استراتژی لینک ‌سازی خارجی

استراتژی لینک ‌سازی خارجی - دیجیتال مارکتینگ - سئو در تهران

اگر می‌خواهید رتبه سایت را در گوگل افزایش دهید قبل از هر چیز باید با استراتژی لینک سازی خارجی شروع کنید و از آن استفاده کنید. به‌‌طورکلی لینک‌سازی خارجی و شناخت درست آن در گوگل می‌تواند به تولید محتوای متنی سایت شما کمک بسیاری کند. در ادامه به معرفی استراتژی لینک ‌سازی خارجی و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

استراتژی لینک ‌سازی خارجی

هنگامی‌که مدتی از طراحی سایت خود گذشت، بسته به شرایط مختلف و نیازهایی که سایت شما دارد، به لینک‌سازی در فضاهای مختلف نیاز دارید. باید بگوییم که که لینک‌سازی خارجی دارای روش‌های متفاوتی است که هر کدام نسبت به شرایط کسب و کار شما اهمیت خودش را دارد. برای اینکه این کار را دقیق تر انجام دهید نیاز به یک لینک‌سازی خارجی مناسب دارید تا جزئیات لینک سازی خارجی به طور قابل فهم‌تری برای شما تعیین شود و برای سایت‌ خود یک برنامه کلی داشته باشید.

استراتژی لینک ‌سازی خارجی در طراحی سایت

باید بدانیم که لینک‌سازی خارجی دارای روش‌های مختلفی است و هر نوع بسته به شرایط کسب‌وکار شما مزایای خاصی دارد، ایجاد یک برنامه مناسب لینک سازی خارجی به شما کمک خواهد کرد که بهتر و سریعتر قسمت‌های متفاوت کسب‌وکارتان را به مخاطبان معرفی نمایید و آنها نیز در صورت نیازشان از کسب‌وکار شما استفاده کنند.

نحوه تنظیم استراتژی لینک ‌سازی خارجی

برای تنظیم در آژانس دیجیتال مارکتینگ یا کسب‌وکار شما موردهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند در ایجاد یک استراتژی مناسب به شما کمک بسیاری کند. در حقیقت با انجام دادن این مراحل به یک برنامه عملی در لینک‌سازی خارجی می رسید. این مراحل عبارت اند از:

تعیین و بررسی هدف‌های کسب وکار

هدف گذاری مبحث بزرگی است که در قسمت‌های متفاوت طراحی سایت برای کسب‌وکارتان می‌توانید آن را انجام دهید. در حقیقت در هدف‌گذاری استراتژی لینک سازی، هدفتان از ایجاد انواع متفاوت بک لینک‌ها در انواع رسانه‌ها را مشخص می‌کنید. هدف گذاری باید با در نظر گرفتن ظرفیت‌های سایت و کسب‌وکار شما انجام شود.

تحلیل رقبا در استراتژی لینک ‌سازی خارجی

از نکاتی که در تحلیل کردن رقبا به آن می‌رسیم این است که در کلمه کلیدی قصد دارید با آن رتبه دریافت کنید، چقدر رقابت وجود دارد. اطلاعات مهم دیگری که تحلیل رقبا در اختیار ما می‌گذارد روش‌های لینک سازی رقبا است. این مورد که از چه سایت‌هایی بک لینک گرفته‌اند، روش لینک سازی آنها رپورتاژ آگهی است یا در فرم‌ها فعال بودند یا وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی.

مشخص کردن فضا

برای لینک‌سازی در سایت، نیاز دارید که در فضاهای مختلفی با در نظر گرفتن محتواها و تولید محتوی متنی، لینک‌سازی و سئو سایت‌ خود را انجام دهید. شما می‌توانید این کار را با توجه سایت‌ خود در فضاهای متفاوتی انجام بدهید. این نکته رادر نظر داشته باشید که به‌طورکلی در زمان انتخاب فضای مناسب به مواردی مثل اعتبار دامنه‌ای، ارتباط محتوای آنها با سایت شما، انکرتکست استفاده شده در لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل توجه نمایید.

زمان‌بندی برای انتشار

بعد از اینکه تعداد لینک‌های مورد نیاز برای صفحه‌های سایت‌ خود و روش لینک‌سازی موردنظر را در فضاهای متفاوت مشخص کردید، می‌توانید یک برنامه زمان‌بندی برای آن تهیه کنید. در برنامه زمان‌بندی مورد نظرتان تعیین می‌کنید که می‌خواهید در چه فضاهایی و در چه زمان‌هایی کارتان را انجام بدهید. درنظر داشته باشید برای اینکار از چیزی مثل تقویم محتوایی هم می‌توانید استفاده کنید که این توانایی را داشته باشید به صورت یکپارچه این کار را انجام دهید.

 خرید بک لینک

لینک‌هایی که در یک سایت دیگر قرار می‌گیرد بک لینک یا استراتژی لینک‌ سازی خارجی، گفته می‌شود که این لینک‌ها به صفحه سایت شما اشاره می‌کنند. اگر برعکس در سایت خودتان، لینکی قرار دهید که به سایتی دیگر اشاره کند، این لینک یک لینک خارجی برای سایت هدف است. خرید بک لینک یا لینک خارجی یکی از روش‌هایی است که شما از آن طریق می‌توانید، از سایت‌های دیگر لینک دریافت کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که خرید بک لینک فقط در صورتی که با شرایط سایت شما هم‌خوانی دارد و با کیفیت باشد مفید خواهد بود و در صورتی که فاکتورهای مورد نظررا نداشته باشد و برای سایت یا آژانس دیجیتال مارکتینگ شما لازم نباشد، برای سایت شما جریمه ایجاد می کند و رتبه سایت‌تان را بسیار پایین می‌آورد.

لینک‌سازی خارجی در وبلاگ‌ها

در سال‌های گذشته، پربازدیدترین سایت‌ها در فضای مجازی وبلاگ‌ها بودند اما  باید بگویم که هنوز هم از وبلاگ‌ها استفاده می کنند. وبلاگ‌، یکی از راه‌های مقرون به صرفه برای معرفی سایت و کسب‌و‌کار شما به  مردم می باشد. تهیه مقاله‌های مناسب و تولید محتوای خوب، علاوه‌بر اینکه اطلاعات مخاطبین را افزایش می‌دهد، آنها را با حرفه و محصولات شما نیز هرچه بیشتر آشنا می‌کند. بیشتر کسب‌وکارها علاوه برسایت اصلی خود وبلاگ‌هایی نیز دارند. شما هم می‌توانید علاوه برسایت خود، وبلاگ نیز داشته باشید و به تولید محتواهای مختلف برای کسب و کار خود بپردازید.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما