منظور از عنوان سئو

دیجیتال مارکتینگ - سئو در تهران - تولید محتوا

منظور از عنوان سئو همان تگ تایتل می باشد که در وردپرس و افزونه یواست با این نام شناخته شده است. عنوان سئو از نظر بسیاری از متخصصان سئو، مهمترین بخش از سئو محتوا است؛ بنابراین باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم و نکاتی که برای این بخش درنظر گرفته می شود را حتما رعایت نماییم. در ادامه به اهمیت و معرفی عنوان سئو و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو کار  و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

عنوان سئو در وردپرس

عنوان سئو در سایت عبارتی است که معرف یک صفحه وب سایت است و هنگامی که آن صفحه در نتایج جستجو گوگل ظاهر می شود، این عبارت اصلیترین بخش در قسمت مربوط به صفحه است. البته باید توجه داشته باشید که اگر گوگل تشخیص دهد بخش دیگری از مقاله شما برای عنوان آن بهتر است، آن بخش را بجای عنوان، در نتایج مربوط به صفحه سایت نمایش می دهد. همچنین اگر نکات بهینه سازی عنوان سئو را رعایت نکنید، امکان تغییر عنوان در نتایج جستجو افزایش پیدا می کند.

بسیار مهم است که شما چه عبارتی را برای عنوان مقاله سئو خود انتخاب می کنید، یکی از دلایل اهمیت آن CTR می باشد. CTR به معنی نرخ کلیک است، یعنی نسبت کلیک روی لینک صفحه مورد نظر به تعداد دفعاتی که آن لینک در صفحه نتایج جستجو به مخاطبان نشان داده می شود.

عنوان سئو تاثیر مستقیم بر جذب کاربران به کلیک کردن بر روی آن است؛ بنابراین باید این عبارت را به صورتی بنویسید که هم معرفی کننده صفحه باشد و هم برای مخاطبان جذاب باشد تا روی آن کلیک کنند.

دلایل اهمیت عنوان صفحه در سئو سایت

  1. عنوان صفحه در سئو به مخاطبان و ربات های موتورهای جستجو کمک می کند تا متوجه شوند که محتوای صفحه در ارتباط با چه موضوعی میباشد.
  2. بهینه سازی عنوان سئو، به شما کمک خواهد کرد تا راحت تر برای کلمه کلیدی مورد نظر در نتایج جستجو گوگل رتبه بگیرید.
  3. در صورت رعایت نکات عنوان نویسی، ما را برای یک عبارت کلیدی خاص رتبه‌ بندی کند یا خیر، به میزان ارتباط محتوای صفحه با عنوان آن توجه خواهد کرد و یکی از معیار های اصلی برای تشخیص این ارتباط، CTR است.

بهینه سازی عنوان سئو

عبارتی که برای عنوان سئو انتخاب می کنید، به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی سئو سایت تاثیر می گذارد. همانطور که گفته شد برای بهینه سازی این قسمت نکاتی وجود دارند که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم.

عبارت کلیدی در عنوان سئو سایت

عبارت کلیدی اصلی محتوا، باید حتما در عنوان صفحه وجود داشته باشد و بهتر است که عنوان صفحه با این عبارت شروع بشود. به عبارت دیگر بهتر است کلمه کلیدی اصلی در ابتدای عنوان نوشته شود، همچنین می توانید در عنوان، از یک عبارت کلیدی مهم دیگر نیز استفاده نمایید.

طول عنوان سئو

طول آن باید حداکثر ۶۰ کاراکتر باشد، در غیر این صورت عنوان شما در صفحه نتایج جستجو کامل نشان داده نمی شود. همچنین اگر سایت شما در ابتدای کار قرار دارد، بهتر است از عبارات Long Tail که طولانی تر اما هدفمند تر هستند برای عناوین مقالات خود استفاده نمایید و پس از این که کمی در نتایج جستجو رتبه گرفتید، به مرور زمان و در قالب برورزرسانی، عناوین را کوتاه تر نمایید.

منحصر به فرد بودن عنوان

اگر عنوان دو یا چند صفحه از یک سایت با یکدیگر یکسان باشند یکی از خطاهای سئو رخ می دهد. این خطا تحت عنوان Duplicate Title شناخته می شود و برای اجتناب از آن همیشه باید دقت نمایید که هر صفحه در سایت شما دارای عنوان منحصر به فرد است. برای جلوگیری از تکرار عنوان سئو در وردپرس، افزونه هایی وجود دارند که از آن جلوگیری می کنند. نحوه عملکرد این افزونه ها به شکلی است که اگر هنگام انتشار یک مقاله عنوان آن با مقاله دیگری در سایت یکسان باشد، از انتشار مقاله جلوگیری می کند و خطایی به شکل عنوان تکراری را نمایش می دهد.

جستجو عنوان توسط کاربران

شما باید از عبارتی برای عنوان صفحه استفاده نمایید که توسط مخاطبان جستجو می شود. برای پی بردن به این که کاربران چه عبارتی را جستجو میکنند، می توانید از بخش پیشنهادات گوگل که هنگام تایپ در سرچ باکس نشان داده می شود استفاده نماید یا از ابزار گوگل ترندز کمک بگیرید.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما