تکنیک سئو خارجی

تکنیک سئو خارجی - تولید محتوای دیجیتال - تولید محتوای وب سایت و متنی - دیجیتال مارکتینگ

سئو وب سایت از دو قسمت سئو داخلی و سئوی خارجی تشکیل شده است. سئو خارجی به مجموعه ای از اقدامات گفته می‌شود که در آن شما می‌توانید با استفاده از سایت‌ های دیگر رتبه سایت خود را در موتور جستجو گوگل افزایش دهید. در ادامه به بررسی تکنیک سئو خارجی و تولید محتوای وب سایت و دیجیتال مارکتینگ می پردازیم.جهت مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

تکنیک سئو خارجی

در تکنیک سئو خارجی شما ممکن است در زمان سئو کردن سایت خود به لینک‌ها برخورد کرده باشید. لینک‌گذاری بخش مهمی از سئو خارجی سایت است. سئو خارجی سایت به تمام فعالیت‌ هایی که در خارج از سایت شما رخ می دهد تا رتبه‌ بندی سایت شما را افزایش بدهد و سئو بهتری برای سایت شما فراهم کند اشاره دارد. که این فعالیت‌ها شامل لینک‌ها، استراتژی‌های شبکه های اجتماعی، بازاریابی تاثیرگذار و …. می باشد.

درواقع سئو خارج از سایت به موتورهای جستجو مانند گوگل گفته می شود که دیگران چه احساسی نسبت به وب‌ سایت شما خواهند داشت. هرچه لینک‌های با کیفیت و نظراتی مثبت بیشتری در سایت شما ثبت بشود احتمال اینکه گوگل، سایت شما را در رتبه‌ بندی بالاتری در نتایج جستجو قرار دهد بیشتر است.

داشتن استراتژی لینک‌ دهی داخلی

یک استراتژی لینک‌ سازی داخلی قوی سایت شما را برای لینک‌ های خارجی آماده خواهد کرد.اگر کسی از طریق لینک برگشتی یا بک‌ لینک به سایت شما بپیوندد شما باید مطمئن شوید که صفحه سایت شما بهینه است تا او را به صفحات دیگر سایت هدایت کند. استراتژی سئو خارج از وب سایت شما باید شامل یک استراتژی لینک‌ دهی قوی داخلی باشد.

داشتن یک استراتژی بک‌ لینک قوی

شما باید برای داشتن یک سئو خارجی از سایت قوی، بک‌ لینک قوی داشته باشید و لینک‌ های برگشتی قوی و باکیفیتی را برای سایت خود دریافت نمایید.

معرفی خود به عنوان یک رهبر تفکر

اگر شما برای اولین بار تخصصی را ایجاد نمایید، ارتباط باکیفیت‌ تر و قوی‌ تری را با مخاطبان خود دارید. هرچه شما تخصص بیشتری داشته باشید محتوای شما ارزشمندتر است. در نهایت این امر باعث می‌ شود که افراد بیشتری آن را به اشتراک بگذارند و به آن لینک بدهند.

حضور در رسانه‌های اجتماعی قوی جهت بهبود سئو خارجی سایت

گوگل گفته است هیچ رسانه اجتماعی در بالا رفتن رتبه سایت و سئو داخلی سایت تاثیر مستقیم نخواهد داشت. اما مطمئنا به طور غیرمستقیم می‌تواند به سئو خارجی از سایت کمک کند.

ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای سئو خارجی

اطمینان حاصل کنید که با ایجاد یک کمپین دیجیتال مارکتینگ به افراد مناسب دست پیدا خواهید کرد. اگر در مکالمات مربوط به صنعت خود در شبکه‌های اجتماعی شرکتکرده اید باید از وجود بعضی اینفلوئنسرهای اصلی آگاه باشید و مهمتر از همه آن‌ها نیز باید از حضور شما آگاه باشند.

استفاده از ویدیوها

به سادگی می‌ توانید با تولید محتوای ویدیویی و قرار دادن لینک‌ها در کانال شروع نمایید. فیلم‌های شما نیز باید مانند دیگر محتوای شما بهینه باشد. برای این کار باید کلمات کلیدی را وارد کنید و مطمئن شوید که فیلم‌های شما با کیفیت بالا در سایت گذاشته می شود.

مانیتور کردن تابع برای شناسایی محتوای مشابه

پست‌های تابع به دلایلی بسیار مفید هستند، مهمترین این دلایل این است که شما را در جریان رویدادهای صنعت خود به روز نگه می‌دارد. اما فراتر از آن این یک راه عالی برای نظارت بر اخبار مربوط به صنعت شما و ایجاد پست مناسب خواهد بود. با این کار شما می‌توانید به مخاطبان بیشتر و جدیدتری دست پیدا نمایید.

مانیتور کردن بک‌لینک‌های سایت خود

برای اینکه بتوانید یک سئوی خارجی وب سایت قوی داشته باشید باید پیگیری کنید که در طی یک دوره زمانی چه تعداد بک‌ لینک و هرکدام چند بار دریافت کرده‌اید. ابزارهای زیادی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند این پیگیری را انجام بدهید. استفاده از این ابزارها شما را قادر می سازد تا بر تمام بک‌ لینک‌های خود نظارت داشته باشید. این کار به شما اجازه خواهد داد تا کیفیت لینک‌ها را کنترل نمایید و مطمئن شوید این لینک‌ها همان‌هایی هستند که مد نظر شما بود و در غیر این صورت اصلاحات را درمورد آن‌ها انجام بدهید.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوای وب سایت و متنی در تهران و کرج ، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما