وظایف سئو کار

وظایف سئو کار - تولید محتوا و سئو - موتورهای جستجو

سئوکار شخصی است که وب سایت ها را جهت نمایش بیشتر در نتایج موتور های جستجو بهینه سازی می کند. به عبارت دیگر او می داند چگونه ترافیک بیشتری را برای یک وب سایت، از طریق موتور های جستجو جذب نماید. سئوکار سایت، جایگاه سایت را براساس فاکتورهای موتورهای جستجو، برای کلمات مربوط به موضوعات مدنظر، در صفحات نتایج موتورهای جستجو افزایش می دهد. در ادامه به اهمیت و معرفی وظایف سئو کار سایت و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو کار  و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

وظایف سئو کار

همانطور که می دانید موتورهای جستجو می خواهند بهترین نتیجه ممکن را در پاسخ به جستجوی مخاطبانشان به آن ها ارائه دهند؛ به همین دلیل صفحات مختلف وب سایت ها را بر اساس معیارهای مختلف بررسی می کنند و برای آن صفحات مطابق با عبارات کلیدی مربوطه، امتیاز و رتبه تعیین می نمایند.

بنابراین هر وب سایتی که بتواند بیشتر از رقبا، خود را با معیار های موتورهای جستجو سازگار کند، شانس بیشتری برای نمایش در رتبه های برتر نتایج جستجو و در نتیجه افزایش ورودی ارگانیک دارد.

یک سئو کار سایت با تمامی معیارهایی که موتورهای جستجو برای امتیاز دهی به سایت ها استفاده می کنند آشنایی دارد و می تواند با انجام تغییرات روی وبسایت، آن را مطابق با آن معیارها بهینه سازی نماید و رتبه و جایگاه سایت را در صفحه نتایج جستجو افزایش بدهد.

مهارت های لازم برای سئو کار

تعدادی از افراد گمان می کنند کارشناس سئو فقط یک محتوا نویس می باشد که متاتگ های HTML سایت را بهینه سازی می کند، درصورتی که این یک باور نادرست است و یک سئو کار به مهارت های زیادی نیاز دارد تا بتواند وظایفش را به خوبی انجام دهد.

در واقع بهترین سئوکاران اشخاصی هستند که در زمینه های مختلف بازاریابی دیجیتال مهارت دارند. مهارت‌های اصلی سئو مانند تولید و سئو محتوا و دیگر مهارت های بازاریابی دیجیتال مانند نوشتن و طراحی وبسایت نیز از مهارت های لازم برای یک سئو کار به حساب می آید.

تعدادی از مهارت های کلیدی سئوکار ها:

  • یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا
  • آشنایی داشتن با زبان HTML
  • سئو محتوا (به معنی اینکه چگونه کلمات کلیدی را به محتوا اضافه کنیم)
  • توانایی طراحی محتوای تصویری و ویدیویی
  • توانایی نوشتن محتوای تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ
  • مشخص کردن صفحات کلیدی و لینک سازی برای مقالات
  • درک کافی از ساختار سایت و سئو فنی سایت
  • آشنایی با الگوریتم های موتورهای جستجو
  • توانایی کار با ابزار های تحلیل سئو مانند سرچ کنسول و …

شرح وظایف سئوکار

شرح وظایف سئوکار بسته به اینکه فرد برای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ کار می کند یا به صورت فریلنسری روی یک پروژه کار انجام میدهد متفاوت است، اما وظایف سئوکار سایت در بسیاری از موارد، وظایف کارشناس سئو به شرح زیر است:

  • تدوین استراتژی تولید محتوا مطابق با استراتژی های دیجیتال مارکتینگ شرکت، برای قرار گیری در نتایج بهتر موتورهای جستجو.
  • تحقیق کلمات کلیدی مطابق با استراتژی هایی که تعیین شده است.
  • تعیین اهدافی که نشان دهنده بهبود فعالیت های بازاریابی است.
  • ارتباط موثر با سایر متخصصان بازاریابی برای رسیدن به اهداف.
  • ایجاد محتوای جذاب و با کیفیت، از جمله پست های وبلاگ و لندینگ پیج ها.
  • بروزرسانی محتواهای وب سایت.
  • لینک سازی داخلی و خارجی مناسب.
  • تحلیل عملکرد وب سایت در سئو از طریق سرچ کنسول و دیگر ابزار های سئو.
  • ارائه توصیه های فنی سئو به توسعه دهندگان وبسایت.

چگونه سئوکار شویم؟

سئوکار بودن مستلزم این است که به طور مداوم مهارت های بروز داشته باشید و از پیشرفت های تکنولوژی همیشه آگاه باشید. شما می توانید این کار را با خواندن وبلاگ های سئو، دیجیتال مارکتینگ و اطلاع از تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو، به ویژه الگوریتم های گوگل انجام بدهید. همچنین باید زمان و انرژی خود را برای ایجاد استراتژی های لینک سازی، سرمایه گذاری نمایید.

توسعه مهارت ها

تبدیل شدن به متخصص سئو در حالت خوب به دو چیز نیاز دارد: مهارت تولید محتوا و مهارت تحلیلی. اکثر متخصصان سئو امروزه یکی از آن ها را دارند و دیگری را توسعه خواهند داد. کارشناسان سئو نویسندگان ماهر و خلاقی هستند. برای کسانی که در حرفه سئو هستند داشتن سابقه نویسندگی قوی، مفید است؛ چون بهینه سازی محتوا به گونه ای که گوگل و مخاطبان آن را درک کنند نیاز به خلاقیت دارد.

درک عملکرد موتورهای جستجو

موتورهای جستجو برای رتبه بندی و امتیاز دادن به صفحات متفاوت وب، الگوریتم هایی دارند. شما باید جهت سئوکار سایت شدن با الگوریتم های مختلف و نحوه عملکرد آن ها را بشناسید و بدانید چه مواردی را مثبت و چه مواردی را منفی در نظر خواهند گرفت.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما