افزایش سرعت ایندکس سایت

افزایش سرعت ایندکس سایت - بهترین سئوکار - تولید محتوای متنی - دیجیتال مارکتینگ

یکی از سوالاتی که معمولا در انجمن های آنلاین و کامنت های وب سایت ها مطرح می شود این است که چگونه سرعت ایندکس سایت را افزایش دهیم؟ این سوال می تواند به این دلیل باشد که احتمالا وب سایت بزرگی دارید و یا اینکه در حال بهینه سازی یک سایت خبری هستید. مواردی هستند که با رعایت آنها می توانید به افزایش سرعت ایندکس سایت بپردازید. در ادامه به معرفی افزایش سرعت ایندکس سایت و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

افزایش سرعت ایندکس سایت

دلایل زیادی وجود دارند که گوگل سرعت ایندکس سایت شما را کاهش می دهد و دیر به دیر به آن سر میزند. مهمترین دلیل آن احتمالا عدم وجود بک لینک های معتبر و کافی در سایر سایت ها است و در نتیجه احساس می کند که سایت شما اعتبار کمی دارد. دیگر دلایل فنی هستند و شامل مواردی مانند تعداد صفحات بسیار زیاد سایت، کند بودن آن و وجود خطاهای زیاد در آن است.

وب سایت شما اعتبار کافی ندارد

وقتی سایت شما بک لینک های کمی داشته باشد، سرعت ایندکس ربات های گوگل در وب سایت شما کم می شود. این مسئله را اینطور می توانید تصور کنید که گوگل علاقه مند به صرف زمان زیادی در وب سایت هایی که دارای اهمیت کمی هستند ندارد. وقتی سایت شما تازه طراحی شده باشد، این مسئله در آن وجود دارد. بنابراین اگر نیاز به سرعت ایندکس بیشتری دارید، شروع به لینک سازی در اینترنت نمایید.

دلایل فنی در کم بودن سرعت پایش

دلایل فنی موثر در کم بودن سرعت ایندکس گوگل به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

  • سایت شما کند است
  • خطاهای بسیاری دارد
  • تعداد url های وب سایت بسیار زیاد است.

کند بودن سرور

مهمترین دلیل کاهش سرعت ایندکس سایت، کند بودن سرور آن است. به کنسول جستجوی گوگل بروید و بر روی گزینه Crawl Rate کلیک نمایید. در این صفحه میزان زمان سپری شده توسط ربات های گوگل در سایت نشان داده می شود. با ارتقای هاست سایت و فعال کردن کش آن شانس بیشتری در افزایش سرعت ایندکس سایت خواهید داشت.

خطاهای بسیار در وبسایت

اگر سایت شما دارای خطاهای زیادی باشد، سرعت پایندکس سایت نیز به مراتب کاهش پیدا خواهد کرد. برای رفع این مشکل خطاهای سایت را بررسی کنید و آنها را حل نمایید. با استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ خطاهای سایت را کاهش دهید.

برای مشاهده خطاهای سایت می توانید از کنسول جستجوی گوگل و قسمت Crawl Errors استفاده نمود. برای جلوگیری از کند شدن سرعت ایندکس سایت، مرتبا این قسمت را بررسی کنید و مشکلات احتمالی را رفع نمایید.

url های بسیار زیاد

اگر سایت شما دارای تعداد صفحات بسیار زیادی باشد، گوگل ممکن است به افزایش ایندکس سایت بپردازد اما ممکن است این مقدار کافی نباشد. وجود ماژول جستجوی ناکارامد و همینطور سیستمی که url های بسیار زیادی برای یک صفحه ایجاد می کند می توانند از عوامل تولید صفحات زیاد در وب سایت باشند. سایت خود را به دقت چک کنید تا وجود این گونه صفحات را بررسی نمایید. افزایش ناگهانی تعداد صفحات ایندکس شده سایت می تواند از نشانه  وجود چنین مشکلی در سایت باشد.

نکاتی برای افزایش سرعت ایندکس وب سایت

  • از روش های بالا استفاده کنید و خطاهای سایت را کاهش بدهید.
  • از سرعت بالای سایت مطمئن شوید.
  • نقشه سایت XML برای آن ایجاد کرده و آن را به موتورهای جستجو معرفی کنید.
  • محتوای سایت را مرتبا به روز رسانی نمایید.
  • از محتوای تکراری بپرهیزید.
  • از دسترسی ربات های موتورهای جستجو به صفحات بی ارزش جلوگیری نمایید
  • از سرویس های پینگ استفاده کنید.
  • در تهیه محتوای سایت از لینک های داخلی استفاده کنید
  • بهینه سازی تصاویر را فراموش نکنید.

برای مشاوره بهترین سئوکار و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئوکار و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئوکار و تولید محتوا در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما