بررسی سئو سایت

تولید محتوا - تولید محتوا - سئو سایت

ما در این مطلب قصد داریم که به صورت کلی به شما آموزش دهیم که چگونه به بررسی سئو وب سایت خود بپردازید. در ادامه به بررسی سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

مراحل بررسی سئو سایت

در این مقاله هدف ما استفاده از روش های طبیعی سئو است. در واقع ما به بررسی مشکلات سئو محتوا، مسائل فنی سئو میپردازیم. همه وب سایت برای شروع سئو باید آمادگی لازم را داشته باشد و مشکلی نداشته باشد.

  • تجربه کاربری و سئو محتوا
  • سئو کلی سایت
  • سرعت سایت و میزان مشارکت کاربران

تجربه کاربری

اولین چیزی که ما به شخصه در هنگام بررسی یک وب سایت به آن توجه داریم مواردی است که ضرورت اصلاح آنها کاملا واضح و انجام آنها ساده است. ما به این سوال پاسخ می دهیم که چگونه خوانایی و کاربری وب سایت برای بازدیدکنندگان ارتقا می دهیم.

رنگ ها

آیا رنگ های به کار رفته در وب سایت جذاب است و با برند آن متناسب می باشد. ما وب سایتی را دوست داریم که از تم رنگی مشخصی استفاده کند و تمرکز آن بر روی محتوا باشد. بنابراین هدینگ ها باید بزرگتر بوده و لینک دار بودن آنها باید واضح باشد.

استفاده از تصاویر و ویدیوها

تصاویر و ویدیوهای سایت باید به خوبی کیفیت یک محصول را نشان دهند و مخاطبان را به قسمت های متناسب با انتظاراتشان هدایت نمود. در همه این موارد باید از نوشته های مناسب برای مخاطبان استفاده شود. در بررسی سئو سایت به این نکته دقت نمایید که تعادل خوبی بین تصاویر و محتوای متنی صفحه باشد. پس زمینه های ویدیویی مناسب نیستند.

هدایت صحیح کاربران

مورد دیگر برای بررسی توجه به دکمه های فراخوانی برای اقدام می باشد. اگر این دکمه ها در قسمت های پایین صفحه قرار بگیرد، ما این مورد را هر چه سریعتر اصلاح می کنیم. مخصوصا در صفحه ابتدایی سایت که هدف، هدایت کاربران به نقاط مورد نطر ماست، این مورد باید به صورت واضح باشد.

سئو محتوا

پایه و اساس هر استراتژی سئو نوشتن محتوای بسیار خوب است. محتوای شما باید بسیار جامع باشد و به هر سوالی که مخاطب در گوگل می پرسد پاسخ بدهد. محتوای خوب از یافتن کلمات کلیدی آغاز می شود.

یافتن کلمات کلیدی

کلمات کلیدی سایت باید به گونه ای انتخاب شوند که متناسب با انتظارات مخاطبان پس از ورود به آن باشند. وقتی کلمه کلیدی اصلی سایت را پیدا کردید، کلمات کلیدی مرتبط با آن را نیز پیدا کنید و متناسب با آنها مطلب بنویسید.

سئو کلی سایت

مواردی هستند که می توانید به راحتی و با استفاده از ابزارهای مناسب به بررسی سئو وب سایت بپردازید. یکی از ابزارهای خوب در این زمینه ابزار Screaming Frog SEO spider است. ابزارهای مشابه و خوب دیگری نیز در این زمینه وجود دارند اما همین ابزار در اینجا کافی است. این ابزار بسیار خوب است و حتی در نسخه رایگان نیز اطلاعات بسیار خوبی به شما می دهد.

عنوان صفحه

عنوان صفحه باید بر روی یک موضوع مشخصی تمرکز داشته باشد و نام برند وب سایت نیز در انتهای آن قرار بگیرد. صفحات تکراری را بررسی کنید، صفحات بدون عنوان را چک نمایید و نام برند در انتهای عنوان را از یاد نبرید.

متای توضیحات

متای توضیحات به عنوان جملات دعوت کننده مخاطبان به وب سایت شما است. این جملات می توانند مخاطبان را در هنگام مشاهده نتایج جستجوی حاصل از گوگل یا بینگ ترغیب به کلیک بر روی سایت کند. توجه کنید که این توضیحات پیشنهادی برای موتورهای جستجو است نه اینکه صرفا یک متن کپی شده از محتوای صفحه باشد. این توضیحات باید کوتاه و واضحباشد و بر روی کلمه کلیدی تمرکز داشته باشد.

یو آر ال های کانونیکال

یو آر ال های کانونیکال به گوگل اعلام می کنند که منبع و آدرس اصلی هر مطلب چه چیزی است. اگر این صفحه را دقیقا در سایت خود کپی نید و با استفاده از این تگ به این صفحه اشاره نمایید، گوگل این مسئله را درک کرده و به رتبه سایت ما اضافه می کند، در عین حال به اطلاعات مخاطبان سایت خود نیز اضافه می کند.

سرعت سایت و میزان مشارکت کاربران

سرعت سایت بسیار اهمیت دارد . اما نه از این جهت که ما امروزه بیشتر از دستگاه های موبایل برای مشاهده صفحات وب سایت استفاده می کنیم و یا اینکه سرعت شبکه های موبایلی خیلی ضعیف است. بلکه سرعت بالای سایت موجب ایندکس سریعتر سایت خواهد شد و تجربه کاربری را افزایش میدهد. گوگل کاربران را به سمت سایت شما هدایت می کند اما مشارکت بیشتر آنها موجب بازگشت دوباره آنها و افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و تولید محتوا در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما