روش های دیجیتال مارکتینگ

روشهای دیجیتال مارکتینگ - تولید محتوای متنی و دیجیتال

آشنایی با روش های دیجیتال مارکتینگ منجر به شناخت بیشتر کسب و کار از رسانه هایی می شود که با فعالیت در آن قادر هستند با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را برای خود بدست آورند. راهکارهایی که می تواند همه آن ها در محیط وب اجرا شود و از رسانه های جمعی مثل تلویزیون و رادیو به منظور توسعه برند استفاده شود. در حال حاضر روش ها و ابزارهای متفاوتی برای توسعه برند در فضای دیجیتال وجود دارد. در ادامه به معرفی روشهای دیجیتال مارکتینگ میپردازیم. جهت مشاوره سئو، دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و تولید محتوای دیجیتال و متنی در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

روش ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

برای موفقیت تبلیغاتی در فضای دیجیتال باید مارکتینگ پلن مناسب با کسب و کار خود را تهیه نمود. اینکه شما چه روشهایی را برای تبلیغ برند خود در نظر دارید بر روی موفقیت، فروش و در کل بر روی برندینگ کسب و کار شما تاثیر زیادی دارد.

بعضی ها روش های تبلیغاتی را براساس نوع رسانه دسته بندی می کنند، تعدادی براساس نوع مشتری، بعضی ها براساس کیفیت و بازخورد. همه ی روشهای بالا برای دسته بندی ابزارهای بازاریابی دیجیتال مارکتینگ درست است. اما در تمامی مراحل چینش یک استراتژی دیجیتال باید توجه کنید که برند مذکور کیست، چه مشتریانی دارد، هدفش چه چیزی است، چه کار کرده، چقدر بودجه دارد و … تا بتوان براساس داده های واقعی روشهای مناسب تبلیغات در حوزه دیجیتال را به او معرفی نمود.

مهمترین اصل در دیجیتال مارکتینگ

یک اصل مهم در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد و آن هم استفاده از مشاوره ی درست می باشد. انتخاب یک مشاور مناسب برای کسب و کار در حوزه ی دیجیتال بسیار کار دشواری است. چون دانشگاهی نیست که مدرک دیجیتال مارکتینگ بدهد و هر کس می تواند ادعا کند مربی و دیجیتال مارکتر حرفه ای می باشد.

دلیل اهمیت مشاوره درست در دیجیتال مارکتینگ

در کارهای تبلیغاتی یک اشتباه منجر به بدنام شدن برند کسب و کارتان خواهد شد، چند اشتباه منجر به شکست تبلیغاتی می شود و همه ی اینها دلیلش انتخاب نادرست مشاور تبلیغاتی است.

شما باید نقشه ی راهی مربوط به برند خود داشته باشید که در آن تمام روشهای متناسب با کسب و کار شما در آن وجود داشته باشد و برنامه ریزی های انعطاف پذیر کوتاه مدت (سه ماهه) و بلند مدت (یکساله) در آن پیش بینی شده باشد. برنامه ای که برند شما را به سمت جلو می برد نه اینکه شما را به عقب بکشاند.

راهکارها و روش های دیجیتال مارکتینگ

استفاده از روش های زیر برای هر کسب و کاری می تواند نتیجه مختلفی داشته باشد، اینکه از کدام یک از روشهای بالا برای انجام تبلیغات دیجیتال استفاده کنید نسبت به نوع کسب و کار، اهداف و شکل مشتریانش دارد.  لیست روش های بازاریابی را در ادامه بیان کرده ایم:

  1. طراحی و توسعه سایت
  2. بازاریابی موتورهای جستجو (SEO & SEM)
  3. بازاریابی محتوا
  4. بازاریابی ویدئو یا ویدئو مارکتینگ
  5. بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  6. افیلیت مارکتینگ
  7. اینفلوئنسر مارکتینگ
  8. تبلیغات بنری در سایتهای پر بازدید
  9. ایمیل مارکتینگ
  10. SMS مارکتینگ
  11. رپرتاژ آگهی
  12. وایرال مارکتینگ

طراحی و توسعه سایت

وقتی از طراحی سایت صحبت می شود منظور بالا آوردن هر سایتی نیست. وقتی از طراحی سایت در امر بازاریابی دیجیتال صحبت می کنیم منظور سایتی است که با استانداردهای زیادی طراحی شده و قابلیت تبدیل بازدیدکننده به مشتری را دارد.

بازاریابی ویدیویی یا ویدئو مارکتینگ

ویدیوها نقش بسیار سازنده ای در تبلیغات دارند. هر روز میلیون ها تیزر تبلیغاتی در تلویزیون نشان داده می شود و میلیاردها نفر در سراسر دنیا این ویدیوها را می بینند. در ویدیوها می توان یک پیام را در ذهن مخاطبان تا مدتهای زیادی نشاند. یا حتی می شود اطلاعات بسیار زیادی را در مدت زمان کم به بیننده نشان داد طوری که خسته کننده نباشد. در دنیای امروز ویدیو مارکتینگ یکی از ابزارهای مهم در صنعت دیجیتال معرفی شده است، چرا که می توان توسط آن میلیون ها نفر را به سایت جذب کند و یا با کسب و کاری آشنا کرد.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما