تولید محتواِی صوتی

تولید محتوا صوتی - دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوای صوتی در دنیای امروز به یکی از قوی ترین ابزار برای تولید محتوای صوتی می باشدکه شما می توانید با استفاده از این تکنیک خاص خیلی از کاربران را راضی نگه دارید. امروزه اگر در محتوای خود از محتوای صوتی استفاده می کنیدچون گوگل به شما ارزش بیشترین نسبت به دیگر سایت ها میدهد که این باعث ورودی بیشتر سایت شما خواهد شد.در ادامه به اهمیت و کاربرد تولید محتوا صوتی و دیجیتال مارکتینگ میپردازیم. چهت مشاوره تولید محتوا صوتی با ما تماس بگیرید

قدرت کلام در تولید محتوا صوتی :

امروزه افرادی به فکر ایجاد محتوای صوتی هستند و دیگر به شغلی پردرآمد تبدیل شده است و سالانه افراد زیادی به محتوا های صوتی گوش می دهند و طبق تحقیقاتی که انجام داده اند، ماهیانه هر فرد حداقل یک محتوای صوتی را گوش می دهد.

انواع محتوای صوتی :

جامع ( General ) :

رایجترین محتوای صوتی نامیده می شود و برای افرادی که توانایی خواندن ندارند و یا برای افرادی که وقت زیادی نسبت به خواندن متن را ندارند از این نوع محتوای صوتی استفاده می کنند . محتوای متنی را که حاضر کرده اید به صورت محتوای صوتی در اختیار اشخاص قرار دهید مانند مکالمه در واتساب و تلگرام و غیره که افراد به جای تایپ ، از ویس ( voice ) استفاده می کنند.

داستانی (story) :

این نمونه محتوای صوتی برای کودکان و نوجوانان و افرادی که به رمان و داستان علاقه دارند ، کاربرد خواهد داشت که با زبانی خودمانی و روان خوانده میشود و صدای ضبط شده خود در اختیار کاربران قرار می گیرد .

تجمیعی :

محتوای تجمیعی به جمعی از کارشناسان و افراد معروف که در زمینه خاص مانند کسب و کار یا هر موضوع تخصصی صحبت می کنند و این سخنان ضبط شده و در اختیار کاربران قرار می دهند را محتوای صوتی تجمیعی نامیده می شود .

آموزشی :

معروف ترین محتوای صوتی چند سال اخیر ، محتوای صوتی آموزشی می باشد و اینکه با بوجود آمدن کرونا که باعث رونق این کسب و کار شده است و میتوان گفت همه ی آموزش ها توسط محتوای صوتی انجام می شود و حتی دانشگاه ها و آموزشگاه ها نیز توسط محتوای صوتی ضبط شده توسط اساتید در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

تبلیغاتی :

این نوع محتوای صوتی توسط افراد معروف یا افراد با صدای خاص استفاده می شود تا افراد به طرف آن محصول اشتیاق خاصی بدست آورند . حتما به رادیو گوش می دهید و اینکه تبلیغات را شنیده اید و یا در وسط پادکست ها تبلیغاتی انجام می شود به همین دلیل از لحاظ شنیداری بهتر افراد قانع میشوند نسبت به محتوا های دیگر .

اخباری :

این نوع محتوای صوتی به دلیل اینکه به داشتن گوشی هوشمند نیازی نیست و حتی با داشتن گوشی های ساده ، روشن کردن رادیو و پیدا کردن اطلاعات از آخرین اخبار ، از محبوبیت بیشتری داشته است برای هر فردی اخبار از اهمیت بیشتری برخوردار است مخصوصا برای افراد مسن ، این نوع محتوای صوتی مناسب است.

مصاحبه ای :

این نوع محتوای صوتی نیز همان مسابقه های رادیویی را میتوان مثال زد و اینکه جذابیت زیادی برای بعضی از افرادخواهد داشت و مانند سریالی هر روزه دنبال می نمایند .

انگیزشی :

این نوع محتوای صوتی دیگر نیاز مهمی برای هر فردی را داشته و دارد تا مشکلات خود را فراموش کرده و به بهبود زندگی و آینده خویش اقدام فرماید .

مراحل ایجاد پادکست :

  • محتوای متنی را نسبت با موضوع خود آماده و تهیه کنید.
  • قسمت های مختلف را با استفاده از تجهیزات محتوای صوتی ضبط کنید
  • فایل هایی که ایجاد شده را به وسیله یک هاست پادکست آپلود نمایید .
  • فایل ها را با روش های گوناگون بازاریابی و به آسانی در دسترس کاربران قرار می دهید .

برای مشاوره تولید محتوا صوتی و دیجیتال مارکتینگ و ایجاد پادکست  با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام تولید محتوای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما