افزایش بازدید سایت از گوگل

افزایش بازدید سایت - تولید محتوای دیجیتال

افزایش بازدید گوگل به عنوان یکی از منابع افزایش بازدید و ترافیک سایت می باشد و موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی نیز موثر می باشند، اما گوگل به عنوان موتور جستجوی اصلی برای ایجاد بازدید طبیعی سایت ها است و به همین دلیل افزایش ورودی کاربران از گوگل اهمیت زیادی خواهد داشت. مدیران هر وب سایت یا فروشگاه اینترنتی در تلاش هستند که کاربران از ریق سئو سایت وارد سایت شوند و با رساندن سایت به ۳ لینک اول گوگل ، نرخ کلیک سایت را افزایش دهند. در ادامه به معرفی افزایش بازدید سایت از گوگل و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

افزایش بازدید سایت از گوگل

دقت داشته باشید که معمولا بهبود رتبه سایت نمی تواند تضمینی برای افزایش ورود کاربر به سایت از گوگل باشد. این درست است که هرچه رتبه بهتری در گوگل کسب نمایید ، شانس بیشتری برای جذب کاربر خواهید داشت ، اما در صورتی که اصول موثر در نرخ کلیک را رعایت نکنید پس از مدتی نه تنها بازدید مناسبی بدست نمی آورید بلکه جایگاه خود را نیز از دست خواهید داد.

یکی از مهم ترین اقدامات در بازاریابی اینترنتی ، سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو به منظور افزایش بازدید و ترافیک سایت است. بازاریابان همواره تلاش خواهند کرد تا نسبت به سایر رقبا سهم بیشتری از کاربران و مشتریان کسب نمایند.

روش های افزایش ورودی سایت از گوگل

اگر بطور کلی بخواهیم روش های افزایش بازدید گوگل و ورود کاربران به سایت را بیان کنیم ، می توانیم به سئو سایت و تبلیغات موتورهای جستجو اشاره نماییم. اما خود سئو چندین زیرشاخه و حوزه را شامل می شود که بعضی تاثیر بیشتری بر ترافیک سایت دارند.

بعضی از اقدامات سئو به منظور بهبود سرعت سایت، بعضی دیگر جهت جذب کاربران از طریق وب سایت های دیگر و مجموعه ای از اقدامات برای بهبود رتبه سایت انجام خواهد شد.

مهم ترین نکته در افزایش ورودی سایت و بازدید گوگل ، تمرکز بر روش هایی است که کاربر را متقاعد به کلیک بر لینک سایت شما از میان تعداد زیاد رقبا در گوگل کند.

ترکیب انواع محتوا

افزایش توجه موتور جستجوی گوگل به ویدئو و تصاویر منتشر شده و همچنین علاقه بیشتر مخاطبان به این نوع محتوا، میتوان نتیجه گرفت که یکی از بهترین روش های افزایش ورودی سایت از طریق گوگل، تولید و انتشار ویدئو ، کلیپ ، فایل های صوتی ، پادکست و تصاویر جدید است. این نوع فایل ها علاوه بر اینکه می توانند به صورت مجزا در صفحه اصلی گوگل نمایش داده شوند ، در بخش ویدئو یا تصاویر هرکدام از موتورهای جستجو نیز درج می شوند.

یکی از روش های افزایش بازدید گوگل، استفاده همزمان و ترکیب چند نوع محتوا است. محتوا فقط متن نوشتاری نیست. هرآنچه که بتواند مفهوم یا هدفی را به مخاطب منتقل نماید برای یک سایت مفید می باشد. یعنی شما در صفحات سایت، ترکیبی از متن، تصویر ، ویدئو یا صوت را درج کنید.

توجه سئو داخلی و تکنیکال

یک وب سایت ابتدا باید از نظر فنی و وضعیت ساختاری عملکرد قابل قبولی داشته باشد تا دیگر روشهای سئو نتیجه بدهند. وضعیت سایت خود را حتما بررسی نمایید و تنظیمات مربوط به url  ها ، لینکها ، تصاویر ، متاتگ و کدهای سایت را بازبینی کنید.

اگر سایت شما با وردپرس طراحی شده است، معمولا بسیاری از نکات تکنیکال در برنامه نویسی و ساختار سایت رعایت شده ، اما در تنظیمات robots.txt ، نقشه سایت ، فایل htaccess ، انتخاب نوع url  ، تگ alt تصاویر باید دقت نمایید.

تحلیل بازدید در گوگل آنالیتیکس

توجه به رفتار مخاطبان پس از بازدید یک صفحه از سایت اهمیت دارد. به کمک گوگل آنالیتیکس می توانید تعداد بازدید ، زمان بازدید هر صفحه را تحلیل نمایید در صورتی که هریک از این فاکتورها مشکلاتی داشتند می توانید آنها را برطرف نمایید. مطمئن باشید که هر اقدامی در جهت بهبود و رفع ایرادات سایت انجام می دهید به افزایش بازدید گوگل کمک خواهد کرد.

مزایای افزایش بازدید گوگل

  • افزایش بازدید گوگل باعث می شود استراتژی بازاریابی خود را محک بزنید و بدانید چقدر موفق هستید
  • اطلاعات بیشتری در مورد علایق و الگوهای رفتاری کاربران بدست آورید
  • اعتبار سایت در موتور جستجو را بهبود بدهید
  • نرخ کلیک بیشتر، مشتری بیشتری خواهید داشت
  • کسب درآمد و سود بالاتر در نتیجه افزایش بازدید گوگل

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و طراحی وب سایت در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما