تولید محتوای کلمه ای

تولید محتوا کلمه ای - تولید محتوای دیجیتال - سئو در تهران - سئو در کرج

آیا تا به حال از تولید محتوا کلمه ای برای بازاریابی خود استفاده کرده اید؟ تولید محتوا کلمه ای یکی از بهترین فعالیت های ممکن برای بازاریابی و تبلیغات می باشد، هزینه تولید محتوا کلمه نسبت به بازاریابی های دیگر برای تبلیغات کمتر می باشد و همچنین بازدهی بیشتری نسبت به تبلیغات دیگر برای کسب و کار های مجازی دارد، در ادامه به بررسی بازاریابی با تولید محتوا کلمه ای می پردازیم. چهت مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

تولید محتوا کلمه ای :

تولید محتوا کلمه برای بازاریابی های آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد، در این تولید محتوا شما باید در یک متن کوتاه تمامی ویژگی ها و خصوصیات یک محصول یا خدمات عرضه شده را بیان کنید تا مشتری را جذب کرده و به خرید تشویق کنید، قابل ذکر است که تعداد کلمات هر محتوا ممکن است متفاوت باشد، برای مثال در برخی مواقع تولید محتوا برای سایت می توانید ۲۰۰۰ کلمه باشد و در برخی از مواقع تولید محتوا برای اینستاگرام ممکن است ۲۰۰ کلمه باشد، در واقع موضوع اصلی تاثیر گذاشتن تولید محتوا کلمه ای و رعایت نکات ساختاری تولید محتوا با توجه به هدف تعیین شده است.

هدف تولید محتوا کلمه ای :

هدف تولید محتوا کلمه ای با توجه به موضوع انتخابی شما برای تولید محتوا می تواند از دیدگاه های بسیار متفاوتی تعیین شود، برای مثال ممکن است شما قصد اعلام پیام خاصی را در یک محتوا به کاربران خود داشته باشید، همچنین ممکن است قصد افزایش ترافیک سایت را داشته باشید، مسلما هر کدام از این اهداف تشکیل دهنده محتوا متفاوتی نسبت به هدف دیگر است و ساختار محتوا را تغییر خواهد داد به همین دلیل قبل از تولید محتوا باید هدف تولید محتوای خود را مشخص کنید.

نکاتی درباره تولید محتوا:

۱ ــ مطالعه بالا داشته باشید :

برای تولید محتوا به صورت کلمه ای ممکن است شما ۵۰۰ کلمه محتوا تولید کنید یا ۲۰۰۰ کلمه محتوا تولید کنید، درواقع تعداد کلمات هر محتوا مهم نیست بلکه کیفیت و انتقال پیام اصلی محتوا ارزش دارد، به همین دلیل شما برای تولید محتوا در زمینه مورد نظر باید اطلاعات بالایی داشته باشید تا بتوانید یک محتوا با کیفیت و با ارزش تولید کنید.

۲ ــ به کلید واژه دقت داشته باشید :

در تولید محتوا کلمه ای در هر ۱۰۰۰ کلمه شما باید بین ۸ بار تا ۱۲ بار کلید واژه اصلی خود را تکرار کنید، دقت داشته باشید که هر مقدار که تعداد کلمات شما کمتر باشد تعداد کلید واژه نیز کاهش پیدا خواهد کرد و هر مقدار که تعداد کلمات شما بیشتر باشد، تعداد کلید واژه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

کلید واژه در تولید محتوا کلمه ای به عنوان پایه و اساس کاربردی تولید محتوا شناخته می شود، شما درصورتی می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید که برای تولید محتوا کلمه ای یک کلید واژه مناسب و پرطرفدار انتخاب کنید، برای مثال در فروشگاه آنلاین موبایل فروشی انتخاب کلید واژه خرید موبایل می تواند هزاران بازدید کننده به سایت شما اضافه کند، اما انتخاب کلید واژه فروشگاه آنلاین خرید موبایل تعداد بازدید خاصی به سایت شما اضافه نخواهد کرد.

۳ ــ در تعداد کلمات ساختار ایجاد کنید :

تولید محتوا سایت با تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی متفاوت می باشد، شما در تولید محتوا سایت در هر تعداد کلمه باید ساختار خاصی را به کار ببرید، برای مثال در تولید محتوا ۱۰۰۰ کلمه شما باید ۱۰۰ کلمه اول را به مقدمه اختصاص دهید، در این قسمت باید یک خلاصه جذاب از محتوا تهیه کنید تا کاربر را راغب به مطالعه ادامه متن کند، همچنین در ۵۰ کلمه اول باید حتما یک بار کلید واژه اصلی خود را استفاده کنید.

در ادامه محتوا شما باید هر پاراگراف را به ۲۰۰ کلمه تقسیم کنید و در هر پاراگراف ۳ بار کلید واژه خود را تکرار کنید، همچنین در تیتر بندی های هر پاراگراف شما باید کلید واژه اضافه کنید و پاراگراف ها را همگی مرتبط با کلید واژه بسازید.

۴ ــ به شبکه منتشر کننده تولید محتوا دقت کنید :

همانطور که گفته شد تولید محتوا فارسی در شبکه های اجتماعی و سایت متفاوت است، برای تولید محتوا شبکه های اجتماعی شما باید به فوت و فن خاص الگوریتم های اینستاگرام دقت کنید تا بتوانید با استفاده از محتوای تولیدی تعداد فالوورها را افزایش دهید، همچنین هشتگ گذاری، کپشن، انتخاب قالب مناسب و کیفیت بالای محتوای کلمه در تعداد کم را باید مد نظر داشته باشید.

برای مشاوره سئو کار در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو در تهران و کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما