معرفی انواع بک لینک

انواع بک لینک - مشاوره سئو - تولید محتوای متنی - دیجیتال مارکتینگ

امروزه منظور از لینک سازی، بدست آوردن انواع بک لینک از محتواهایی است که با کیفیت هستند. هنوز لینک سازی (یا بدست آوردن بک لینک) یکی از روش‌های مؤثر برای افزایش رتبه صفحات سایت در موتورهای جستجو است. با این حال هنوز بسیاری از برندها برای انتخاب روش‌های بک لینک سازی دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند که چه استراتژی را دنبال نمایند. در ادامه به معرفی انواع بک لینک و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

روش‌های معرفی انواع بک لینک و نحوه کسب آن‌ها

۱. بک لینک ها EDU

با اینکه بک لینک های EDU قدرتمند نیستند، اما وب سایت‌های با دامنه EDU، معمولاً کیفیت بالایی داشته و این موضع موجب ارزشمندن شدن آنها شده است. برای بدست آوردن لینک های EDU و دانشگاهی می‌توانید اجازه پست مهمان به دانشجویان را بدهید و همچنین تخفیفاتی برای آن‌ها در نظر بگیرید. در ادامه از آنها درخواست نمایید که لینک پست خود را در صفحه دانشگاهی خود قرار بدهید یا از استادان و همکلاسی های خود بخواهند که آن را در سایت خود قرار بدهند.

۲. بک لینک های GOV

همانند وب سایت‌های EDU، وب سایت‌ها دارای دامنه GOV نیز معمولاً رتبه و محبوبیت بسیار بالایی دارند.

برای بدست آوردن بک لینک های GOV می‌توانید با سازمان های دولتی ارتباط برقرار کنید و با آن‌ها همکاری مشترکی داشته باشد. سپس از آن‌ها بخواهید که لینک وب سایت شما را به صورت مستقیم یا در قالب یک پست در وب سایت خود قرار بدهند.

۳. بک لینک های ORG

مزایای این نوع بک لینک ها مانند بک لینک های EDU و GOV می باشد، اما بدست آوردن آن‌ها کمی آسان‌تر است. با اسپانسر شدن در یکی از این سازمانها و ارائه خدمات و محصولات خود به آن‌ها، یک گام در کسب این نوع بک لینک ها بردارید.

۴. بک لینک های محتوایی

این‌گونه بک لینک ها از طریق نوشتن محتوای با کیفیت و ارزشمند در سایتتان بدست می آید. محتوای با کیفیت پتانسیل اشتراک گذاری و در نتیجه کسب بک لینک بالاتری خواهند داشت. برای رسیدن به چنین نتیجه‌ای باید برنامه محتوا نویسی جامعی را تهیه کند تا شانس خود را برای بدست آوردن چنین بک لینک هایی بالاتر ببرید.

۵. بک لینک از وب سایت‌های خبری

بهترین روش برای بدست آوردن بک لینک از وب سایت‌ های خبری، تولید محتوایی می باشد که خبرنگاران به آن علاقه‌مند هستند. محتوایی که از منابع مختلف جمع آوری می شود و می توان به آن استناد کرد.

۶. لینک های داخلی

لینک های داخلی ساده‌ترین روش لینک سازی شناخته شد اند، چرا که کنترل آن‌ها در دستان شما است.

۷. بک لینک از کسب و کارهای مکمل خود

منظور از کسب و کارهای مکمل، آن‌هایی هستند که مخاطبین هدف آن‌ها با شما یکی است اما محصول متفاوتی را تولید می کنند و در نتیجه رقیب شما محسوب نمی شوند.

برای کسب بک لینک از این‌گونه وب سایت‌ها پیشنهاداتی در مورد تبادل پست مهمان به آن‌ها ارائه بدهید و یا یک کمپین بازاریابی مشترک ایجاد نمایید.

۸. بک لینک از رقبا

اگر رقبا را ترغیب به لینک دادن به خود کنید، مطمئنا می‌دانید که این کار به نفع شما است. با تولید محتوای بسیار ارزشمند، آن‌ ها را مجبور به لینک دادن به خود می کنید و به این هدف می رسید.

۹. بک لینک از فروم ها

ارزش این بک لینک ها به کاربرانی است که با کسب و کار شما در ارتباط هستند. به دنبال فروم های فعال در حیطه کاری خود گشته و در آن‌ها شروع به فعالیت نمایید. ابتدا فعالیت ارزشمندی در سایت انجام داده و در جای خود اگر نیاز بود و همینطور اگر امکان آن وجود داشت، لینکی از سایت خود را قرار بدهید.

۱۰. بک لینک سازی در پست های شبکه‌های اجتماعی

قرار دادن پست در شبکه‌ های اجتماعی یکی از فعالیت‌های اصلی در شبکه‌های اجتماعی می باشد. استفاده از ابزاهایی مانند Buffer یا Hootsuite می‌تواند در این کار کمک زیادی به شما کند. با قرار دادن لینک های سایت در پست ها می‌توانید علاوه بر کسب لینک، ترافیک از شبکه‌های اجتماعی نیز دریافت نمایید.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای متنی در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما