سئو کلاه سفید

تولید محتوای متنی - سئو -  جستجوی کلمات کلیدی

هدف کلی هر نوع سئو افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو است. سئو در حالت کلی به دو نوع مجزای کلاه سفید و کلاه سیاه تقسیم بندی شده است. در ادامه به معرفی سئو کلاه سفید و  جستجوی کلمات کلیدی و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

سئو کلاه سفید

منظور از سئو کلاه سفید استفاده از تکنیک ها و تاکتیک های مورد قبول گوگلمی باشد. هدف از این تکنیک ها ارائه بهترین نتایج برای مخاطبان موتورهای جستجو است.

مزایای سئو کلاه سفید:

  • در راستای قوانین گوگل عمل می کنید.
  • بهینه سازی ها را در راستای نیاز مخاطبان و موتورهای جستجو انجام میدهید.
  • محتوای با ارزشی تولید می کنید که افراد علاقه مند به خواندن و اشتراک گذاری آن می باشند.
  • وب سایتی می سازید که در زمینه کاری شما نسبت به دیگر رقبا، جایگاه مستقل و بهتری داشته باشد.
  • سرعت وب سایت شما زیاد است و نمایش آن در موبایل درست می باشد.
  • از متا تگ های درست استفاده می کنید.
  • کار با وب سایت شما آسان است.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه به تکنیک هایی می گویند که استفاده از روش های آن در راستای قوانین گوگل نمی باشد و در اغلب مواقع نیز این اقدامات به دور از خلاف است. سئو کلاه سیاه معمولا بر روی نقاط ضعف الگوریتم ها تمرکز می کنند.

به عنوان یک کلاه سیاه شما معمولا:

  • قوانین گوگل را زیر پا میگذارید.
  • مورتوهای جستجو را نسبت به مخاطبان در اولویت بالاتری قرار می دهید.
  • سعی در فریب مخاطبان با استفاده از تکنیک هایی مانند Cloakin می کنید.

 مهمترین روش های سئو کلاه سفید

در اولویت قرار دادن نسخه موبایل

گوگل در حال حاضر توجه زیادی به نسخه موبایل وب سایت دارد. به عبارتی دیگر، صفحاتی که در دستگاه های موبایل به درستی نمایش داده نمی شوند، احتمالا رتبه خوبی بدست نمی آورند. نحوه کار گوگل امروزه بدین شکل است که ابتدا نسخه موبایل صفحات را ایندکس می کند و رتبه بندی را بر این اساس انجام می دهد.

ثبت کسب و کار در گوگل بیزینس

جستجوی موبایلی و محلی وابستگی هایی نیز به همدیگر دارند. طبق آمار ۲۰% جستجوی های انجام شده در دستگاه های موبایل با هدف پیدا کردن یک مکان انجام خواهد شد.

با توجه به پیشرفت گوگل در نمایش نتایج محلی، ثبت دقیق اطلاعات وب سایت در گوگل بیزینس امری ضروریست. در حال حاضر بیش از نیمی از کسب و کارهای آنلاین، اطلاعات خود را در این پلتفرم ثبت می کنند.

تمرکز بر روی تجربه کاربری

گوگل همواره وبمسترها را تشویق خواهد کرد که توجه ویژه ای به موضوع تجربه کاربری نمایند. همزمان با هوشمندتر شدن الگوریتم ها، وب سایت هایی که این کار را با دقت بیشتری انجام می دهند شانس بیشتری برای کسب نتایج بهتری دارند.

هدف از طراحی UX در کسب و کار، افزایش رضایت مشتریان، وفاداری و همینطور اشتیاقی است که آنها از تعامل با یک صفحه دارند. هدف باید در ابتدا شناسایی نیاز کاربران و سپس طراحی اصولی باشد که موجب راحتی کار با وب سایت و ایجاد یک حس رضایت در کاربران است.

 جستجوی کلمات کلیدی

جستجوی کلمات کلیدی همیشه داری اهمیت زیادی است. ابزارهای خوبی در این زمینه مانند Moz و ahref وجود دارند. ابزارهای نسل جدید جستجوی کلمات کلیدی با آگاهی از این ماجرا، کلمات کلیدی را در قالب دسته هایی تولید می کنند. دسته هایی که هدف مخاطبان از جستجوی آنها تقریبا یک چیز ثابت می باشد. با کامل شدن به این اطلاعات، کاربران می توانند محتوایی را تولید نمایند که به مجموعه ای از کلمات کلیدی پاسخ مناسبی می دهد.

استفاده از اسکیما برای رسیدن به نتایج اول

اسکیما مارک آپ ها تکه کدهایی هستند که در قالب HTML به صفحات سایت اضافه شده اند. این تگ های توصیف پیشرفته تری را ارائه داده که در نتایج جستجو نیز بعضا به شکل ریچ اسنیپت ظاهر شده اند.

مهمترین امتیازات استفاده از اسکیما ها:

  • ریچ اسنیپت هایی که موجب نمایش بهتر نتایج جستجو و کمک به مخاطبان می شوند.
  • اسکیما موجب درک آسان تر محتوا برای موتورهای جستجو است.
  • میکرودیتاها موجب افزایش کلیک مخاطبان بر روی سایت ها در نتایج جستجو می شود.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما