تاثیر برچسب ها در سئو

تاثیر برچسب ها در سئو - دیجیتال مارکتینگ - تولید محتوای متنی

برچسب مطلب یا محصول عبارتی است که به بهترین شکل ممکن توصیف کننده آن پست یا محصول می باشد.بهتر است که قبل از نوشتن هر مقاله در سایت خود شروع به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با آن موضوع نمایید. با این کار می توانید از نوع محتوایی که مخاطبان معمولا به دنبال آن هستند، آگاهی یافته تا شانس نمایش آن صفحه را در نتایج جستجو افزایش بدهید. در ادامه به تاثیر برچسب ها در سئو و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

تاثیر برچسب ها در سئو

بعد از یافتن کلمات کلیدی مرتبط برای هدف گذاری در مقالاتمان، شروع به نوشتن محتوا می کنیم. سپس با دادن چند لینک داخلی و بک لینک میتوانیم در نتایج جستجو به ازای کلمات کلیدی مشخص شده رتبه بالایی را کسب نماییم.

برچسب های یک مطلب می توانند مانند کلمات کلیدی باشند، به شرطی که دارای مفاهیم و عبارات بلندتری درباره آن باشند. چون ما در عنوان صفحه محدود به نوشتن عبارت ای معمولی و کاربرپسندتری هستیم، با استفاده از برچسب ها می توانیم کلمات کلیدی بهتری را نیز برای آن بنویسیم.

مقایسه برچسب ها و دسته بندی ها

برچسب ها و دسته بندی ها به واسطه اینکه هر دو به دسته بندی بهتر مطالب و محصولات سایت کمک خواهند کرد، مشابه یکدیگرند. با این حال دسته بندی ها باید نسبت به برچسب ها معنای عامیانه تری داشته باشند.

چالش سئو در استفاده از برچسب ها

مهمترین چالش سئو در استفاده از برچسب ها، ترس از گرفتار شدن در محتوای تکراری است. برخلاف باوری که معمولا وجود دارد، محتوای تکراری، تنها به معنای ارائه یک متن ثابت در آدرس های مختلف نیست. محتوای تکراری وقتی پدیدار است که گوگل مسیرهای زیادی را برای یک محتوای مشابه پیدا میکند.

به عنوان مثال مطالب سایت شما ممکن است با آدرس هایی به صورت مستقیم، همراه با عنوان دسته بندی ها یا حتی تاریخ و زمان ایجاد مطلب قابل دسترسی باشند. کاربران مشکلی با این قضیه ندارند. اما طبق تعریف موتورهای جستجو این حالت به معنای محتوای تکراری است.

مزایای استفاده از برچسب ها

همانطور که در قسمت های قبلی نیز گفته شد، برچسب ها، صفحات جدیدی را برای وب سایت ایجاد می کنند که قابل پایش، ایندکس و کسب رتبه هستند. به همین دلیل شما محتوای مستقلی را به موتورهای جستجو ارئه می دهید.

مزایای استفاده از برچسب ها وقتی نمود پیدا می کند که بارها و بارها از آن ها در صفحات مختلف استفاده کنید و آیتم هایی را به زیرمجموعه آن منتقل نمود. با این کار اعتبار بیشتری به آن برچسب داده می شود و احتمال افزایش رتبه در گوگل برای آن صفحه بیشتر است.

نکات سئو در استفاده از برچسب ها

  1. در مورد انتخاب برچسب ها نیز مانند کلمات کلیدی، جستجوی لازم را انجام دهید.
  2. از برچسب ها به صورت مداوم و صحیح استفاده کنید.
  3. برای جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری، به نمایش تنها گزیده اول مطلب در بایگانی برچسب ها بسنده کنید و هیچگاه مطلب کامل را در آرشیو قرار ندهید.
  4. عملکرد برچسب را دنبال نمایید. با وجود ابزار گوگل آنالیتیکس، هیچ دلیلی برای عدم انجام این کار نمی ماند.

استفاده از برچسب ها در بازاریابی

استفاده درست از برچسب ها می تواند روش هوشمندانه ای برای کسب حداکثر ترافیک از نتایج جستجو باشد. به خاطر داشته باشید که در تعریف برچسبهای جدید سخت گیری زیادی داشته باشید. وبلاگ خود را هیچگاه به واسطه برچسب هایی که هیچ وقت جستجو نمی شوند، به انبوهی از برچسبهای بی استفاده تبدیل نکنید. تنها استفاده از نهایتا چهار تا پنج برچسب در هر مطلب کافی است. تعداد برچسب های کمتر و استفاده بیشتر از برچسبهای موجود می تواند شانس آن ها را در کسب رتبه بالاتر افزایش بدهد.

برای مشاوره بهترین سئوکار و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئوکار و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئوکار و تولید محتوا در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما