مزایای بازاریابی محتوا

تولید محتوای متنی - سئو در کرج - دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی محتوا امروزه یکی از موثر ترین و کاربردی ترین بازاریابی های موجود در فضای مجازی شناخته می شود، مزایای بازاریابی محتوا از مفید ترین های ممکن برای جذب مشتری و هدایت مشتری به خرید بیشتر محصولات می باشد، در یک بازاریابی محتوا شما می توانید علاوه بر تولید محتوا به تبلیغات خود بپردازید و بازاریابی خود را گسترش دهید. در ادامه به بررسی مزایای بازاریابی محتوا می پردازیم. چهت مشاوره تولید محتوای دیجیتال مارکتینگ و متنی و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

مزایای بازاریابی محتوا :

بازاریابی محتوا در واقع یک تکنیک خاص برای توزیع محتوای ارزشمند و هدفمند برای افزایش تبلیغات در بین مشتری ها می باشد، روند تولید محتوا برای بازاریابی یک روند مداوم و طولانی است، برای مثال شما برای بازاریابی می توانید یک تبلیغ کوتاه درست کنید تا مشتری ها را مرغوب به خرید محصولات کنید، تبلیغ تولیدی شما پس از اولین بازدید و بازه زمانی مشخص ، بازدید نخواهد داشت.

اما تولید محتوا برای بازاریابی به گونه از الگوریتم ها پیروی می کند که در یک بازه زمانی تولیدی و مداوم به کاربران نمایش داده شود.از مزایای بازاریابی محتوا می توانیم به جلب اعتماد مشتری به صورت مستقیم، افزایش اعتبار برند تبلیغ شده، فروش آنلاین محصولات، تشکیل یک انجمن آنلاین از کاربران و… اشاره داشت، در ادامه به بررسی دقیق تر مزایای بازاریابی محتوا خواهیم پرداخت .

۱ ــ بازاریابی محتوا هزینه زیادی ندارد :

بازاریابی محتوا نسبت به تبلیغات دیگر دارای هزینه کمتری می باشد و همچنین بازدهی بالاتری دارد، طبق تحقیقات نشان داده شده است ۶۲% موفقیت بازاریابی های آنلاین به دلیل بازاریابی محتوا می باشد و همچنین به عنوان یکی از کم هزینه ترین نمونه های بازاریابی شناخته شده است، محتوا در بازاریابی باعث افزایش ترافیک سایت و همچنین افزایش بازدید خواهد شد، حدود ۶۰% ترافیک ایجاد شده در سایت مداوم می باشد و به شما کمک می کند تا با گذر زمان توانایی جذب ترافیک مداوم بیشتری نیز داشته باشید.

در بازاریابی محتوا برای موفقیت باید حتما در هر ماه ۱۶ پست بلاگ منتشر کنید، به هر میزان که پست های شما در بازاریابی محتوا بیشتر باشد، میزان بازدهی بالاتری نیز خواهید داشت، برای مثال اگر شما در هر ماه ۱۶ پست منتشر کنید ۴ برابر بازاریابی که در هر ماه ۴ پست منتشر کرده است از مزایای بازاریابی محتوا بهره مند خواهید بود.

۲ ــ افزایش آگاهی مشتری های خود :

بسیاری از بازاریابی ها برای افزایش آگاهی مشتری های خود مجبور به تولید محتوای ویدیویی هستند اما یکی از مزایای بازاریابی محتوا را می توان افزایش آگاهی مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت کامل معرفی کرد، شما می توانید در یک متن ویژگی محصولات، خدمات ارائه داده شده، توضیحات نام تجاری، ارزش محصولات عرضه شده و… را به صورت کامل از برند خود نشر کنید.

۳ ــ افزایش رقابت با برندهای دیگر :

یکی از مهم ترین مزایای بازاریابی محتوا را می توان افزایش میزان رقابت با برند های دیگر معرفی کرد، همانطور که میدانید امروزه ۹۰% کسب و کار ها علاوه بر فعالیت در فضای حضوری کسب و کار در فضای مجازی نیز به فعالیت می پردازند به همین دلیل رقابت در فضای مجازی خیلی بیشتر از رقابت در فضای واقعی شده است،اگر می خواهید موفقیت کامل را در فضای مجازی به دست آورید می توانید از بازاریابی محتوا استفاده کنید، یکی از مزایای بازاریابی محتوا افزایش بازدید پست های شما و افزایش میزان خرید می باشد در نهایت شما می توانید نسبت به افرادی که از بازاریابی محتوا استفاده نمی کنند، پیشی بگیرید، به هر میزان محتوای شما کیفیت بالاتری داشته باشد، موفقیت بیشتری نیز به دست خواهید آورد.

مزایای بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی :

بسیاری از افراد بر این باور هستند که تولید محتوا و بازاریابی محتوا تنها برای سایت های آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد، در صورتی که بخش گسترده از بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و وردپرس نیز منتشر می شود، برای مثال در شبکه اینستاگرام تولید محتوا مناسب میتواند مزایای بازاریابی محتوا بیشتری نسبت به تولید محتوا برای سایت داشته باشد.

اینستاگرام دومین شبکه اجتماعی گسترده در جهان شمرده می شود که میلیون ها بازدید کننده دارد، بازاریابی محتوا برای برند های مختلف در پست و استوری در این شبکه انجام می شود، از مزایای بازاریابی محتوا  در شبکه اجتماعی می توان به معرفی محصولات هر برند، افزایش مشتری ، افزایش تعامل پست و استوری ، افزایش میزان دایرکت در اینستاگرام، افزایش فروش محصولات در بازه زمانی کوتاه، درآمد زایی بالا و… اشاره داشت، شما نیز می توانید از با تولید محتوا یونیک و مناسب از مزایای بازاریابی محتوا در شبکه اینستاگرام بهره مند شوید.

برای مشاوره سئو کار در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو در تهران و کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما