خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی - تولید محتوای دیجیتال - سئو - طراحی سایت در تهران

وقتی محتوایی غیرتبلیغاتی و جذاب در سایتی معتبر به سایت یا صفحه‌ای از سایت شما با کلمه‌ی کلیدی هدف برای کسب‌ و کار شما لینک داده می شود، برای شما رپورتاژ آگهی رفته است. به این محتوای لینک‌ دار غیرتبلیغاتی رپورتاژ آگهی گفته می شود. سایت‌هایی هستند که دربرابر تعرفه‌ی مشخص برای انتشار چنین محتوایی از شما مبلغی می‌گیرند. هرچه سایت معتبرتر باشد و با بازدید بیشتر هزینه تعرفه‌اش بیشتر است. رپورتاژ آگهی باید خصوصیاتی داشته باشد. علاوه‌بر متن، سایتی که در آن رپورتاژ آگهی می‌روید، زمانش و تعداد دفعاتی که می‌توانید در یک سایت رپورتاژ منتشر کنید هم فاکتورهای مهمی هستند. در ادامه به معرفی خرید رپورتاژ آگهی برای سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

خرید رپورتاژ آگهی برای سئو سایت 

سئو سایت به معنی اینکه گوگل سایت شما را ببیند و به آن اعتماد کند و بعد به مخاطبان هم نشان دهد. جلب اعتماد گوگل برای  سئو سایت‌های فروشگاهی مهم‌تر می باشد، چون سئو به معنی سود بیشتر است. برای اینکه گوگل به سایت شما اعتماد کند کارهای متفاوتی باید انجام شود. هم سایت و محتواهای سایت باید ویژگی‌ هایی داشته باشد و هم سایت‌های معتبر دیگر باید به سایت شما لینک بدهند.

بدون لینک‌گرفتن از سایت‌هایی که در چشم گوگل معتبر هستند، کار برای کارشناس سئو خیلی سخت و زمان‌بر می باشد. سیگنال‌های مختلفی که به سایت شما می‌رسد برای گوگل خیلی مهم است. وقتی سایت معتبری به سایت شما لینک می‌دهدمانند این است که شما را به گوگل معرفی می‌کند.

کارشناس سئو با خرید رپورتاژ آگهی درواقع برای سایت خودش بک‌ لینک و سیگنال خریدای می کند این کمکی است به سریع‌ترشدن سئو سایت و جلب نظر گوگل. رپورتاژ آگهی بخش مهم و جدایی‌ ناپذیر از استراتژی لینک سازی همه‌ی کارشناسان سئو سایت می باشد.

دلیل اهمیت خریدن رپورتاژ آگهی 

رپورتاژ آگهی به معنی بک‌ لینک است. تعداد لینک‌هایی که به سایت شما داده می‌شود برای گوگل مهم می باشد. هرچه تعداد بک‌ لینک‌ ها از سایت‌ های معتبر به سایتی یا صفحه‌ای بیشتر باشد، اعتماد گوگل بیشتر به آن سایت جلب خواهد شد. بک‌لینک‌ ها ویژگی مهم دیگری هم باید داشته باشند: دائمی‌بودن. خریدن لینک کار اشتباهی است و اگر گوگل بفهمد سایتی لینک خریده آن را جریمه خواهد کرد. اگر لینک‌ها موقتی هم باشند به سئو سایت لطمه وارد می کنند. پس رپورتاژ آگهی بهترین و مطمئن‌ ترین راه برای گرفتن بک‌ لینک دائمی از سایت‌های معتبر می باشد.

ویژگی های رپورتاژ آگهی معتبر و موفق 

هدف اصلی در رپورتاژ آگهی این است که سایتی معتبر برای سایت ما به گوگل سیگنال ارسال کند. اما در این‌ میان نباید از جذب کاربر و ترغیب آن برای کلیک‌کردن روی لینک رپورتاژ غافل شویم. رپورتاژ باید کلیک‌ خور هم باشد. عنوان و متن رپورتاژ وقتی موفق و حرفه‌ای عمل کردهخواهد کرد که کاربر را به سایت ما بکشاند. رپورتاژ آگهی موفق که ما را به هر دو هدف می‌رساند، باید ویژ‌گی‌های زیر را داشته باشد:

عنوان جذاب: عنوان رپورتاژ آگهی بایدبه قدری جذاب و متفاوت باشد که کاربر را وادار کند که تمام محتوا را بخواند.

محتوای آموشی: همان‌طور که اشاره شد، رپورتاژ نباید تبلیغاتی نوشته شود. به‌همین‌دلیل، رپورتاژ باید محتوایی کاملا آموزشی داشته باشد که به کاربر اطلاعاتی مفید ارائه دهد.

محتوای خوانا و روان: متن رپورتاژ باید آن‌ قدر خوانا و روان و جذاب باشد که کاربر نتواند خواندنش را رها کند. باید متنی باشد آن‌ قدر مفید و کاربردی و متقاعد‌ کننده  که کاربر برای کلیک‌کردن روی لینک عجله کند.

استفاده از انواع محتوا: بهترین رپورتاژ آن رپورتاژی است که فیلم و عکس و صدا (پادکست) و متن را با هم داشته باشد البته، فیلم و عکس و صدای مرتبط و جذاب.

یک یا دو لینک به سایت هدف بدهید: قرار نیست محتوای رپورتاژ چندین لینک به سایت هدف بدهد. رپورتاژ باید یک لینک با کلمه‌ کلیدی هدف یا نام برند داشته باشد. اگر لازم بود، یک لینک دیگر نیز ممکن است اضافه شود.

چند روش‌ برای خرید رپورتاژ آگهی 

خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌های واسطه: اگر در گوگل سرچ کنید «خرید رپورتاژ آگهی»، سایت‌های واسطه‌ی زیادی (مثل تسمینو، تریبون، راش وب و…) را پیدا می‌کنید. خوبی استفاده از سایت‌های واسطه این است که اعتباردامنه، رتبه الکسا، اسپم اسکر همه‌ی آن سایت‌ها به‌همراه تعرفه انتشار رپورتاژ را نیز مشخص کرده و دراختیار شما قرار می‌دهد. همین مزیت کار مقایسه را برای شما راحت‌ تر می‌کند.

خرید مستقیم رپورتاژ آگهی: شاید سایت هدف شما که می‌خواهید رپورتاژتان در آن منتشر شود، در سایت‌های واسطه نیست. در این‌ صورت، خودتان مستقیما باید با آن سایت تماس بگیرید و شرایط خرید رپورتاژ را بپرسید.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و طراحی وب سایت در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما