جستجوی کلمات کلیدی

جستجوی کلمات کلیدی - تولید محتوا در تهران

یکی از مهمترین اقدامات اولیه در سئو این است که مشخص نمایید کدام کلمات کلیدی برای هدف گذاری در محتوای وب سایتتان مناسب است و چگونه آن محتوا را به شکلی تبدیل کنید که هم مخاطبان و هم موتورهای جستجو از آن راضی باشند. جستجوی کلمات کلیدی وابسته به درک بهتر بازار هدف و چگونه جستجو کردن مخاطبان برای پیدا کردن محتوا، خدمات و محصولات می باشد. در ادامه به جستجوی کلمات کلیدی و دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

تعریف جستجوی کلمات کلیدی

جستجوی کلمات کلیدی یکی از اصلی ترین کارهای سئو می باشد که شامل یافتن کلمات و عباراتی است که مخاطبان در موتورهای جستجو وارد می کنند و هدف از آن تلاش برای پیدا کردن کلماتی است که با تولید محتوا درباره آن بتوان رتبه خوبی بدست آورد. بدست آوردن کلمات کلیدی به بازاریابان کمک میکند تا درک بهتری از مقدار نیاز به یک کلمه کلیدی مشخص، پیدا کنند و میزان رقابت در آن را بسنجند و سختی کار در رسیدن به صفحه اول گوگل را درک نمایند.

جستجوی کلمات کلیدی معمولا شامل آگاهی از تعداد جستجو های یک کلمه در موتورهای جستجو نیست و در این پروسه ما با مکانیسم انتخاب کلمات کلیدی توسط مخاطبان آشنا می شویم. همچنین پیدا کردن کلمات کلیدی پر طرفدار، صرفا جزئی از بازاریابی محتوا می باشد.

در نهایت با پیدا کردن کلمات کلیدی کهمخاطبان در موتورهای جستجو وارد می کنند و استفاده از این اطلاعات در تولید محتوای هدفدار، موجب جذب ترافیک درست به سایت می شود. این نوع ترافیک کیفیت بالاتری دارد و نرخ تبدیل آن بیشتر است.

اهمیت پیدا کردن کلمات کلیدی

پیدا کردن کلمات کلیدی موجب فهمیدن کلمات مورد جستجوی مخاطبان می شود و این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در بسیاری از موارد مشاهده می شود که وب مسترها از کلمات کلیدی متفاوتی نسبت به کلمات مورد جستجوی مخاطبان در محصولات یا خدمات خود به کار می برند. این نوع وب سایت ها به دلیل انتخاب اشتباه کلمات کلیدی شانسی برای موفقیت ندارند.

یافتن کلمات کلیدی

قطعا شما در ابتدای کار چند کلمه کلیدی را در ذهن خود دارید. آن ها احتمالا نام خدمات، محصولات یا موضوعاتی هستند که وب سایت شما شامل آنها میشود. این ها کلمات کلیدی فوق العاده ای برای شروع کار می باشند، شما می توانید این کلمات کلیدی را در ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی قرار بدهید و کلمات کلیدی مشابهی را همراه با تعداد جستجوی آنها مشاهده نمایید.

پس از وارد کردن کلمات کلیدی اولیه در این ابزارها با فهرستی از کلمات کلیدی و پرسش های رایج مخاطبان آگاه می شوید که احتمالا در نگاه اول به آنها توجه نکرده بودید.

ایجاد صفحات فرود برای کلمات کلیدی

از فهرست کلمات کلیدی خود شروع کنید و برای هر یک محتوای مناسب بنویسید. ساختار سلسله مراتبی هر یک از این صفحات را نیز در نظر بگیرید و با توجه به سطح آن، کلمات کلیدی را می توانید به چند زیر مجموعه نیز تقسیم کنید.

برای هر کلمه مورد جستجو یک صفحه فرود بسازید. لازم نیست که این کار را به صورت عجله ای انجام دهید. پروسه ایجاد صفحات فرود در کلمات کلیدی ممکن است چند روز طول بکشد. هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتر و گستره سایت شما بزرگتر باشد، زمان بیشتری را برای ایجاد صفحات فرود نیاز دارید.

بعد از تکمیل پروسه جستجوی کلمات کلیدی، باید بررسی اجمالی و شفافی را بر روی عباراتی که کاربران به جستجوی آنها می پردازند و همچنین کلماتی که صفحات سایت شما با آنها در نتایج جستجو نشان داده می شوند را انجام بدهید. این بررسی و تحقیق می تواند راهنمای شما در نوشتن محتوای سایت شود.

استفاده از کلمات کلیدی جذاب

در یک حالت ایده آل، کلمات کلیدی به راحتی بر روی میز قرار دارند و تیم تهیه محتوا با نوشتن محتوای مفید درباره آنها، صفحات فرود خوبی ایجاد خواهند کرد. با تولید هرچه محتوای بیشتر نیز، رتبه سایت شما روز به روز بهتر خواهد شد. اما ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم و این حالت، بسیار ایده آل و دست نیافتنی است.

جستجو کلمات کلیدی در بسیاری از مواقع دچار محدودیت می باشد و گاهی کلمه کلیدی مشخصی برای نوشتن محتوا نخواهید داشت و صرفا از روی الهامی که از محیط اطراف خود می گیرید، معمولا شروع به نوشتن مطالب می کنید.

اگر محتوایی را تهیه کردید که در استراتژی کلمات کلیدیتان وجود ندارد، این به معنی عدم کسب رتبه برای آن محتوا نیست. شاید بتوانید از طریق این محتوا و دادن لینک های داخلی به صفحات فرود، در ارتقا رتبه به آن ها کمک نمایید. به هرحال با نوشتن محتوای جذاب می توان کسب رتبه خوب را برای آن امیدوار بود.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و طراحی سایت در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما