افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت - تولید محتوای متنی - دیجیتال مارکتینگ

با توجه به نوع هر کسب و کار، می توانید برای افزایش مشتری تلاش نمایید اما اگر در این راه از یک وب سایت استفاده می کنید، افزایش ترافیک سایت یکی از راه‌های بیشتر کردن مشتریان می باشد . روش‌های بسیاری برای افزایش ترافیک در وب سایت وجود دارد. سئو سایت می‌تواند ورود کاربران به سایت شما را ساده نماید. این تکنیک‌ها می‌توانند ترافیک سایت شما را تا حد بسیاری افزایش دهند. در ادامه به معرفی افزایش ترافیک سایت ، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

تکنیک‌ برای افزایش ترافیک سایت

از روش‌های تبلیغات مؤثر می‌توان تبلیغات در گوگل و روش ppc یا تبلیغات کلیکی را نام برد. تبلیغات در گوگل برای جذب بازدید‌کننده، ساختن برند تجاری و ورود کاربر به سایت تاثیر دارند. اگر به روش تبلیغات گوگل ادز علاقه‌ دارید، باید آن را متناسب با هدف خود تنظیم نمایید.

اجتماعی شوید

یکی دیگر از بهترین راه‌های افزایش ترافیک سایت، استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ می باشد. اکنون بخش زیادی از مخاطبان اینترنت از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس، لینکدین و … به تبلیغات سایت شما کمک خواهند کرد.

محتواهای ترکیبی منتشر نمایید

با انتشار محتواهای مفید و با کیفیت خیلی زود جای خود را در موتورهای جستجو پیدا خواهید کرد. می‌توانید پست‌ های وبلاگ را کوتاه‌ تر کنید. محتواهای طولانی هم جای خودشان را دارند. فیلم، اینفوگرافیک و پادکست هم قالب‌های مهم محتوا می باشند که راه ورود کاربران را هموار می‌کنند. البته ظاهرا راه های جستجو هم در حال تغییر هستند.

نوشتن عناوین جذاب برای محتواها

عنوان ها مهمترین قسمت مطالب شما هستند. بدون نوشتن یک عنوان جالب، حتی جامع‌ترین پست وبلاگ خوانده نمی شود. عنوان اولین چیزی است که توسط مخاطبان سایت دیده می‌شود. اگر این عناوین جذابیت کافی را داشته باشند، نرخ CTR افزایش پیدا می کند. بنابراین قبل از کلیک کردن بر روی دکمه‌ی انتشار ابتدا بر روی عنوان آن خوب فکر نمایید.

سئو داخلی وب سایتتان را فراموش نکنید

برای اینکه کاربران بیشتری وارد سایت شما شوند، باید سئو سایت خوب باشد. برای موتورهای جستجو کیفیت محتواها و مطالب بیش از هر چیزی ارزشمند است. در کنار آن از قوانین و تکنیک‌های درون صفحه پیروی نمایید.

از کلید واژه‌های بلند استفاده کنید

وقتی کلمات کلیدی کوتاه را انتخاب می‌کنید، آنقدر در آن رقابت زیاد است که شانس دیده شدن شما خیلی کم است. ولی وقتی از یک عبارت شامل ۳ یا ۴ کلمه استفاده می‌کنید، سریع‌تر در صفحه اول گوگل دیده می‌شود. کلمات کلیدی بلند در جستجوهای وب کاربرد بیشتری خواهد داشت. اگر از این کلمات استفاده نمایید، در نتایج جستجو شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت.

تولید محتوای با کیفیت

به جای اینکه مدام از سایت‌های دیگر بخواهید که به سایت شما لینک دهند، می‌توانید محتواهایی تولید کنید که دیگران داوطلبانه بخواهند به سایت شما لینک دهند. از کپی کردن محتوای سایر سایت‌ها خودداری نمایید. زیرا گوگل خیلی زود متوجه این موضوع می‌شود و سایت شما را حذف می‌کند.

استفاده از لینک‌های داخلی کاربردی

قدرت لینک‌های سایت شما تنها با تعیین تعداد سایت‌ها مشخص نخواهد شد. بلکه در کنار آن ساختار لینک داخلی هم اهمیت زیادی دارد. در هنگام تولید و انتشار محتوا باید از فرصت لینک‌های داخلی استفاده نمایید. این کار به سئو سایت کمک زیادی می‌کند. بلکه استفاده از سایت را نیز آسان‌ تر می‌کند. در این صورت کاربران می‌توانند به راحتی صفحات مورد نظر خود را پیدا کنند.

تاثیر افزایش بازدید سایت در برندینگ

همانطور که می دانید با افزایش بازدید سایت، با درصد قابل توجهی از افزایش مشتریان روبرو خواهید شد اما این تنها مزیت افزایش بازدید نیست. با بیشتر دیده شدن شما توسط افراد متفاوت، نام شما بر سر زبان ها خواهد افتاد و احتمال انتخابتان برای خرید، بیشتر خواهد شد. اولین و راحت ترین راه برای افزایش بازدید، تبلیغات در گوگل می باشد که می تواند به فروش بیشتر و برندینگ در کمترین زمان ممکن، منجر شود.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و طراحی سایت در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما