بازاریابی موتور های جستجو

دیجیتال مارکتینگ - سئو

سئو سایت (SEO) یک فرآیند طبیعی برای رسیدن به رنک‌ های بالای صفحه نتایج موتور جستجو می باشد. اما در بازاریابی دیجیتال با مفهوم دیگری بنام SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو آشنا می‌شویم. جهت مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

بازاریابی دیجیتال موتور های جستجو

بازاریابی جستجو به هر تکنیکی گفته می شود که به برند با ظاهر شدن در صفحات نتایج موتور جستجو در جلب توجه کمک می‌کند این نوع بازاریابی برای گرفتن رنک بالاتر و افزایش میزان مشاهده کاربرد دارد و شما می‌توانید برای افزاریش ترافیک سایت خود از این روش استفاده نمایید.

دو نوع دسته‌بندی اصلی در بازاریابی وجود دارد:

  • SEM که از استراتژی‌های پولی برای ظاهر شدن در جستجو استفاده می شود.
  • SEO که از استراتژی‌های ارگانیک برای ظاهر شدن در جستجو استفاده می شود.

مانند بیشتر چیزها در صنعت جستجو، تعاریف مربوطه به بازاریابی سرچ نیز تکامل پیدا کرده‌اند. بعضی از بازاریابان SEM را یک عبارت چتری می شناسند که هم شامل استراتژی‌های پولی و هم شامل استراتژی‌های ارگانیک است، اما برای اینکه بتوانید نقشه بازاریابی خودتان را شفاف‌ سازی نمایید ما توصیه می‌کنیم که این عبارات را به دسته‌بندی‌های مشخصی تقسیم شود.

به دلیل اینکه این عبارات می‌توانند تعییر کنند و برای بازاریابان متفاوت معنای متفاوتیداشته باشد پیش از شروع به کار با شریک‌ های جستجوی خود دامنه لغات و واژگان را مورد بررسی و شفاف‌ سازی قرار بدهید.

بازاریابی موتورهای جستجو

SEM یا بازاریابی موتور جستجو اغلب به عنوان بخشی از بازاریابی جستجو شناخته می شود که از تکنیک های پولی برای مورد مشاهده قرار گرفتن در SERPها استفاده می شود. یک استراتژی پولی شامل فعالیت‌هایی مانند تنظیم و بهینه‌ سازی تبلیغات آنلاین و همچنین تعیین بودجه‌ای است که برای جایگذاری تبلیغات اسفاده می‌شود. این استراتژی را اغلب به عنوان بازاریابی جستجوی پولی یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) نامیده می شود.

سئو

سئو یا بهینه‌ سازی موتور جستجو بخشی از بازاریابی جستجو است که از روش‌ های ارگانیک برای دریافت مشاهده در صفحه نتایج موتورهای جستجو استفاده می نمایند. با کمک SERPها دیگر برندها برای جایگذاری در آن ها هزینه‌ای پرداخت نمی کنند. به جای آن‌ ها از روش‌ هایی استفاده می‌ کنند که موتورهای جستجو را به فعالیت واردار می کند تا محتوای آن‌ ها را در بالای SERP ها نشان دهد چراکه نتیجه ارزشمند و معتبر است.

سئو اغلب به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  1. سئوی داخلی سایت وب‌سایت را  بهینه‌ سازی می‌کند تا یک کلمه کلیدی را مورد هدف قرار بدهد و از نظر موتورهای جستجو مورد قبول واقع شود. این استراتژی‌ها شامل تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد محتوا، بهینه‌سازی است. بهینه‌سازی داخل سایت در سئو به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای یک صفحه را درک کنند و رتبه آن را افزایش بدهند.
  2. سئوی فنی یا تکنیکال عناصری غیر محتوایی از وب‌سایت و وب‌سایت را به صورت یک کل بهینه‌سازی می‌کند.
  3. سئوی خارجی سایت با اتصال سایت به دیگر وب‌ سایت‌های باکیفیت برای آن اعتبار به همراه می‌ آورد. روش‌های سئوی خارجی سایت شامل ایجاد لینک از دیگر وب‌ سایت‌ ها و مدیریت تمام لیست‌ های محلی و پروفایل‌ های دایرکتوری است. زمانیکه بیشتر وب‌ سایت‌ ها به وب‌ سایت یک برند لینک می شوند.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما