تولید محتوای گرافیکی

تولید محتوای گرافیکی - تولید محتوا در تهران - دیجیتال مارکتینگ

آینده دیجیتال مربوط به تولید محتوا برای وب سایت ها است. به این صورت که صاحبان کسب و کار باید شروع به استراتژی محتوایی برای کسب وکارشان را انجام دهند تا به هدف مورد نظر خودشان برسند. اما باید این را در نظر بگیریم که تولید محتوا انواع مختلفی دارد. بیشتر کاربردی که از آن ها وجود دارد تولید محتوای گرافیکی می باشد. تولید محتوای گرافیکی به دلیل سریع رساندن پیام در ذهن مخاطبان یکی از جذاب ترین نوع از تولید محتوا از نظر صاحبان کسب و کار اینترنتی است. محتوای گرافیکی هم شامل موارد مختلفی می شود مانند موشن گرافیک، اینفوگرافیک، طراحی استیکر، طراحی تصاویر،…چهت مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو  و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

انواع تولید محتوای گرافیکی

تولید محتوا گرافیکی می تواند به صورت های مختلفی باشد که هر کدام به نوع خود بهترین تاثیر را می توانند داشته باشند . در ادامه چندین دسته مهم از انواع محتواهای گرافیکی معرفی شده اند.

• اینفوگرافیک
• اسلایدها
• موشن گرافیک
• عکس نوشته
• اسکرین شات
• استیکر
• گیف

تولید محتوای گرافیکی به صورت اینوگرافیک

یکی از بهترین ابزارهایی که برای نمایش اطلاعات وجود دارد ، استفاده از اینفوگرافیک ها می باشد. با استفاده از انیفوگرافیک ها مخاطب به سرعت منظور شما را متوجه می شود و این بزرگترین مزیت این مورد از محتوای گرافیکی است .

دیگر مزایای مهم اینفوگرافیک دادن حجم بزرگی از اطلاعات به مخاطب در کمترین زمان می باشد ، به صورتی که اگر می خواستید همین مورد را با متن توضیح دهید زمان طولانی تری را باید صرف این قضیه کنید.

اینفوگرافیک ها برای قرار دادن در شبکه های اجتماعی نیز بسیار تاثیر گذار هستند چون عکس را به راحتی می توان در هر شبکه ای به اشتراک گذاشت اما استفاده از متنها از آنجایی که در شبکه های اجتماعی با محدودیت رو به رو هستیم ، دشوار خواهد بود.

کاربرد های محتوای گرافیکی یا (Content production)

• تبدیل کردن مخاطب به مشتری
• راهی آسان برای ارائه اطالاعات
• خلاصه کردن مطالب و ارائه آن ها در کمترین زمان
• مناسب برای متن های طولانی
• اشتراک گذاری آسان در شبکه های اجتماعی
• تاثیر مثبت زیاد بر روی سئوی سایت و بالا بردن رتبه آن در گوگل
• کاهش خستگی مخاطبین

تولید محتوای گرافیکی

یکی از راههای جذب مخاطب و ثبت و ماندگاری در ذهن کاربر، استفاده از تولید محتوای گرافیکی می باشد. استفاده از این نوع محتوا کمک زیادی به ماندگاری در حافظه بلند مدت کاربر می شود. با داشتن تعداد مخاطبان بیشتر و پیگیری آنها می توانید به راحتی به بالا بردن رتبه خود در موتورهای جستجو کمک نمایید. به همین دلیل بهتر است برای کسب موفقیت از تولید محتوای گرافیکی درسایت خود استفاده نمایید.

گرافیک چه کمکی به تولید محتوا می کند ؟

گرافیک یکی از زیر شاخه های طراحی است که تلفیقی از چند هنر مختلف می باشد. در طرح های گرافیکی با یک شکل، طراحی یا نماد به راحتی می توان منظور اصلی را به مخاطب برساند و با استفاده از رنگ ها جذابیت و تاثیر آن را چند برابر خواهد کرد.

محتوای گرافیکی بهترین محتوا برای رساندن پیام به مخاطب

شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد که در هنگام مراجعه به کتاب یا مجله ای وقت خواندن مطالب آن را نداشته باشید و فقط به دیدن تصاویر آن بسنده کنید یا در هنگام ورود به سایتی مدتها محو تماشای یک تصویر خاص بشوید و دیگر نیازی به خواندن مطالب سایت نداشته باشید. دقیقا هدف از تولید محتوای گرافیکی همینخواهد بود. رساندن بیشترین پیام در کمترین زمان به مخاطب است.

در تولید محتوا با انواع مختلفی از محتوا مواجه هستیم که هریک از آنها دارای ساختار و ویژگی های منحصر به فردی است. تولید محتوای گرافیکی نیز دارای انواع مختلفی می باشد که تولید هر کدام از آنها نیاز به افراد متخصص وکارشناس گرافیک است.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو کار در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو کار تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما