معرفی سئو خارجی

تولید محتوا در کرج - دیجیتال مارکتینگ - سئو در تهران

سئو خارجی یا Off page یکی ازنمونه های بهینه‌ سازی برای موتورهای جستجو می باشد. همان طور که می‌دانید در مبحث سئو عواملی مختلفی وجود دارد که با آگاهی داشتن از این عوامل و انجام آن‌ها می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید. در این مقاله قصد داریم در مورد بهینه‌ سازی خارجی سایت یا همان Off Page صحبت کنیم و از نحوه عملکرد آن روی موتورهای جستجو را بررسی نماییم. چهت مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی ، دیجیتال مارکتینگ و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

بهینه‌سازی خارجی سایت

سئو خارجی ( Off Page ) در اصل همان بهینه‌ سازی خارجی سایت است. در نگاه کاملتر به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که خارج از سایت خود انجام می‌دهید. می‌توان گفت سئوی خارجی نوعی تبلیغات است که برای بهتر دیده شدن سایت و معرفی فعالیت خود می توانید از آن استفاده نمایید.

روش انجام سئو خارجی ( Off Page)

به مرور زمان، با انجام ترفندهای سئو خارجی روی وب سایت، سایت‌تان از جانب موتورهای جستجو و کاربران شناخته می شود.

لینکسازی

لینک سازی در تمامی انواع و سبک های سئو استفاده می شود. در بهینه‌سازی خارجی سایت ، مهمترین کاری که باید انجام بدهید بک لینک است. بک لینک، به لینکی گفته می‌شود که از وب سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر دریافت می‌ کنید.

موتورهای جستجو، بک لینک‌ها را به عنوان نشانه‌ای از کیفیت محتوای لینک‌ شده در نظر خواهد گرفت. هر چه تعداد لینک‌های دریافتی از دیگر سایت‌ها بیشتر باشد به همان میزان رتبه دریافتی شما در صفحات جستجو افزایش پیدا می کند.

Natural links یا لینکهای طبیعی: 

در این روش شما بدون این که کاری انجام بدهید از سمت دیگر سایت‌ ها لینک دریافت می‌کنید. اگر متن و مقالات مفید و هدفمند تولید کنید کاربران و  وبلاگ نویسان با شما و سایت‌ تان آشنا می‌شوند و به عنوان منبع به آن لینک می‌دهند. این نوع لینک‌ سازی بسیار محبوب گوگل است.

 Manually build links یا لینکهای ساخته شده دستی

در این روش مستقیما با مدیران سایت و وبلاگ نویسان صحبت می‌کنید و از آن‌ ها می‌خواهید لینک‌ تان در سایت‌ شان قرار بدهند. باید با کسانی تماس بگیرید و صحبت کنید که زمینه فعالیت آن‌ها با شما یکسان باشد.

 Self-created links یا لینکهایی خودساخته: 

منظور لینک‌هایی است که ما به صورت دستی در قسمت نظرات وبلاگ‌ ها و فرم‌ها یا انجمن‌ ها می‌سازیم. از آنجا که این نوع لینک‌ ها معمولا با سئو کلاه سیاه همراه هستند، گوگل آن ها را قبول ندارد.

فعالیت در شبکههای اجتماعی

فیسبوک، توئیتر، لینکدین و گوگل پلاس از جمله صفحاتی هستند که فعالیت در آن‌ها برای گوگل بسیار مهم است و باعث بالا بردن امتیار سایت شما می شود. شبکه‌های اجتماعی از بهترین مکان‌ ها برای برند سازی و تبلیغات به حساب می‌ آیند.

 بازاریابی ویدئو و اشتراکگذاری عکس

همان طور که می‌دانید تاثیر عکس و فیلم در بازاریابی اینترنتی، خیلی بیشتر از متن می باشد. با به اشتراک گذاشتن عکس در وب سایت‌ های اشتراک‌گذاری عکس و قرار دادن لینک سایت خود در زیر آن‌ها ، توجه کاربران را جلب خواهید کرد. در این صورت کاربر روی لینک کلیک کرده و وارد سایت می‌شود. همین کار را میتوانید از طریق آپلود کردن ویدئو در سایت‌ هایی مانند آپارات انجام بدهید.

ثبت نام در موتورهای جستجو

به طور کلی موتورهای جستجو سایت شما را بررسی میکنند اما این امر ممکن است ایندکس شدن سایت زمان بر باشد. اگر می‌خواهید مدت زمان ایندکس شدن سایت خود را کاهش بدهید، در موتورهای جستجو مثل یاهو و گوگل ثبت نام کنید.

بوکمارک کردن

با توجه با علاقه گوگل به سایت‌های بوک مارک مثل RateitAll و  Shvoongو Kaboodle ، کافی است آخرین صفحات ایجاد شده در وب سایت خود را در این سایتها قرار بدهید.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما