حتما شما هم روزهایی را می شناسید که کمپین بازاریابی به معنای استفاده از تلویزیون، رادیو و رسانه های چاپی است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که نظر خود را در مورد روش های سنتی بازاریابی تغییر دهید. حتما می دانید که رسانه های موجود به سرعت در حال دیجیتالی شدن است. کاهش زیادی در رسانه های چاپی به وجود آمده است.

برای اینکه شما نیز خود را با این تغییر سازگار کنید باید بتوانید این مسیر را طی کنید. رسانه هایی که به شکل دیجیتال ذخیره می شوند را با عنوان رسانه دیجیتال می شناسند. بعضی از رسانه های دیجیتال در برگیرنده وب سایت، رسانه های اجتماعی؛ کتاب های الکترونیکی و مجلات دیجیتال هستند.

تعریف دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ شامل استفاده از همه وسایل الکترونیکی و اینترنتی است. بیزنس ها با کانال های دیجیتال مثل موتور های جستجوگر، سوشال مدیا، ایمیل و دیگر ابزارها را به کار میگیرند تا با مشتریان فعلی و بالقوه خود در ارتباط باشند.

دیجیتال مارکتینگ بخشی از بازاریابی است که مخاطبان از اینترنت و ابزارهای دیجیتالی مثل دسکتاپ، موبایل ، دیجیتال مدیا و پلت فرم ها برای پروموت کردن محصولات یا خدمات استفاده می کنند. بازاریابی دیجیتال هر روشی از بازاریابی محصول و خدمات است که با ابزارهای الکترونیکی انجام می گیرد.

دیجیتال مارکتینگ اقدام به پروموت کردن و فروش محصولات و خدمات به وسیله به خدمت گرفتن تکنیک های بازاریابی آنلاین، مثل بازاریابی سوشال مدیا، بازاریابی موتور های جستجو و بازاریابی ایمیل است.
به عبارتی دیگر بازاریابی دیجیتال یعنی از ابزار های موجود در فضای دیجیتال به روشی استفاده کنیم که به کسب و کارمان کمک کند به اهداف تعیین شده بازاریابی خود برسیم.

دلیل اهمیت بازاریابی دیجیتال

افراد به طور متوسط تلفن همراه خود را ۳۰ بار در طی روز چک میکنند، چک کردن اینترنت تبدیل به ضمیر ناخود آگاه انسان ها شده است و به یک رفتار عادت گونه تبدیل می شود برای همین ما گاهی اوقات حتی بدون هیچ هدفی و بدون اینکه به آن فکر کنیم به سراغ گوشی هوشمند خود میرویم .

شاید یکی از مهم ترین دلیل نرخ رشد سریع مخاطبان اینترنتی ورود تلفن های همراه هوشمند به بازار بود که این تلفن ها روز به روز در حال ارتقا هستند و امکانات کاملتری را به مخاطبان خود ارائه می دهند. به این دلیل کاربر در هر جایی می تواند به اینترنت همراه و امکانات تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشد.

سئو، ابزار و خدمات دیجیتال مارکتینگ

سئو راهکاری در جهت افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت با استفاده از نمایش وب سایت شما در نتایج طبیعی موتور های جستجو مانند گوگل است. در هر ثانیه ۶۴۰۰۰ جستجو در گوگل انجام میشود. ۹۵ درصد از خرید های آنلاین با یک جستجو ساده در اینترنت شروع می شود و ۷۰ درصد از جستجوگر ها در همان صفحه اول بررسی های خود را انجام میدهند و به صفحات بعدی مراجعه نمی کنند. بنابراین بودن در ۱۰ رتبه برتر باعث می شود تا ترافیک و بازدید کنند بالایی به سایت ما وارد شود و از طرف دیگر احتمال فروش ما افزایش پیدا می کند که این یکی از مهمترین اهداف هر کسب و کاراست.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران