افزایش امنیت سایت

Increase site security - دیجیتال مارکتینگ - تولید محتوای دیجیتال - سئو در تهران - افزایش امنیت سایت

کسب و کارهایی که برای ارائه خدمات آنلاین تصمیم به ساخت وب سایت می‌گیرند، قبل از هر چیزی باید امنیت آن را تامین کنند. تامین امنیت سایت فرآیندی چند مرحله‌ای می باشد و اقدامات زیادی می‌توان برای آن انجام داد. هدف از انجام این اقدامات این است که دسترسی هکرها به اطلاعات محرمانه سایت، که شامل اطلاعات کاربرانمان می باشد، را تا حد زیادی محدود کنیم. در ادامه به اهمیت و معرفی افزایش امنیت سایت و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. چهت مشاوره سئو کار  و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

افزایش امنیت سایت

به طور کلی هر اقدام یا اپلیکیشنی که باعث شود اطلاعات سایت شما از دسترس مجرمان دور بماند به عنوان امنیت سایت معرفی می‌شود. تامین امنیت سایت هم برای کاربر وب‌ سایت دارای اهمیت است و هم برایمخاطبانی که به آن وب‌ سایت مراجعه می‌ کنند. تامین امنیت سایت می‌تواند شما و کاربران‌تان را از خطرات و مشکلاتی مانند برافزارها، وارد شدن به لیست سیاه ، حملات سایبری و … در امان نگه دارد.

 افزایش امنیت سایت های وردپرس

در سال‌های اخیر سیستم‌هایی مثل وردپرس و جوملا کار ساخت وب‌‌ سایت را آسان کرده اند و به همین دلیل است که روز به روز کسب و کارهای بیشتری تصمیم به ساخت وب‌ سایت و ارائه بیشتر خدمات آنلاین می‌گیرند.

با استفاده از این سیستم‌ها، مسئولیت امنیت سایت بر عهده خودمان است. با این حال، افراد زیادی هستند که هنوز نمی‌دانند جهت تامین امنیت وب سایت خود و حفاظت از اطلاعات کاربران‌شان، دقیقا چه اقداماتی باید انجام دهند. زمانی که یک کاربر با استفاده از کارت اعتباری خود در سایت شما اقدام به خرید آنلاین می‌ کند، می‌خواهد مطمئن باشد که اطلاعاتش در امنیت کامل قرار دارند و هیچ فردی به اطلاعات حساب بانکی او دسترسی پیدا نخواهد کرد. .

همیشه نرم افزارها و افزونه ها را آپدیت نمایید

آپدیت نرم‌افزارها موضوع مهمی در تامین امنیت سایت می باشد، وب‌سایتی که برنامه‌های خود رابروزرسانی نکند، نمی‌تواند امنیت بالایی داشته باشد. روزانه وب‌سایت‌های زیادی به دلیل استفاده از نرم‌ افزارهایبروزرسانی نشده در معرض خطر حمله هکرها قرار می‌ گیرند.

دقت کنید که تمام نرم‌افزارها و افزونه‌هایی که در سایت خود استفاده می‌کنید باید به صورت مرتب آپدیت شوند تا هکرها و ربات‌ها امکان حمله به سایت‌تان را نداشته باشند

از HTTPS و SSL استفاده نمایید

برای این‌که امنیت سایت خود را تامین کنید، نیاز به استفاده از یک URL امن خواهید داشت که آن را می‌ توانید از طریق HTTPS و گواهینامه SSL ایجاد نمایید. همچنین برای ایجاد بستر یک ارتباط آنلاین امن، سایت شما نیاز به یک گواهینامه SSL دارد. اگر در سایت خود از بازدیدکنندگان می‌خواهید ثبت‌نام یا Sign Up کنند، باید بتوانید امنیت این ارتباط را تامین نمایید.

SSL یک پروتکل دیگر برای تامین امنیت وب سایت شما می باشد که اجازه می‌دهد اطلاعات فرد بازدیدکننده به صورت امن از سایت به دیتابیس شما انتقال پیدا کند. این پروتکل راه ورود عوامل مهاجم را برای دسترسی به این اطلاعات در حین انتقال، می بندد و در نتیجه بخشی دیگر از امنیت سایت شما را تامین خواهد کرد.

از کاربران بخواهبد از پسورد مطمعنی استفاده کنند

استفاده از سایت‌ها، دیتابیس‌ها و برنامه‌های مختلف باعث می‌ شود تا افراد برای به خاطر آوردن پسوردهایی که برای هریک از آن‌ها استفاده می نمایند، دچار مشکل شوند. بنابراین کاری که خیلی از افراد برای حل این مشکل می‌کنند، این است که از یک پسورد یکسان برای تمام اکانت‌های خود در فضای اینترنت استفاده نمایند.

اطلاعات کارمندان خود را ضبط کنید

شاید به نظر برسد دادن دسترسی سایت به کاربران سطح بالا ، خطر چندانی برای امنیت سایت‌ تان ایجاد نخواهد کرد اما این کار گاهی می‌تواند خطراتی داشته باشد. کارمندان شما همیشه در استفاده از سایت، احتیاط را به صورت کامل رعایت نخواهند کرد. ممکن است کارمندان شما در هنگام ورود به CMS توجه زیادی به موارد امنیتی نکنند و همین مسئله باعث لو رفتن اطلاعات محرمانه سایت خواهد شد.

از وب سایت خود Backup تهیه کنید

یکی از بهترین روش‌ها برای امنیت سایت، ارائه روشی برای تهیه بک آپ از اطلاعات سایت می باشد. روش‌های متفاوتی برای بازیابی فایل‌های آسیب‌دیده وجود دارد. به خاطر داشته باشید سروی که بک آپ را روی آن ذخیره می‌ کنید با سروری که اطلاعات اصلی روی آن ذخیره می‌شود متفاوت است تا در صورت بروز مشکل برای یک سرور، کل اطلاعات پاک نشود.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما