اصول تولید محتوا

اصول تولید محتوا - دیجیتال مارکتینگ

امروزه تولید محتوا در حوزه‌های متفاوت اهمیت زیادی پیدا کرده است و یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌های بازاریابی می باشد. در حال حاضر تولید محتوا در ۳ بخش صوتی، تصویری و متنی انجام می شود که هر کدام از آن‌ها اصول و قوانین خاص خود را دارند. بنابراین برای بدست آوردن نتایج خوب و مدنظر لازم است که محتوای تولید شده در هر سبکی متناسب با اصول خود باشد. مثلا برای تولید محتوای متنی برای سایت لازم است که نویسنده قلم روانی داشته باشد و همچنین اصول سئو را در متن خود رعایت کند. در ادامه به معرفی اصول تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

اصول تولید محتوا

در دنیای امروز، یکی از مهمترین روش‌های ایجاد کسب و کار موفق داشتن تبلیغات تاثیرگذار است. با توجه به تغییرات زیادی که در دنیای فناوری اتفاق افتاده کسب و کارها نیز از دنیای واقعی به دنیای مجازی راه یافته‌اند. بنابراین موفقیت شما در گروه دیده شدن در دنیای مجازی است. دیده شدن در دنیای مجازی نیازمند رسیدن به صفحات اول گوگل است و رسیدن به صفحات اول گوگل نیز نیازمند تولید محتوای کارآمد و مبتنی بر اصول سئو می باشد.

لازم به ذکر است که تولید محتوای متنی یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر ارتقای رتبه سایت در گوگل و دیگر مرورگرهای مطرح است. به همین دلیل در آژانس دیجیتال مارکتینگ نسبت به دیگر شیوه‌های تولید محتوا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

به عبارت دیگر رعایت اصول تولید محتوا به شما کمک خواهد کرد که یک محتوای عالی و ایده‌آل برای کسب و کار خود تولید نمایید. به این ترتیب به آن چیزی که مد نظرتان است به راحتی برسید. به طور کلی تولید محتوا یک فرآیند تخصصی و در عین حال زمان‌بر است.اما اگر شما سعی کنید فرآایند تولید آن را متناسب با اصول موجود انجام دهید، علاوه‌ بر آن که موفق به تولید محتوای کامل و مطلوبی می‌شوید، زمان کمتری را هم صرف تولید آن می‌کنید.

مهمترین اصول برای تولید محتوای متنی شامل موارد زیر است:

انتخاب تیتر مناسب

تیتر هر محتوا نشان دهنده اهمیت محتوای آن است. بنابراین هر چقدر که خوب و جذاب باشد از گیرایی ببالاتری برخوردار خواهد بود. به هر حال تیتر محتوا اولین چیزی است که در یک محتوا نشان داده می شود. به همین دلیل رو اصول اولیه و مهم تولید محتوا است و هر چقدر که خوب باشد مخاطب را بیشتر جذب به مطالعه محتوا می کند.

در اولویت قرار دادن پاراگراف اول آن

پاراگراف اول محتوا موارد مهمی است که باید مطابق با اصول خاص خود تولید شود. در واقع شما باید پاراگراف اول محتوا را به نحوی بنویسید که از قابلیت بالایی برای جذب مخاطب برخوردار باشد. به همین دلیل باید از زیباترین و جذاب‌ترین جملات برای تولید این بخش از متن استفاده کنید. در واقع هر چقدر پاراگراف اول خوب و جذاب نوشته شود، مخاطب بیشتر تمایل به ادامه مطالعه آن پیدا خواهد کرد.

یکی از نکات بسیار مهم در نوشتن پاراگراف اول این است که شما بتوانید، به صورت خلاصه هدف اصلی و نهایی را در آن قرار دهید. اما توجه داشته باشید این هدف باید به نحوی در پاراگراف اول قید شود که کاربر با مطالعه آن بی‌نیاز از مطالعه ادامه محتوا نشود‌. به عبارت دیگر هدف اصلی تولید محتوا باید به نحوی در پاراگراف اول قید شود که مخاطب را تشویق به ادامه مطالعه کند.

دسته‌بندی درست اطلاعات

دیگر اصل حاکم بر تولید محتوا، دسته‌بندی درست و هوشمندانه اطلاعات و مطالب می باشد. به هر حال هدف اصلی شما از تولید محتوای متنی انتقال یک سری اطلاعات مهم به مخاطب است برای آنکه مخاطب شما از مطالعه مطالب دچار سردرگمی نشود باید مطالب و اطلاعات مدنظرتان را با یک دسته‌بندی مناسب در غالب محتوا قرار دهید.

معمولا بهترین شیوه دسته‌بندی و درج اطلاعات در محتوا به نحوی است که ایده و موضوع اصلی در ابتدا بیان شود. سپس نکات و گزارش‌هایی جهت اثبات موضوع اصلی به صورت مرتب و منظم ارائه شود.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما