اهمیت کلمات کلیدی در سئو

مشاوره تولید محتوای متنی - سئو در کرج - کلمات کلیدی در سئو

کلمات کلیدی یکی از مهم ترین بخش های مقالات در سئو محسوب می شوند. که انتخاب و گزینش درست آنها نقش بسیار زیادی در تعیین جایگاه محتواهای سایت در گوگل دارد. به همین دلیل کسب اطلاعات بیشتر درباره اهمیت و نقش کلمات کلیدی در سئو سایت بسیار لازم و ضروری است. در ادامه به بررسی اهمیت کلمات کلیدی در سئو و دیجیتال مارکتینگ میپردازیم.جهت مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

اهمیت کلمات کلیدی در سئو

نقش کلمات کلیدی در سئو بسیار مهم است و ارزش محتوای منحصر به فرد شماست پس در نوشتن مقالات از کلمات کلیدی حتما استفاده نمایید.برای اینکه محتوای شما بازدید داشته باشد نیاز به سئو و بهینه سازی سایت دارید و باید در آن مهارت زیادی کسب نمایید. جهت سئو خوب‌، فقط کلمات کلیدی هستند‌ که می توانند بازدید سایت شما را افزایش دهند؛ پس توصیه می شود اطلاعاتتان درباره‌ی نحوه انتخاب کلمه کلیدی مناسب به روز کنید تا این موضوع بازتابش را بر سئو و بهینه سازی سایتتان نشان بدهد‌.

اهمیت کلمات کلیدی برای گوگل

همانطور که میدانید گوگل با اینکه یک رباط است اما در طی سال های اخیر تغییراتی داشته است که صاحبان وب سایت‌ ها را شگفت زده کرده است‌. این تغییرات گوگل علاوه بر خود گوگل توانسته است به سایت‌ ها و کاربران نیز اثر کند‌. طی این سال‌ ها الگوریتم‌های گوگل توانسته برای رتبه بندی سایت‌ها تصمیمات خوبی بگیرد و فاکتور‌های خوبی را ارائه دهد اینگونه نظم خاصی به دنیای وب سایت‌ ها آورده است.

چون الگوریتم‌های گوگل دائم در حال بروزرسانی است سئو نیز به مراتب تغییراتی کرده و نقش کلمات کلیدی در سئو به خوبی مشاهده شده است‌. اما باز هم شما نمی توانید با رصد دائمی کلمات کلیدی رتبه دریافتی خود را تضمین نمایید.

بررسی تاثیر الگوریتم‌های گوگل بر کلمات کلیدی و سئو سایت

۱‌. الگوریتم پاندا 

الگوریتم پاندا در ۲۰۱۱ برای ارزش دادن به سایت‌های باکیفیت ایجاد شده بود تا به آن‌ها رنک دهی کند‌. این الگوریتم با بررسی کلمات کلیدی وب سایت‌ها‌، صفحات بی کیفیت را پیدا می کرد‌ و محتواهای کپی شده و یا تکثیر شده را تشخیص می داد و متن هایی با کلمات کلیدی افراطی را جریمه می کرد‌؛ از نظر این الگوریتم هدف مقالاتی با کلمات کلیدی افراطی این است که گوگل را دور بزنند تا رنک خوبی بگیرند و برای رفع نیاز کاربر هیچ تلاشی نکرده است.

۲‌. الگوریتم مرغ مگس خوار (hummingbird)

این الگوریتم با ایجاد تغییر اساسی در بخش اصلی پا به عرصه گوگل گذاشت‌. این الگوریتم ارتباط مستقیم با کلمه کلیدی در سئو را برقرار می کند. یعنی اعلام کرد که رتبه بندی محتواها فقط براساس کلمات کلیدی و مفهومی که به کاربر منتقل می شود انجام شود.

۳‌. الگوریتم رنک برین (rank brain)

الگوریتم رنک برین بر پایه هوش مصنوعی در سال ۲۰۱۵ وب سایت‌ها را شگفت زده کرد‌. این مورد قوی‌ ترین سیگنال‌های رتبه‌بندی را دارد که کارش تشخیص کلمات کلیدی و اثرش بر سئو و در ادامه سنجش رضایت کاربران می باشد. و اینگونه گوگل روز به روز به کاربران گفت که نقش کلمات کلیدی در سئو بسیار اهمیت دارد.

۴‌. الگوریتم برت (bert algorithm)

گفته شده که این الگوریتم کلمات و عبارات کلیدی را خیلی دقیق‌تر آنالیز خواهید کرد تا مناسب بودن یا نبودن برای آن سئو را تشخیص بدهد‌.

۵‌. الگوریم ام یو ام (mum algorithm)

آخرین آپدیت الگوریتم‌ها الگوریتم mum بوده است که نام دیگرش مولتی تسک می باشد. کار این الگوریتم رتبه بندی محتوا و اهمیت ویژه کلمه کلیدی در بهینه سازی مقالات است. ابن الگوریتم از الگوریتم‌های دیگر هزار مرتبه قوی تر معرفی شده است

اهمیت ویژه کلمه کلیدی بر سئو سایت با توجه به الگوریتم‌های خاص گوگل

طبق تحقیقاتی که از فاکتور‌های کاربران، نرخ پرش و تجربه کاربری و … دریافت شده است؛ مشخص شد که کاربران ارتباط و نقش کلمات کلیدی در سئو را به خوبی شناسایی می کنند و آن ها را تشخیص می دهند و محتوای کاربر محور در اولویت گوگل قرار دارد‌. اگر کلمه کلیدی و سئو با هم ارتباط تکمیلی داشته باشند به این معناست که شما در حد توانایی خود برای رفع نیاز کاربر تلاش کرده اید.

بررسی راهکار‌های تقویت سئو با کلمات کلیدی

اگر میخواهید نقش کلمات کلیدی در سئو پررنگ شود‌؛ توصیه می شود از کلمه کلیدی در عنوان صفحات استفاده نمایید چون گوگل به عنوان صفحات بسیار اهمیت می‌دهد‌. کلمات کلیدی را در آدرس صفحات‌، داخل متن‌، توضیحات متا‌، تصاویر و انکرتکست‌ها استفاده نمایید. به چگالی کلمات کلیدی دقت کنید‌. اما این موضوع شما را از ارتباط با کلمات کلیدی با متن و جمله غافل نکند‌.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوای وب سایت و متنی در تهران و کرج ، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما