تولید محتوای انگلیسی

دیجیتال مارکتینگ - سئو در کرج - تولید محتوای متنی

آیا درباره تولید محتوا انگلیسی سایت شنیده اید؟ معمولا برای افراد استفاده می شود که خارج از کشور ایران دارای کسب و کار هستند و به فروش محصولات می پردازند اما در کشور ایران زندگی می کنند، به همین دلیل در سایت های خود از تولید محتوا انگلیسی استفاده می کنند تا توانایی معرفی محصولات خود را به خارج از کشور ایران نیز داشته باشند.در ادامه به اهمیت و کاربرد تولید محتوای انگلیسی و دیجیتال مارکتینگ میپردازیم. چهت مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

تولید محتوای انگلیسی سایت :

زبان انگلیسی یک زبان بسیار حساس می باشد، هر کلمه زبان انگلیسی ممکن است هزاران معنی در زبان فارسی داشته باشد اما با وجود تمامی سختی های فراگیری این زبان ، زبان انگلیسی به عنوان زبان عمومی و جامع در تمامی جهان شناخته می شود به همین دلیل تولید محتوا انگلیسی سایت میتواند باعث دیده شدن سایت شما در تمامی جهان و افزایش بازدید سایت باشد، تجربه نشان داده است، افرادی که از تولید محتوا انگلیسی در سایت های خود استفاده می کنند، با رشد بازدید دو برابر نسبت به افرادی که تنها از تولید محتوا فارسی استفاده می کنند، روبرو هستند.برای این روش راه های بسیار زیادی وجود دارد، در این متن راه های تولید محتوا انگلیسی را برای شما توضیح خواهیم داد.

راه های محتوا نویسی در سایت :

تولید محتوا به زبان انگلیسی راه های بسیار زیادی دارد، هر کدام از این راه ها دارای مزایا و معایب فراوان هستند، به همین دلیل شما در زمان تولید محتوا باید به تمامی جوانب دقت داشته باشید و بهترین راه ممکن را انتخاب کنید، زیرا محتوای انگلیسی علاوه بر صحت باید یونیک باشد، یعنی در سایت های دیگر انگلیسی از محتوای مورد نظر استفاده نشده باشد.

تولید محتوا انگلیسی با کمک سایت :

برخی از افراد از سایت های تبدیل محتوا به زبان های مختلف مانند سایت گوگل ترنسلیت استفاده می کنند، خوب قابل ذکر است که از این سایت ها نیز به صرفه و مقرون است اما گوگل به عنوان یک الگوریتم عمل می کند و به صورت واقعی معنی جملات شما را نخواهد فهمید، به همین دلیل اگر شما متن فارسی خود را به زبان عامیانه به گوگل ترنسلیت ارائه کنید ممکن است ترجمه بسیار متفاوتی در اختیار شما قرار دهد که کاملا با تولید محتوای شما مغایرت دارد، به همین دلیل به هیچ عنوان از سایت های تبدیل کننده زبان استفاده نکنید.

تولید محتوا با کمک برنامه :

امروزه پلتفرم های متفاوتی برای زبان انگلیسی ساخته شده است، برخی از این برنامه ها دارای کارایی سایت گوگل ترنسلیت هستند و افراد تصور دارند چون برنامه را نصب کرده اند، پس برنامه کارایی دقیق تر از سایت گوگل ترنسلیت خواهد داشت، درصورتی که لینک منبع تمامی برنامه های تبدیل کننده ، سایت گوگل ترنسلیت می باشد و تفاوتی در کارآیی آنها وجود ندارد. برای اطلاع از کارایی دقیق به شما پیشنهاد می کنیم یک متن را هم در برنامه های کمکی و هم در سایت ترجمه کنید و در نهایت متوجه یکی بودن معنی های دریافت شده خواهید بود.

کپی کردن مطلب از سایت های دیگر :

برخی از افراد مطالب سایت خود را از سایت های انگلیسی دیگر کپی می کنند، خوب مسلما مطالب دارای صحت کامل می باشد اما متن یونیک نیست، یونیک بودن محتوا به معنای تکراری نبودن محتوای تولیدی است. شما زمانی می توانید در موتور جستجو رتبه خوبی را کسب کنید که محتوای یونیک تولید کرده باشید، در غیر این صورت در زمان جستجو صفحه ای که محتوای اصلی را تولید کرده است در جستجوهای اول و شما در جستجو های آخر نمایش داده خواهید شد. به همین دلیل پیشنهاد می شود از کپی کردن هر گونه محتوا در سایت خود جلوگیری کنید. همچنین سایت منبع در صورت اطلاع می تواند یک گزارش تخلف مجازی از سایت شما داشته باشد و در صورت گزارش سایت شما مسدود خواهد شد.

تولید محتوای سایت توسط متخصص :

از بهترین راه های ممکن برای تولید محتوا سایت، استفاده از یک متخصص می باشد، برای مثال اگر قصد تولید محتوا در زمینه تبلیغ محصولات خود دارید، می توانید یک تولید محتوای فارسی انجام دهید و با کمک یک متخصص زبان، محتوای فارسی را به محتوای انگلیسی تبدیل کنید و در سایت خود انتشار دهید، همچنین می توانید اطلاعات مورد نیاز را به متخصص دهید تا یک محتوای حرفه ای در اختیار شما قرار دهد.

در صورتی که به کار متخصص مورد نظر اطمینان ندارید اما از زبان انگلیسی هم اطلاعات کافی ندارید، از سایت گوگل ترنسلیت برای ترجمه استفاده کنید تا یک معنی شبیه به شما دهد و مطمن شوید که محتوای تولید شده در زمینه تبلیغات محصولات شما می باشد، همچنین می توانید از یک سایت گوگل داگ برای اطلاع از وجود نداشتن غلط املایی و یک سایت معروف برای اطلاع از یونیک بودن مطلب تولید شده استفاده کنید.

برای مشاوره سئو کار در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و ایجاد پادکست  با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو در تهران و کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما