خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ - طراحی سایت در تهران

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال شامل بازاریابی محصولات یا خدماتی است که با فناوری‌های دیجیتال از طریق اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، وب سایت و به وسیله تلفن همراه، کامپیوتر یا هر وسیله و ابزار دیجیتالی دیگر استفاده می شود. رفتار مشتریان، تعاملات مخاطبین، علاقه‌مندی آن‌ها و اطلاعات زیاد دیگری از طریق بازاریابی دیجیتال به دست می‌آیند. از طرفی تحلیل‌ این اطلاعات با ابزارهای متفاوتی امکان‌پذیر است. این باعث می‌شود داده‌های مربوط به رفتار مخاطبین را به دست بیاورید،محتوای شخصی سازی شده تولید نمایید و خیلی راحت‌تر مشتریان خودتان را جذب کنید. در ادامه به معرفی خدمات دیجیتال مارکتینگ میپردازیم. جهت مشاوره سئو، دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و تولید محتوای دیجیتال و متنی در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ یک برنامه یا مسیر عملی برای دستیابی به اهداف بازاریابی است که از قبل تعیین شده می باشد. اهداف مرحله به مرحله و اولویت‌بندی شده براساس اهداف کلی کسب و کار شما تعیین می‌شوند. پس از تعیین این اهداف، کمپین‌های بازاریابی دیجیتال برای بدست آوردن آن‌ها ایجاد و اجرا می‌شوند.

توجه کنید که استراتژی بازاریابی دیجیتال با کمپین بازاریابی دیجیتال فرق دارد. وقتی در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال بحث می‌کنیم، به یک طرح جامع یا اولیه برای دستیابی به یک هدف بلند مدت اشاره می‌کنیم. اما کمپین‌ها تکنیک های خاصی هستند که برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت در استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده می‌شوند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

در سال‌های گذشته کسب و کارها برای تبلیغات از پخش تراکت‌ها، بنرهای خیابانی، وسایل نقلیه عمومی، بازاریابی تلفنی و … برای آگاهی از برند و توسعه کسب و کار خود استفاده می‌کردند. امروز هم هنوز این روش‌ها تا حدی انجام می‌شود، اما بازاریابی دیجیتال آنقدر مزایا دارد که خیلی از بیزینس‌ها در تبلیغات خود از آن استفاده می‌کنند.

۱. نتایج در دیجیتال مارکتینگ قابل ردیابی و اندازه‌گیری است

همانطور که کانال‌های متفاوتی برای انتشار محتوا و تبلیغات در فضای دیجیتال وجود دارد، کتعدادی ابزار هم برای تحلیل نتایج به وجود آمده است. قبلا هم گفتیم که می‌توانید از ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس، گوگل دیتا استودیو و سرچ کنسول استفاده نمایید. هر کلیکی که مخاطب انجام می‌دهد، هر سبد خریدی که پر می‌کند و پرداخت انجام نمی‌دهد، مدت زمانی که در هر یک از صفحات می‌گذراند و کلی اطلاعات دیگر از این ابزارها به دست می‌آید. شما می‌توانید این داده‌ها را تقسیم‌بندی و درک کنید و از آن‌ها برای بررسی نتایج استفاده نمایید. همه این اطلاعات کمک می‌کند تا نرخ تبدیل افزایش پیدا کند. همچنین می‌توانید متوجه شوید که کدام حرکت شما عملکرد بهتری داشته است و از این اطلاعات برای موفقیت بیشتر در کمپین‌های آینده استفاده نماید.

۲. خدمات دیجیتال مارکتینگ باعث افزایش کارایی و بهینه سازی کمپین‌ها می‌شود

با ظهور رسانه‌ها و پلتفرم‌های جدید خرید، بازاریابان فضای خوبی برای تبلیغات و فروش دارند. این فروش از طریق وب‌ سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متفاوت انجام می‌شود و اطلاعات جالبی در اختیار بازاریابان قرار می‌دهد. این کانال‌ها به بازاریابان اجازه می‌دهد تا عملکرد کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ را مورد بررسی قرار دهند. این بررسی‌ها کمک می‌کند تا نکته‌های مثبت و منفی کمپین‌ها، نتایج مثبت و اشتباهاتی که داشته‌اند مشخص شود و طرح‌های خلاقانه‌ای برای بهبود تعامل کاربران و افزایش فروش ارائه شود.

۳. دسترسی وسیع و هدفمند در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ

وقتی چند میلیارد مخاطب در شبکه‌های اجتماعی وجود دارند که ساعت‌های زیادی از وقت خود را در آن‌ها می‌گذرانند، فروش محصولات، ارائه خدمات، معرفی برند، برندسازی دیجیتال و هر اقدامی که به توسعه کسب و کار منجر شود، خیلی سریع‌تر و ساده‌تر است.

۴. امکان هدف گذاری مجدد در خدمات بازاریابی دیجیتال است

هدف گذاری مجدد نوعی بازاریابی است که به شما این امکان را می‌دهد تا تبلیغات مرتبط را به مخاطبانی که از صفحات خاصی از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند نشان دهید. مثلا اگر مخاطبی از فروشگاه آنلاین فروش کفش بازدید کرده و به صفحه محصولی از برند اسکیچرز رفته است، فروشگاه آنلاین کفش می‌تواند پس خروج کاربر از سایت، او را با تبلیغات مربوط به برند اسکیچرز هدف قرار دهد. به عنوان مثال هر موقع کفش جدیدی از این برند ساخته شد یا تخفیف هیجان‌انگیزی در نظر گرفته شد، از طریق بازاریابی ایمیل یا موبایل مارکتینگ (مثلا پیامک یا پوش نوتیفیکیشن) به این مخاطب اطلاع داده شود.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما