انواع محتوای متنی

انواع محتوا - تولید محتوا در تهران

افراد زیادی علاقه مند به راه اندازی یک بلاگ هستند، اما در انتخاب نوع محتوا نمی توانند درست انتخاب کنند. بعضی از آنها تصمیم به تولید انواع متفاوتی از محتوا می گیرند اما نمی دانند کدام نوع را در نهایت انتخاب کنند.روزانه ما با انواع متفاوتی از محتوا مواجه می شویم که همه آن ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. هر فردی هم نمی تواند با تمام انواع مختلف محتوا ارتباط برقرار کنند. در ادامه به معرفی انواع محتوا و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

انواع محتوا

محتوای متنی نیاز به صدا یا تصویر ندارد. تنها کلمات است که باید با علاقه و دانش در کنار هم قرار گرفته تا محتوا شکل بگیرد. محتواهای زیادی را با استفاده متن می توان ایجاد کردو همچنین مخاطبین این نوع محتوا هم بسیار زیاد می باشند.محتوای مالتی مدیا ترکیبی از عناصر متفاوت مانند صدا، تصویر و ویدئو است.

انواع محتوای متنی

۱.بلاگ پست

بلاگ پست ها محتوای متنی است که به صورت همیشگی می توانید اقدام به تولید آنها نمایید. بلاگ پست ها امکان بیان نظراتتان در هر زمینه ای را فراهم خواهد کرد. داشتن برنامه ای مدرن برای این نوع محتوا روشی است که به همه پیشنهاد میشود.

۲. مطلب

مطالب هم محتوای متنی است که می توانند با هدف بیان اخبار، اطلاعیه ها و دیگر انواع محتوا انتشار داده شوند. از این نوع مطالب می توانید برای ایجاد یک مجله دیجیتال در وب سایت استفاده نمایید.

۳. راهنما

اغلب محتوای متنی است که روش هایی برای نحوه انجام کاری بیان می کند. با استفاده از این نوع محتوا می توانید به مخاطبان کمک کنید تا چگونه از عهده کارهای مختلف برآیند یا چگونه اقدام به ساخت چیزی مانند نرم افزار کنند. تولید این راهنماها امروزه به صورت ویدیویی امری رایج می باشد.

۴. آموزش

اگر در کار خود بسیار حرفه ای باشید، می توانید با ساخت محتواهای آموزشی به دیگران چیزهای زیادی آموزش دهید. دانش خود را به اشتراک بگذارید و کاربرانتان را در حل مشکلات مختلف راهنمایی نمایید.

۵. لیست

تقریبا در مورد هر موضوعی فهرستی وجود دارد. لیستی از بهترین فیلم ها، کتاب ها و همینطور خدمات. این نوع محتوا طرفداران زیادی دارد و در صورت علاقمند بودن به تولید لیست،حتما آن را انجام دهید.

۶. پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ همیشه یکی از محتواهای محبوب در اینترنت هستند. تولید این سبک از محتوا فرصتی برای کسب بازدیدهای فراوان ایجاد خواهد کرد. پرسش و پاسخ می تواند هم به صورت متنی و هم به صورت مالتی مدیا باشد، انتخاب نوع آن به علاقه شما بستگی دارد.

۷. کیس استادی

کیس استادی (موردکاوی) بیان مشکلات مشتریانتان و نحوه حل آن می باشد. انتخاب این نوع محتوا روش خوبی برای تاثیر گذاشتن بر روی مخاطبین و تبدیل آنها به مشتری است.

۸. نظرات کاربران

این نوع محتوا شامل نظرات کاربران و مشتریانتان در مورد محصولات یا خدمات شما است. درج نظرات کاربران روشی عالی برای گسترش کسب و کار شماست، چرا که نظرات واقعی مشتریان و تجربه آنها را در مورد شما به نمایش گذاشته می شود.

۹. مصاحبه

مصاحبه با متخصصین و صحبت با آنها در زمینه های مرتبط با کسب و کار شما نوع خوبی از محتوا است. این نوع محتوا می تواند به صورت متنی یا مالتی مدیا منتشر شود. موضوع صحبت در مصاحبه می تواند درباره چالش های پیش رو یا اتفاقاتی که در گذشته افتاده است باشد. در نهایت همه چیز به خلاقیت شما وابسته است.

۱۰. نقد و بررسی محصول

این نوع محتوا می تواند به صورت متن یا مالتی مدیا منتشر شود. محصول جذابی را انتخاب کنید و به بررسی همه چیز درباره آن بپردازید. نقد و بررسی یک محصول از دیدمخاطبان بسیار مورد توجه قرار می گیرد، چرا که به آنها در تصمیم گیری برای خرید می تواند کمک کند.

۱۱. بررسی کتاب

اگر علاقه مند به خواندن کتاب و بیان نظراتتان در اینترنت هستید، حتما به این نوع محتوا توجه داشته باشید. بررسی کتاب روشی بسیار سرگرم کننده برای مخاطبین است و آنها را به تعامل با شما سوق می دهد.

۱۲. چک لیست

چک لیست ها نوعی از محتوا هستند که مرحله به مرحله خوانندگان را برای انجام کاری راهنمایی می کنند. شما می توانید با این نوع محتوا قدم به قدم مخاطبان را برای اتمام فرایند مورد نظر راهنمایی نمایید.

۱۳. تحقیق

اگر علاقه مند به تحقیق و به اشتراک گذاشتن یافته هایتان هستید، می توانید اقدام به انتشار آنها در بلاگ خود نمایید. شما می توانید اقدام به تحقیق درباره موضوعات مورد علاقه و در دسترس خود نمایید. این نوع محتوا مخاطبین گسترده ای داشته و با انجام این کار می توانید اسم و رسمی برای خود کسب نمایید.

۱۴. وایت پیپر

اگر میخواهید اطلاعات فنی در اختیار کاربرانتان قرار دهید، می توانید اقدام به تولید وایت پیپر نمایید. این محتوا معمولا با فرمت PDF ارائه داده می شود و قابل دانلود در وبلاگ می باشد.

۱۵. اخبار

صنعتی را که دوست داشته یا فکر می کنید کاربران زیادی دارد را انتخاب کنید و به دنبال خبر درباره آن باشید. دقت داشته باشید که از کپی کردن محتوای دیگران خودداری نمایید.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و طراحی سایت در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما