تولید محتوای سئو شده

تولید محتوای سئو شده - دیجیتال مارکتینگ

Content که همان محتوا می باشد، اطلاعات و دانشی را در مورد موضوعی به کاربر خود منتقل می‌کند. این محتوا می‌تواند، یک مقاله باشد یا می‌تواند، انتقال اطلاعات از طریق تصاویر یا ویدئو باشد. در واقع می‌توان گفت: محتوا؛ انتقال اطلاعات و داده به کاربر و مخاطب هدف می باشد. در ادامه به اهمیت و معرفی تولید محتوای سئو شده و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال میپردازیم. چهت مشاوره سئو کار  و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

تولید محتوای سئو شده

یکی از دلایلی که منجر به مورد توجه قرار گرفتن گوگل شده‌ است، ارزشی است که به نیاز محتوایی مخاطب می دهد. در واقع گوگل، تمام تلاش خود را می‌کند تا همان موضوع مورد جستجو و هدف مخاطب را برای او به نمایش بگذارد.

تولید محتوای سئو شده اصولی

اولین سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند، این است که یک محتوای اصولی که جزئی از روش های سئو کلاه سفید می باشد، چه ویژگی‌ هایی خواهد داشت تا مورد قبول موتورهای جستجوگر، مخصوصا گوگل بشود.

Unique یا همان منحصر به فرد بودن محتوا

یکی دیگر از دلایلی که باید در تولید محتوای اصولی رعایت نمایید، منحصر به فرد بودن و تکراری نبودن محتواها می باشد. نوشته شما نباید، کپی شده از مطالب سایت‌ های دیگر باشد و باید حرف تازه‌ای نسبت به سایت‌ های رقیب برای گفتن داشته باشد. به‌طور کلی بررسی محتوای وب سایت‌ های رقبا مهمترین منبع برای تشخیص یک موضوع جدید است.

Trendy یا متناسب با نیاز روز بودن

محتوای متناسب با نیاز روز و دغدغه‌های کاربران و مخاطبان باشد. گوگل به دنبال رفع نیاز کاربرها است و پرداختن ما به موضوعات ترند و دغدغه‌های کاربران را به نوعی یک امتیاز برای وب سایت ما قرار می دهد.

Updatability قابلیت‌هایی برای به‌روز‌ رسانی محتوا

اگر مدتی از درج محتوا می‌گذرد، بهتر است، محتوا را بروزسانی و اصلاح نماییم. یکی از مواردی که در این مورد، می‌تواند به ما کمک کند، پاسخ به کامنت‌های کاربران در صفحات مختلف سایت می باشد.

نوشتن محتوای قابل درک

علاوه بر اینکه زبان نوشتاری متنی باید برای مخاطب قابل درک باشد، محتوای ما با استفاده از ویدئو، تصاویر، نمودار، جدول و اینفوگرافی برای مخاطب قابل درک شود. ما با استفاده از المان‌های بصری، می‌توانیم انتقال مفهوم را برای مخاطب ساده‌تر نماییم.

به اشتراک گذاشتن محتوا

یکی دیگر از رازهای تولید محتوای اصولی، قابلیت اشتراک‌ گذاری آن می باشد. متن باید قابل اشتراک‌ گذاری در شبکه‌های اجتماعی باشد. علاوه بر اینکه سایت ما باید گزینه انتشار در شبکه‌ های اجتماعی را حتما داشته باشد، مطلب باید برای مخاطب آنقدر جذابیت داشته باشد که مخاطب تمایل پیدا کند، آن را با دیگران به اشتراک بگذارد.

خوانایی مطالب

مطالب با استفاده از علائم نگارشی، فونت و رنگ فونت مناسب، خوانا باشد. فونت و رنگ فونت باید به روشی انتخاب شود که در ابتدا متناسب با موضوع سایت ما باشد و در قدم دوم برای مخاطب خسته‌ کننده نباشد. گاهی بعضی از فونت‌ها و رنگ‌ ها منجر به خستگی چشم می‌شود که همین مسئله می‌تواند، رغبت کاربررا برای خواندن ادامه مطلب از بین ببرد.

Coherent یا پیوستگی

مقالات باید با یک ساختار سازمان‌ یافته به همدیگر پیوستگی داشته باشند. ایجاد این پیوستگی دو ویژگی مثبت دارد؛ اول اینکه به گوگل می‌فهمانیم ما برای این کلمه کلیدی خاص یک مرجع هستیم و مطالب زیادی برای آن تولید میکنیم. دوم اینکه دسترسی کاربران به مقالات مشابه راحت‌تر است.

دسترسی آسان

گوگل می‌خواهد علاوه بر اینکه سایت ما دارای محتوای با کیفیتی باشد، دسترسی آسان به آن از طریق منو، دسته‌ بندی، برید کرامپ و…  برای مخاطب فرآهم شود.

جایگاه‌های صحیح برای استفاده از کلمه کلیدی

همیشه به یاد داشته باشید که به کار بردن کلمه باید در جایگاه خود، با تراکم مناسب و با روش اصولی انجام شود نه هر جایی که فکر می‌کنیم زیباتر دیده می‌شود. در واقع استفاده از کلمه کلیدی در قسمتی از متن، برای اینکه به گوگل ارتباط کلمه را با محتوا برسانیم، ضروری می باشد. این جایگاه‌ها به شرح زیر هستند:

  1. Title (عنوان)
  2. Meta (متا دسکریبشن)
  3. The first paragraph (پاراگراف اول)
  4. Headings (هندینگ‌ها )
  5. Media Objects (تصاویر و محتوای در همسایگی آنها)
  6. The last paragraph (پاراگراف آخر)
  7. Listings (لیستینگ‌ها)
  8. Connection (لینک‌سازی‌)
  9. Reference (منابع)

نقش کلمه کلیدی در تایتل و متا

جایگاه تایتل و متا، برای تولید محتوای اصولی، بسیار مهم و ضروری است. همان‌ طور که اشاره کردیم کلمه باید در عنوان و متا به کار برده شود. عنوان و متا نباید خیلی طولانی باشد. باید به گونه‌ ای باشد که با نوشتن کاراکتر‌های مجاز، موضوع مورد بحث را به کاربر برساند. همچنین باید به قدری جذاب باشد که مخاطب را برای خواندن مطلب و کلیک کردن جذب نماید.

لینک سازی‌

برای لینک‌ سازی باید از کلمات مناسب استفاده کرد. در حالتی دیگر می‌توانید در کنار متن های عمومی مثل کلمه “اینجا”، از کلمات کلیدی هدف نیز استفاده نمایید تا گوگل متوجه ارتباط بین کلمه “اینجا” و مقاله هدف شود.

ابزارهای استخراج کلمه کلیدی

در این قسمت قصد داریم شما را با ابزارهایی آشنا کنیم که مسیر شما را برای استخراج و تعیین کلمه کلیدی آسان‌تر می‌کند. این ابزارها شامل موارد زیر است:

  • Google Trends: گوگل ترندز ابزاری برای مقایسه میزان جستجو کلمات کلیدی است.
  •  Alexa: الکسا یکی از ابزارهای محبوب بین کاربران است که برای استخراج کلمه کلیدی کاربرد زیادی دارد.
  • Keyword Planer: برای یافتن کلمات کلیدی مشابه، کاربرد دارد.
  • Wordtracker: ابزاری برای استخراج کلمات کلیدی و حجم جستجو کلمات است.
  • Ahrefs: از طریق این ابزار نیز می‌توان سختی کلمه و میزان حجم جستجو را تا حدودی تشخیص داد.
  • Keyword EveryWhere: ابزاری که کلمات کلیدی مشابه را به شما نشان می‌دهد.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما