محتوا نویسی سایت

استراتژی تولید محتوا

یکی از بهترین راهها برای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی ،روش نوشتن محتوا برای سایت است. وب سایت به عنوان ویترین و نماینده کسب و کارهای اینترنتی به حساب می آید و در مقابل چشم مخاطبان و کاربران اینترنتی قرار دارد. اگر مدیر سایت و یا همکارانش به اصول علمی تولید محتوا آشنا نباشند، در جذب کاربران و مشتریان موفق نمی شوند. در ادامه به اهمیت و معرفی محتوا نویسی سایت و استراتژی تولید محتوا و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

محتوا نویسی سایت

برند تجاری و یا کسب و کار اینترنتی حتی اگر محصولات و خدمات خوب و برجسته ای داشته باشد اگر در محتوا نویسی سایت به درستی کار نکنند، خیلی زود ، میزان فروش و کسب درآمد اینترنتی خود را از دست می دهند. اینکه چگونه شروع به نوشتن محتوا برای سایت کنیم، سوال بسیاری از کاربران و مخاطبان اینترنتی می باشد. در این مقاله قصد دارم  آموزش مراحل نوشتن محتوا برای سایت را توضیح دهم.

جایگاه تولید محتوا

تمام بازاریابان اینترنتی و فعالان بازار آنلاین ارزش محتوای با کیفیت را می دانند و برای تولید محتوا سرمایه گذاری می کنند و جایگاه بالایی برایش قائل هستند. آن ها ادعا دارند که ایجاد محتوای مداوم و با کیفیت برای موفقیت تلاش های یک کسب و کار اینترنتی بسیار مهم است.

توجه کنید که تولید محتوای با کیفیت فقط برای برنامه بازاریابی محتوا نیست بلکه در کل برای یک کسب و کار اینترنتی تفاوت ایجاد می کند. طبق آمار، وب سایت هایی که وبلاگ دارند و تولید محتوا می کنند بین ۵۰ تا ۶۰ درصد بازدیدشان بیشتر از رقبایشان است. همچنین کسب و کارهایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند حدود ۳۰ درصد فروش و درآمد اینترنتی بیشتری خواهند داشت که این بسیار عالی است.

تاثیرگذاری محتوا بستگی به میزان کیفیت و کاربردی بودن آن خواهد داشت. در تولید محتوا باید مراحل زیادی طی شود که شامل تدوین استراتژی، نوشتن محتوا ، ویرایش و … می باشد. ایجاد محتوای عالی با یک فرایند کاملاً ثابت و علمی شروع خواهد شد.

منظور از نوشتن یا تولید محتوا

نگارش یا تولید محتوا فرآیند ایجاد ایده هایی است که برای شخصیت خریدار و مشتری جذاب باشد. این اطلاعات به عنوان یک پست وبلاگ، فیلم، اینفوگرافیک ، ویدیو ، پادکست و یا فرمت های دیگر در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

از آنجا که محتوا می تواند انواع متفاوتی مانند : پست وبلاگ، ویدئو، کتاب الکترونیکی، توییت، اینفوگرافیک ، تبلیغات و … را داشته باشد، روند تولید محتوا بسیار حساس است.

اهمیت تولید محتوای عالی

روزانه میلیونها محتوا و مطلب به صورت آنلاین انتشار داده می شود. در این رقابت سخت ، برای برجسته شدن و تأثیرگذاری بر مخاطبان، محتوا باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد . این بدان معناست که نه تنها باید محتوا به خوبی نوشته شود ، بلکه باید با توجه به نیازهای مخاطبان و کاربران تنظیم شود.

اهمیت محتوای با کیفیت بالا

۱- به سایت این امکان را می دهدکه به عنوان یک رهبر و مدیر فکری معتبر در اینترنت برجسته شود .

۲- امکان افزایش مشتریان و لیست ایمیل را می دهد.

۳- ترافیک وب سایت را به صورت تصاعدی افزایش خواهد داد.

۴- مشتریان و مخاطبان را درگیر برند و کسب و کار می کنند.

۵- موجب افزایش کسب درآمد و پولسازی برای برند خواهد شد.

ضرورت استراتژی تولید محتوا

مدیران وب سایت ها باید بازاریابی محتوای خود را ارزیابی نمایند تا بدانند چه نوع محتوایی را برای رسیدن به بزرگترین هدف بازاریابی تیم خودشان انتخاب کنند. بنابراین قبل از شروع به نوشتن هر چیزی، هدف اصلی خود را مشخص نمایید. بیشتر اهداف تولید محتوا شرکتها در یکی از این سه حوزه :۱- هدایت مشتریان ، ۲- رهبری جریان فکری شرکت و ۳- سئو seo ، قرار دارد.

اهداف هر شرکت و کسب و کار اینترنتی برای تولید محتوا متفاوت می باشد. شرکت هایی که وب سایت برای آن ها مهم است سئو سایت را هدف اصلی تولید محتوای خود قرار خواهند داد، چون از مهم ترین المان های سئو داخلی تولید محتوا است.

نکات کلیدی در نوشتن محتوا برای سایت

در هنگام تولید محتوا، هرگز از اهمیت تحقیق و ایده پردازی در مقاله غافل نشوید. مهم ترین تاثیر ایده این است که محتوای شما بسیار خوب نوشته میشود و تحقیق یا انجام پژوهش، به پایداری آن کمک خواهد کرد. بنابراین داشتن فهرستی از نکات مربوط به چگونگی تولید محتوا می‌تواند در وقتتان صرفه جویی کند و کیفیت محتوا هایتان را هم بالا ببرد. اینجاست که دانستن و اطلاع از نکات کلیدی و چگونگی نوشتن محتوا برای وب سایت اهمیت زیادی دارد.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و طراحی وب سایت در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما