بهینه سازی محتوای سایت

بهینه سازی محتوای سایت-تولید محتوای دیجیتال

تولید محتوای بهینه یکی از بخش های آسان سئو برای یادگیری است. با این حال باید یک فرایند آموزشی مناسبی را برای این کار طی کنید و از مهمترین دستورالعمل ها پیروی نمایید. در ادامه به بهینه سازی محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

محتوا یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی در گوگل می باشد

محتوا از زمان گذشته یکی از قوی ترین سیگنال های رتبه بندی سایت ها بوده است. با این حال هنوز بسیاری ار بازاریابان آنلاین در این حیطه ضعف های زیادی دارند. تنها با محتوایی می توان به بالاترین نتایج جستجو رسید که دارای کیفیت فوق العاده ای باشد.

هدف از تولید محتوا مهم می باشد. تنها به خاطر بروز رسانی سایت نباید اقدام به تولید محتوا کنید. معمولا یک محتوا با یکی از هدف های زیر می تواند تولید شود:

  • کسب رتبه در نتایج جستجو
  • کسب بک لینک
  • آموزش کاربران سایت
  • افزایش مشارکت در شبکه های اجتماعی
  • ایجاد مشتری برای سایت

چند بخش ضروری برای سئو و بهینه سازی محتوای صفحه

۱. انتخاب کلمه کلیدی

جستجوی کلمات کلیدی همیشه باید اولین قدم در نوشتن باشد. همگام کردن محتوا با کلمات کلیدی آن بسیار اهمیت دارد.شما باید بدانید که آیا در حال ساخت یک محتوای جامع با پشتیبانی از چند کلمه کلیدی اصلی بوده یا اینکه هدفتان تولید محتوایی با هدف پشتیبانی از محتوای اصلی (به همراه لینک داخلی به محتوای اصلی) است.

کلمات کلیدی پایه و اساس یک محتوا شناخته می شود و انتخاب آنها بر روی سایر فاکتورهای سئو تاثیر گذار است. اگر از همان ابتدا بر روی کلمات کلیدی مشخصی هدف گذاری نکنید، در رقابت های سنگین دچار شکست می شوید.

۲.  url مورد پسند موتورهای جستجو

اولین قانون ساختاربندی url این است که همیشه از ساختار های پیچیده و گمراه کننده دوری نمایید. url بهینه تر دارای طول کمتری است و کلمات کلیدی به شکل بهینه در آن مورد استفاده قرار می گیرند. تحقیق انجام شده نشان می دهد که url کوتاه تر، احتمال کسب رتبه بهتری است.

۳. عنوان صفحه بهینه

عنوان صفحه یکی از مهمترین بخش های سئو داخلی آن است و نوشتن بهینه آن بسیار ساده است. بهترین شروع برای نوشتن عنوان صفحه بهینه شده، استفاده از کلمات کلیدیتان در آن است.

شما می بایست از کلمات کلیدی اصلی سایت در شروع عنوان صفحه اطمینان حاصل کنید و طول کلی آن را حداکثر ۶۰ کاراکتر در نظر بگیرید. محدودیت گوگل برای نمایش عنوان صفحه تقریبا ۶۰۰ پیکسل است و این مقدار معادل تقریبا ۶۰ کاراکتر است.

۴. متا دیسکریپشن بهینه

متا دیسکریپشن، توضیحات صحیحی است که در نتایج جستجو نمایش داده می شود. یک متا دیسکریپشن بهینه می تواند منجر به کلیک بیشتر کابران شود. نرخ کلیک به همراه زمان حضور مخاطبان در سایت، یکی از فاکتورهای رتبه بندی سایت می باشد. دقت نمایید که طول متا دیسکریپشن بیش از ۱۶۰ کاراکتر نباید باشد. در غیر این صورت بخش هایی از آن در نتایج جستجو حذف می شود.

۵. بهینه سازی تگ H1

تگ H1 باید تیتر یک صفحه سایت شما باشد و در اغلب سیستم های مدیریت محتوا با عنوان صفحه یکی است.

۶. استفاده از تصاویر و ویدیوها

استفاده از عکس و ویدئو در محتوا می تواند تاثیر خوبی در زمان حضور مخاطبان در سایت داشته باشد. استفاده از ویدیوها و تصاویر ( تصاویر شامل اینفوگرافیک ها و نمودار ها نیز می باشد) خواندن و استفاده از محتوا را آسان تر می کند. از دید موتورهای جستجو کاملا منطقی است که اگر مخاطبان زمان بیشتری را برای خواندن و استفاده از محتوا صرف کنند، پس میزان ارزشمند بودن آن نیز بیشتر است.

دقت کنید که تصاویر را به خوبی بهینه سازی کرده و ویدیوها را در منابع جداگانه ای از سایت آپلود و بارگذاری نمایید. چرا که بارگذاری ویدیوها از سرور اصلی سایت ممکن است که موجب کاهش راندمان سایت در زمان اوج مصرف شود.

۷.استفاده از کلمات کلیدی مشابه جهت بهینه سازی محتوای سایت

رمز موفقیت در کسب رتبه بهتر محتوا، ایجاد ارتباط هر چه بیشتر با عبارات مورد جستجوی کاربران می باشد. به همین دلیل می بایست در محتوا از کلمات کلیدی مرتبطی که از نظر مفهومی با کلمه کلیدی اصلی در ارتباط هستند استفاده کنید.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوا و طراحی سایت در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما