تاثیر بک لینک روی سئو سایت

تاثیر بک لینک روی سئو

به زبان ساده، هنگامی‌که یک وب‌سایت به یک وب‌سایت دیگر لینک داده می شود، یک بک لینک ساخته می شود. به بک لینک،لینک ورودی هم گفته می‌شود، زیرا باعث می‌شود که مخاطبان از سایت ما دیدن کنند.لینک خارجی هم یکی دیگر از عنوان های بک لینک است و علت این نامگذاری آن است که کاربران به خارج از وب‌سایتی که در آن حضور دارند هدایت می‌شوند. در ادامه به معرفی تاثیر بک لینک روی سئو سایت ، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

تفاوت لینک سازی داخلی و خارجی

لینک سازی داخلی و خارجی برای بهینه سازی موتور جستجو مهمترین بخش سئو خارجی را تشکیل می دهند. کیفیت پیوندهای داخلی و پیوندهای خارجی وب سایت شما می‌تواند مستقیماً بر میزان خوب یا ضعیف قرار گرفتن صفحه شما در نتایج یک موتور جستجو تأثیرگذار باشد.

لینک سازی داخلی به لینک‌هایی گفته می‌شود که کاربر را به صفحه دیگری در همان دامنه هدایت می کند. استفاده از لینک‌های داخلی باعث می شود محتوای مربوطه در تمام سایت شما متصل شود و کاربران را قادر می‌سازد صفحات وب سایت شما را بهتر مرور کنند. اما لینک سازی خارجی شامل لینک‌هایی است که از سایت ما به سایتی با دامنه دیگر و یا برعکس لینک داده شده می شود.

تاثیر بک لینک روی سئو سایت

همانطور که گفتیم، زمانی که یک وب سایت در بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری لینک داده می شود، این عمل اصطلاحا بک لینک نامیده می‌شود. این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی نمایند.

بک لینک یکی از عناصر مهم در اصول سئو شناخته می شود. وقتی وب سایتی به صفحه‌ای از سایت ما لینک داده می شود درواقع به موتورهای جستجو می‌گوید: این محتوا ارزشمند، معتبر و مفیدمی باشد. گوگل و سایر موتورهای جستجوی مهم بک لینک‌ها را برای وب سایت ما امتیاز مثبت در نظر گرفته میشود. صفحاتی که بک لینک‌ های بیشتری داشته باشند دارای رتبه بندی ارگانیک بالاتری در موتورهای جستجو می باشند.

متخصصان سئو معتقدند که بک لینک های با کیفیت بالا، عوامل تعیین کننده ای برای سئو هستند که به شما کمک می‌ کند رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجو بهبود دهید. علاوه بر این، بک لینک ها باید در سایت‌ های دارای محتوای مرتبط باشند. و حتما مهم است که این سایت‌ها معتبر و پربازدید باشند و رتبه و اعتبار آن ها بالا باشند. هرچه بک لینک‌ها با کیفیت‌ تر باشند، رتبه بندی وب سایت شما بالاتر خواهد رفت.

تفاوت بک لینک فالو و نوفالو

به طور کلی لینک‌ها به دو دسته‌ی فالو و نوفالو تقسیم می‌شوند که تفاوت‌ هایی هم بایکدیگر دارند:

بک لینک‌ها به طور پیش‌فرض فالو هستند، به این معنی که لینک دهنده اعتبار لینک و سایت ما را تایید می‌کنند.

در یک لینک فالو هیچ مشخصه‌ی خاصی در کد دیده نمی‌شود و ظاهر لینک به شکل عادی خود باقی می ماند. لینک‌های فالو همان لینک‌هایی می باشند که از دید گوگل ارزش بالایی دارند و می‌توانند بر رتبه وب‌ سایت اثر بگذارند و ما در سئو وب‌ سایت به آنها نیاز داریم.

از طرف دیگر، لینک‌های نوفالو را داریم که گوگل برای آن‌ها تقریبا هیچ ارزشی قائل نیست. تفاوت لینک فالو و نوفالو در ساختار آن می باشد. زمانی یک لینک نوفالو ایجاد می‌شود که در ساختار لینک عبارت درج شده باشد. یعنی تنها با افزودن این عبارت به یک لینک فالو می‌توانید آن را به یک لینک نوفالو تبدیل نمایید. با این کار به موتورهای جستجو می‌گویید که هیچگونه تایید یا عدم تاییدی روی لینک قرار داده شده ندارید.

تاثیر انکر تکست در بک لینک و سئو

Anchor Text متن قابل مشاهده و قابل کلیک در یک پیوند لینک می باشد. در مرورگرهای مدرن ، اغلب آبی و زیر خط دار است. که می‌توان این خصوصیات را تغییر بدهد. بعضی افراد انکر تکست را با نام های متن لینک یا عنوان لینک نیز می‌ شناسند. کلمات موجود در متن یک لینک به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا موضوع فعالیت یک سایت را بهتر شناسایی کنند و آن را در نتایج جستجو نشان دهند.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و طراحی سایت در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما