لوکال سئو یا سئو محلی

لوکال سئو یا سئو محلی
امروزه پرداختن به موضوع سئو لوکال یکی از پایه های مهم سئو و بهینه سازی سایت شناخته می شود. این عامل برای شناخت و بازاریابی محلی هدفمند تاثیر زیادی دارد و می تواند باعث جذب بیشتر مخاطبان به کسب و کار شما شود. اگر شما هم کسب و کاری دارید و یا علاقه دارید که وارد دنیای اینترنتی شوید این محتوا را از دست ندهید.در ادامه به بررسی لوکال سئو یا سئو محلی و دیجیتال مارکتینگ میپردازیم.جهت مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

لوکال سئو یا سئو محلی

لوکال سئو به عنوان یکی از مفاهیم پرطرفدار در سئو و بهینه سازی سایت است. شاید به این موضوع دقت کرده باشید که امروزه نقش سئو محلی برای کسب و کارهای اینترنتی بسیار مهم است. سئو را به تنهایی می توان به عنوان ابزاری قدرتمند و موثر برای بیشتر دیده شدن وب سایت و جذب مخاطبان هدفمند دانست.

لوکال سئو به شما این امکان را می دهد که با نشان دادن درست محتوا در جایگاه‌ های برتر، افراد جستجوگر بلافاصله بعد از جستجو نام کسب و کار یا اطلاعاتی از فعالیتتان شما را به بهترین شکل ممکن پیدا خواهد کرد. کسانی که در اینترنت به دنبال شما می گردند مخاطبین هدفتان هستند. این افراد دقیقا میتوانند با معرفی هدفمند شما به دیگر افراد علاقه‌ مند مشتری‌ های بیشتری برایتان پیدا کنند. و خودشان هم کسب و کارتان را پیگیری نمایند.

اهمیت لوکال سئو

  • حدودا ۴۰ تا ۶۰ درصد افراد برای پیدا کردن کسب و کارهای موردنیاز خود از جستجوی اینترنتی استفاده می کنند.
  • افزایش نرخ تبدیل یا CRO مفهموم به این معنا است که درصد زیادی از بینندگان به دنبال کنندگان یا مشتریان شما تبدیل می شوند.
  • لوکال سئو می تواند برای شما یک اقدام تبلیغاتی پربازده و پرسود باشد.
  • استفاده از خدمات گوگل و انجام فرآیند سئو محلی به صورت رایگان و یا بسیار ارزان قیمت است.به همین دلیل همه افراد می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

اقدامات مهم در سئو محلی

اگر سایت فعالی در اینترنت مربوط با کسب و کار خود دارید با سئوی مناسب می توانید از فواید بسیار بازاریابی محلی هم بهرمند شوید. اما برای این کار بهتر است به موارد زیر دقت ویژه ای کنید.

اطلاعاتتان را در گوگل مپ ثبت کنید

اگر شما صاحب فروشگاه یا مغازه ای هستید راحت ترین کاری که می توانید به صورت کاملا رایگان در جهت لوکال سئو انجام دهید پیدا کردن فروشگاهتان در نقشه گوگل مپ و تکمیل اطلاعات آن می باشد. معمولا گوگل ناآنالیز دقیق منطقه بعضی از مکان ها و فروشگاه ها را به صورت خودکار در نقشه ثبت میکند. اما شما می توانید با ادعای مالکیت یک محل در نقشه داده‌هایی مثل آدرس کامل، ساعت فعالیت، تصویر و بسیاری از موارد دیگر را به ببینندگان نشان دهید تا دسترسی بهتری به شما داشته باشند و به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنند.

در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید

گسترش فعالیت هایتان در اینترنت می تواند کمک زیادی در نمایش کسب و کار شما در اینترنت داشته باشد. مانند داشتن یک پیج اینستاگرامی و یا کانال تلگرام به شما کمک می کند تا نام شما بیشتر شنیده شود و افراد بیشتری شما را بشناسند. اگر کسب و کار شما داشتن یک وب سایت تخصصی برای فروش محصولات و یا ارائه خدمات نیاز دارد حتما برای این کار اقدام نمایید. معرفی فعالیت‌ هایتان یا استفاده از اینترنت برای فروش محصولات آینده شما را تضمین می کند. وب سایت‌ های اینترنتی مسیر آینده است و می توانید با یک اقدام دور اندیشانه کسب و کارتان را رو به جلو پیش ببرید.

لینک سازی قوی و تبلیغات در سایت های مختلف

اگر همین الان هم وب سایتی به منظور ارائه خدمت یا فروش محصولات دارید می توانید با تبلیغات مناسب در سایت های مربوطه در قالب ساخت بک لینکهای مفید یا رپورتاژ آگهی در سایت های مربط به کسب و کار خود که دارید به سئو سایتتان کمک کنید. همچنین لینک سازی داخلی یا خارجی در صفحات مختلف سایتتان برای شما بسیار تاثیرگذار است.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوای وب سایت و متنی در تهران و کرج ، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما