وظایف استراتژیست بازاریابی دیجیتال :

  • تدوین استراتژی های بازاریابی دیجیتال
  • تجزیه و تحلیل متریک های ترافیک وب سایت و پیشنهاد راه حل برای افزایش بازدید سایت
  • نظارت بر بهینه سازی سایت (سئو)، بازاریابی موتور های جستجو، عملکرد بازاریابی و فروش برای پیش بینی روند کار
  • ایجاد روابط بسیار خوب با مشتریان و مخاطبان هدف با طراحی کمپین های تبلیغاتی و تعامل در شبکه های اجتماعی
  • بررسی و شناسایی بهترین تکنیک های بازاریابی دیجیتال براساس شرایط کسب و کار
  • تعیین شاخص کلید عملکرد و آنالیز آن ها
  • تعیین اهداف بازایابی دیجیتال براساس اهداف بازاریابی
  • نظارت و بررسی نتایج بدست آماده و تلاش برای عملکرد آنها

مهارت های مورد نیاز استراتژیست بازاریابی دیجیتال

  • توانایی حل مسئله
  • تدوین برنامه استراتژی بازاریابی دیجیتال
  • توانایی ترجمه اهداف مدیران به برنامه های عملیاتی
  • تدوین استراتژی سئو و نظارت بر آن
  • تبلیغات کلیکی (PPC) و بازاریابی موتور جستجو
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی محتوایی
  • آنالیز و تحلیل دیتا
  • بهبود نرخ تبدیل

استراتژیست های بازاریابی دیجیتال باید در تمام جنبه های بازاریابی دیجیتال مهارت داشته باشند. آنها باید بدانند که چگونه اطلاعات را از مشتریان، مانند  وعده برند، مخاطب هدف، اطلاعات رقبا و چالش های فعلی کسب و کار را دریافت نمایند و برنامه دیجیتال مارکتنیگ مناسب آن ها را تدوین کنند. استراتژیست ها معمولا برای رسید به اهداف از برنامه عملیاتی مانند اقداماتی همچون سئو ، بازاریابی موتور جستجو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، استراتژی محتوا، کمپین های تبلیغاتی، ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند.
بنابراین استراتژیست بازاریابی دیجیتال باید بتواند از طریق داده های وب سایت یا اپلیکشن، سفر خریدار، و دیگر داده ها تلاش کند تا با بهینه سازی کسب و کار مشتری و ایجاد یک استراتژی بازاریابی جدید، کسب و کار به اهداف تعیین شده خود برسند.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران