویکرد بازاریابی محتوای ویدئویی اولبازاریابی محتوایی اول ویدیو پی می‌بریم.

هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین استراتژی بازاریابی محتوا برای شرکت خود، یکی از اولین چیزهایی که باید به آن توجه کنید، نوع محتوایی است که استفاده می کنید. آیا باید یک مقاله طولانی در وبلاگ بنویسید، صدای پادکست بسازید یا ویدیو بسازید؟

در حالی که همه اینها گزینه های عالی هستند، باید ویدیو را در اولویت قرار دهید زیرا بازاریابی محتوای ویدیویی مخاطب را از طریق کلمه، صدا و تصاویر به طور همزمان درگیر می کند. برای موفقیت، باید چند بعدی فکر کنید و هیچ چیز بهتر از ویدیو به این هدف کمک نمی کند. تقریباً ۹۰ درصد از بازاریابان ویدیویی از قدرت محتوای ویدیویی استفاده می کنند، در حالی که ۸۵ درصد از کاربران اینترنت ایران ویدیوها را به صورت آنلاین تماشا می کنند.

نتیجه بازاریابی ویدیویی

مردم فیلم را ۶۰۰۰۰ برابر سریعتر از متن پردازش می کنند زیرا به تلاش شناختی کمتر و توجه کوتاهتر نیاز دارد. هنگام خواندن یا گوش دادن به کلمات، ساختار ذهنی ما نیاز به تفکر در مورد آن محتوا دارد. با ویدیو، این ها همه برای ما انجام می شود.

بهمین دلیل به این واقعیت منجر می شود که افراد بیشتری دیدن محتوای ویدیویی را به جای خواندن آن ترجیح دهند، بنابراین شروع با ویدیو کاملاً منطقی است.

ریمیکس کردن ویدیو به فرم های محتوای چندگانه

بهترین چیز در مورد ویدیو این است که می توان آن را تجزیه کرد و به قالب های مختلف محتوایی مانند مقالات ، محتوای صفحه وب، پست های اجتماعی، پادکست، تصاویر ثابت و GIF تبدیل کرد که می توانند در کانال های دیگر به اشتراک گذاشته شوند.

از آنجایی که ویدیو یک فیلمنامه دارد با کمی تغییر می تواند به یک قطعه نوشته شده تبدیل شود. فریم‌های ثابت یک ویدیو را می‌توان به‌عنوان تصاویری ثبت کرد که می‌توان به پست‌های نوشته شده اضافه کرد. و چون صدا دارد، می‌توانید آن را برای استفاده از پادکست تغییر دهید.

پست های وبلاگ

وبلاگ نویسی همچنان یکی از مهم ترین استراتژی های محتوا است. یک پست وبلاگ خوب و کامل با کلمه کلیدی که خواننده را درگیر می کند همان چیزی است که الگوریتم گوگل آن را مرتبط تشخیص می دهد. برای بالا بردن سایت شما در رتبه بندی استفاده از ویدئو برای ایجاد وبلاگ نیازی به تحقیق، نوشتن یا ویرایش زیادی ندارد. فقط ویدیو را رونویسی کنید، متن را ویرایش کنید و تصاویر، نقل قول ها و آمار را اضافه کنید. اگر خیلی طولانی باشد، این یک مزیت است! می توانید آن را به یک سری پست وبلاگ تقسیم کنید.

محتوای صفحه وب

مصاحبه های ویدیویی در مورد موضوعات پیرامون محصول یا خدمات شما، زوایای، توضیحات و نقل قول های جدیدی را برای کمک به به روز رسانی محتوای صفحه وب شما ارائه می دهد. چه در حال ایجاد صفحات جدید از نقاط کلیدی ویدیو باشید و چه از زمینه ویدیویی جدید برای به روز رسانی صفحات موجود استفاده می کنید، ویدیو می تواند زندگی جدیدی به صفحات استاتیک وب سایت شما بدهد.

پادکست

طبق یک مقاله در سال ۲۰۱۸ توسط FastCompany، بیش از ۵۰۰۰۰۰ نمایش پادکست فعال و بیش از ۱۸ میلیون قسمت وجود دارد. تعداد شنوندگان پادکست در حال افزایش است و بازاریابان از این قالب استفاده می کنند. تبدیل ویدیوها به پادکست تلاش و زمان تولید محتوا را به شدت کاهش می دهد.

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها به راحتی قابل هضم، قابل پیوند هستند و راهی عالی برای گفتن داستان های بصری هستند. آنها همچنین تعداد زیادی سهام اجتماعی تولید می کنند، به همین دلیل است که تقاضا برای آنها در چند سال اخیر به شدت افزایش یافته است.

از آنجایی که اینفوگرافیک ها پتانسیل ویروسی شدن را دارند و ایجاد آنها بسیار آسان است، اینفوگرافیک ها راهی برای افزایش تعامل و ایجاد آگاهی از برند شما هستند. داستان را از ویدیوی خود بگیرید، نکات کلیدی، نقل قول ها و آمار را یادداشت کنید و در کمترین زمان یک طرح کلی برای یک اینفوگرافیک خواهید داشت. اگر خودتان با طراحی گرافیکی آشنا نیستید، کسی را استخدام کنید تا به اینفوگرافیک شما جان بدهد.

تصاویر و گیف های رسانه های اجتماعی

پست های اجتماعی با تصاویر جان تازه ای به خود می گیرند. بهترین فریم ها را از ویدیوی خود بگیرید تا تصاویر عکس را به پست های اجتماعی خود اضافه کنید.

از نقل قول‌های گفتگو یا مصاحبه صریح در ویدیوی خود برای پست‌های کوتاه مانند توییتر یا پست‌های با اندازه متوسط ​​برای فیس‌بوک یا لینکدین استفاده کنید. همراه با آن پست ها، تصاویر را نیز اضافه کنید یا از ویدیوهای GIF طنز آمیز ایجاد کنید تا توجه و تعامل بیشتری را به خود جلب کنید.

مزایای اضافی ویدئو-اولین بازاریابی محتوا ویدئو اول

مردم به صورت روزانه از ویدیوها استفاده می کنند، خواه به دنبال دستورالعمل های DIY باشند، تحقیق کنند یا ویدیوهای خنده دار را با دوستان به اشتراک بگذارند. آنها ویدیو را مفیدترین، جذاب‌ترین و آسان‌ترین قالب می‌دانند. به‌عنوان سازنده محتوا، مزایای بیشتری برای ایجاد ویدیو برای شما وجود دارد، از جمله:

به شما کمک می کند تا بازاریابی موبایلی بهتری داشته باشید

تأکید زیادی بر بازاریابی تلفن همراه وجود دارد در حالی که به طور همزمان ویدیو پرمصرف ترین محتوای تلفن همراه است. وقتی ویدیو برای موبایل و رسانه های اجتماعی بهینه سازی می شود، تمام ارزش های بازاریابی موبایل اول اعمال می شود. در حین حرکت، مردم ترجیح می‌دهند یک ویدیو را تماشا کنند (یا به آن گوش دهند)، بنابراین افزودن آن به استراتژی بازاریابی محتوا به برند شما مزیت رقابتی می‌دهد.

video first برای سئو خوب است

سئو یک تاکتیک قوی برای ایجاد ترافیک وب سایت به دلیل گوگل و یوتیوب است. این دو بزرگترین موتورهای جستجو در جهان هستند

یوتیوب یک پلتفرم ویدیویی است که از مشاغل مستقل و تولیدکنندگان محتوا پشتیبانی می کند. بنابراین ایجاد ویدیوهای جذاب و بهینه سازی آنها برای موتورهای جستجو به شما امکان می دهد به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. دید آنلاین سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه ترافیک وب سایت خود را نیز افزایش دهید. اگرچه گوگل مالک یوتیوب است به این معنی که انگیزه ای برای رتبه بندی ویدیوهای شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) دارد، اما ویدیوهای سایر میزبان ها نیز در نتایج بالاتر از محتوای متنی اصلی قرار می گیرند.

این یک قالب بومی برای نسل های آینده از مصرف کنندگان است

Gen Zers به ​​عنوان بومی ویدیو شناخته می شود زیرا آنها ویدیوهای زیادی را در شبکه های اجتماعی و یوتیوب تماشا می کنند.  انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۱، ویدیو ۸۱ درصد از ترافیک آنلاین جهانی را تشکیل دهد.

بازاریابی محتوایی ویدئو اول، ایجاد محتوای اجتماعی کارآمد را امکان پذیر می کند

با تغییر کاربری ویدیوهای طولانی خود به قطعات کوچک برای رسانه های اجتماعی، نیازی به صرف زمان زیادی برای ایجاد همه چیز از ابتدا نخواهید داشت. بسیاری از بازاریابان می گویند که اگر زمان و منابع لازم را داشتند، ویدیوهای مناسب تری برای رسانه های اجتماعی ایجاد می کردند.

در اینجا چند نمونه و نکاتی وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

فیلم را به قطعات مرتبط تقسیم کنید که در آن موضوعات مختلف مورد بحث قرار می گیرد.

از محتوای ویدیویی خود برای ایجاد یک سری ویدیوهای کوتاهتر استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر در مورد اصول اولیه سئو صحبت می کنید، می توانید ویدیو را به هفت قسمت تقسیم کنید یا از محتوا برای تولید هفت ویدیو استفاده کنید و آن ستون ها را به صورت جداگانه توضیح دهید. یک مقدمه و مقدمه کوتاه به همه آنها اضافه کنید و به ویدیوی اصلی پیوند دهید، و چند سوال برای مخاطبانی که از آنها در مورد تجربیات و تاکتیک های سئو می پرسند.

از فردی بخواهید که از شما در حال فیلمبرداری ویدیوی خودتان، فیلمبرداری کند و از پشت صحنه ویدیوهای طولانی تر خود را ایجاد کنید. می توانید بلوپرها و قسمت های خنده دار را اضافه کنید و آنها را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

نتیجه

استراتژی بازاریابی محتوایی اول ویدیو یک حرکت هوشمندانه است که کارایی، اثربخشی و خروجی کلی شما را در مقدار محتوای شما افزایش می دهد. کیفیت محتوا به دلیل ماهیت طبیعی و اصلی محتوای ویدیویی افزایش می یابد.

با توجه به توسعه محتوای ویدیویی شما میتوانید با در نظر گرفتن هدف‌گذاری از همان ابتدا کار ویدیو را به اشکال دیگر محتوا تبدیل کنید. حتی اگر آن برنامه پیش تولید را نداشته باشید، همیشه عنصری از ویدیوی شما وجود خواهد داشت که می‌توان آن را برش داد و به قالب‌های دیگر تغییر کاربری داد. و به یاد داشته باشید – ویدیو محتوایی است که به ارائه ادامه می دهد.

می خواهید بیشتر بدانید؟ با یک کارشناس تولید محتوا حرفه ای صحبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما