طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی - تولید محتوای دیجیتال

یک سایت شرکتی موفق شامل چند عنصر کلیدی است که مخاطبان هنگام تعامل با یک کسب و کار آنلاین انتظار دارند. گرچه عوامل زیادی بر کارایی یک وب سایت تأثیر گذار است، اما مهمترین مواردی که به موفقیت شما منجر می شود را در ادامه برای شما بیان کرده ایم . در ادامه به معرفی نکات مهم درباره طراحی سایت شرکتی میپردازیم. جهت مشاوره سئو، دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و تولید محتوای دیجیتال و متنی در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

۱. طراحی بصری سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای نحوه درک آنلاین یک کسب و کار بسیار مهم است. طراحی کلمه ای فراگیر برای تمام جنبه های بصری یک وب سایت مانند تم، لوگو، فونت ها، فضای سفید، رنگ ها و چیدمان است. وقتی صحبت از یک وب سایت شرکتی می شود، طراحی باید به خوبی توسعه یافته، حرفه ای، تمیز و مربوط با شرکت خاص باشد.

۲. محتوای با کیفیت

ارائه محتوای مرتبطی که مخاطبان می خواهند ببینند جنبه برتر بعدی یک وب سایت خوب است. ایجاد استراتژی محتوای خوب تضمین خواهد کرد که یک وب سایت نه تنها به طور موثر کار می کند، بلکه به مخاطب ترجیحی مرتبط می باشد.

آنچه گفته می شود و نحوه بیان آن دو مورد از مهمترین عناصر ایجاد یک وب سایت موفق است. محتوا باید به این سوال پاسخ دهد که “چه چیزی برای من مفید می باشد؟” محتوا باید آموزنده باشد، اما خواندن آن نیز جالب باشد. یافتن تعادل مناسب بسیار اهمیت دارد و مخاطبان را مشتاق می کند که به اطراف خود نگاه کنند.

۳. ناوبری را از بین ببرید.

ناوبری “GPS” وب سایت شما می باشد. دکمه‌هایی هستند که مخاطبان شما را به جایی که باید در سایت شما برسند می‌رسانند. معمولاً این نوار در بالای صفحه یا در امتداد سمت چپ سایت قرار می گیردو  استفاده از آن باید مرتب و ساده باشد. مخاطبان می خواهند آنچه را که به دنبال آن هستند در اسرع وقت پیدا کنند. کار را برای کاربران آسان کنید و آن گاه شاهد افزایش تعامل مخاطبین با سایت خود هستید.

همیشه ایده خوبی است که صفحات مشابه را تحت یک موضوع گروه بندی نمود تا ناوبری را ساده تر کنید. کلیک‌های زیاد می‌تواند به معنای عدم کسب و کار کافی باشد، بنابراین سعی نمایید اطلاعات مهم را تنها با سه کلیک یا کمتر در دسترس قرار دهید.

۴. Call to Action

Call to Action مجموعه ای از کلمات است که مخاطبان را مشتاق می کند تا در یک وب سایت شرکتی اقدامی فوری انجام دهند. هیچ فرمول جادویی برای یک Call to Action خوب وجود نخواهد داشت. نکته کلیدی این است که به طور مداوم آزمایش نمایید که چه چیزی برای وب سایت و کاربران شما بهترین است. هنگام آزمایش، مهم است که مکان، اندازه ها و رنگ های متفاوت را امتحان کنید و از کلمات کاربردی استفاده نمایید.اگر می خواهید فروش را افزایش بدهید پیوندها و اطلاعاتی را در مورد تبلیغاتی که مشتریان باید از آنها استفاده کنند، ارائه دهید.

۵. اعتبار یک وب سایت شرکتی

یک وب سایت شرکتی خوب اعتماد بازدیدکنندگان را جلب می کند. طراحی قوی وب سایت می تواند با ترکیب اطلاعاتی که برای تشخیص اینکه یک شرکت یک منبع قانونی است کمک کند. بخش بزرگی از دستیابی به این امر توجه به جزئیات می باشد. محتوا باید سازماندهی شده و از نظر گرامری صحیح باشد، طراحی باید در هر صفحه ثابت باشد و اطلاعات تماس و پیوندهایی به صفحات رسانه های اجتماعی وجود داشته باشد. همه اینها باعث می‌شود مخاطبان اطمینان خاطر داشته باشند و به خدمات شما اعتماد کنند، که تأثیر مثبت و ماندگاری خواهد داشت.

۶. سایت موبایل دوستانه ( ریسپانسیو)

تلفن های هوشمند و سایر تبلت ها در حال حاظر روش ترجیحی دسترسی به اینترنت در بین مصرف کنندگان هستند. به همین دلیل، بازدیدکنندگان احتمالاً وب‌ سایتی را که سازگار با تلفن همراه است بازگردانند. به این معنی است که مطمئن شوید موضوع وب سایت واکنش گرا است تا به طور خودکار متناسب با هر دستگاه تنظیم شود. وب‌سایت‌های شرکتی باید با تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و رایانه‌های رومیزی سازگار باشند تا حد امکان به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند.

۷. سئو

یک وب سایت شرکتی در موتورهای جستجو، رتبه بندی آن ها بر اساس میزان بهینه سازی محتوا نشان داده می شود. امروزه بسیاری از طراحان وب سایت جدید زیاد به بهینه سازی موتورهای جستجو فکر نمی کنند. با توجه به ظاهر بصری، آنها فراموش می کنند که سئو به همان اندازه اهمیت دارد که وب سایت شرکتی را جذاب می کند. در حالی که طراحی و محتوا عناصر مهم یک وب سایت موفق هستند، اگر کسی نتواند آن را پیدا کند، بی فایده است.

بهترین راه برای افزایش سئو این است که مطمئن شوید مطالب و تصاویر شما همگی با ابرداده ها، کلمات کلیدی و برچسب های سایت شما همسو می باشند. هر صفحه از یک وب سایت باید دارای تاکید بر کلمه کلیدی باشد که پیام اصلی صفحه است . این می تواند یکنواخت باشد، بنابراین استفاده از یک افزونه SEO که استفاده از کلمات کلیدی را کنترل می کند، گاهی اوقات می تواند بهترین انتخاب باشد. اگر وب سایت شما در وردپرس طراحی شده است، استفاده از افزونه Yoast SEO نه تنها به شما می گوید که صفحه شما چقدر بهینه شده است، بلکه توصیه هایی نیز برای بهبود آن ارائه خواهد داد.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما