روش افزایش بازدید سایت

روش افزایش بازدید سایت - سئو در تهران - تولید محتوای دیجیتال و متنی

اگر از یک بازاریاب یا مدیر کسب و کار بپرسید که بیشتر از همه به دنبال چه چیزی است، احتمالا پاسخ او “مشتری زیاد” خواهد بود. پس بیشتر کسب و کارها برای افزایش فروش و درآمد به افزایش بازدید سایت نیاز دارند. در ادامه به معرفی روش افزایش بازدید سایت میپردازیم. جهت مشاوره سئو، دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و تولید محتوای دیجیتال و متنی در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

روش افزایش بازدید سایت

خیلی از وبمسترها مشتاق به افزایش بازدید وبلاگ و وب‌سایت خود هستند و حاضرند هر کاری برای رسیدن به این هدف انجام بدهند. بعضی خرید افزایش بازدید سایت را امتحان می‌کنند و تعدادی دیگر به دنبال روش‌های حرفه‌ای‌تر هستند. اما بهتر است از روش‌هایی استفاده کنیم که بازدیدهای ارگانیک داشته باشد. بعضی از دیجیتال مارکتینگ ها نمی‌دانند که چگونه باید این کار را انجام دهند و از روش‌های منفی مثل استفاده از ربات افزایش بازدید سایت استفاده می کنند. در این مقاله بهترین راه های افزایش بازدید سایت به صورت درست و اصولی بیان شده است.

۱. تبلیغات، راهی برای افزایش بازدید سایت

این مورد خیلی واضح است و شاید قبل از هر پیشنهاد دیگری به فکرتان می رسد. بهتر است روش‌های متفاوت مثل جستجوی پرداختی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات نمایشی را امتحان کرد. این‌ها روش های خوبی برای جذب بازدیدکننده سایت و برندسازی هستند. استراتژی‌های جستجوی پرداختی را متناسب با اهدافتان تنظیم نمایید. ببینید که واقعا به دنبال چه چیزی هستید یا فقط بازدید بیشتر می‌خواهید یا به دنبال افزایش نرخ تبدیل هستید؟ هر روشی مزایا و معایب خود را دارد، پس بهتر است که قبل از هر اقدامی، خوب به این موضوع توجه کنید.

۲. امتحان انواع محتواها، یکی از راه های افزایش بازدید

برای موفقیت در بازاریابی محتوا هیچ فرمول ویژه و جادویی وجود نخواهد داشت. به همین دلیل سعی نمایید طول و قالب محتوایتان را تغییر بدهید تا سلیقه کاربران را بشناسید. این کار هم باعث می‌شود طیف وسیع تری از کاربران را جذب کنید و هم جذابیت انواع محتواها را بسنجید. مثلا هم از محتواهای اخبارگونه کوتاه، هم محتوای بلند و حتی ویدیو، اینفوگرافیک و انواع داده‌ها استفاده نمایید تا انواع مخاطبین را درگیر مطالبتان کنید.

۳. عنوان جذابی بنویسید تا مخاطبین را مجبور به خواندن مقاله کند

عناوین اصلی، یکی از مهمترین قسمت‌های محتوای شما است. اگر عنوان جذابی نداشته باشید، بهترین و جامع‌ترین پست‌های شما هم دیده و خوانده نخواهند شد. پس سعی کنید مهارت نویسندگی خود را بیشتر کنید و عناوین جذابی انتخاب نمایید. می‌توانید ۲۰ عنوان متفاوت را بنویسید و از بین آن‌ها بهترین مورد را انتخاب کنید. حتما قبل از انتشار محتوایتان، خیلی خوب در مورد عنوانی که انتخاب کرده‌اید دقت کنید.

۴. ارائه یک تجربه کاربری عالی، یکی از ترفندهای افزایش بازدید سایت

ارائه یک وب سایت کاربر پسند با تجربه کاربری راحت و خوب، یکی دیگر از راه های افزایش بازدید سایت می باشد. شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما این موضوع در مرحله اول تاثیر زیادی روی دید مخاطب می‌گذارد و او را به ماندن در سایت شما و کلیک روی مقالات بیشتر مشتاق می‌کند. کاربران تنها زمانی سایت شما را به بقیه سایت‌ها ترجیح می‌دهند که خیلی راحت بتوانند در آن جستجو کنند و تجربه راحتی داشته باشند. اگر سایتی خیلی پیچیده باشد و تجربه کاربری بدی ارائه دهد، سریع از آن خارج می شوند. پس اگر از این دید به آن نگاه کنیم، می‌بینیم که تجربه کاربری تاثیر زیادی در افزایش بازدید سایت دارد.

۵. نوشتن محتوای فوق‌العاده و بهینه، یکی از راه های افزایش بازدید سایت

نوشتن محتوای منحصربه‌فرد و باکیفیت، یکی دیگر از راه های افزایش بازدید سایت است. هرچقدر محتوای شما برای کلمات کلیدی متفاوت بهتر باشد، مخاطبان به ماندن در صفحه و کلیک روی بخش‌های دیگر مانند سایر مقالات، تبلیغات و محصولات علاقه نشان می‌دهند. سعی کنید مانند یک کتاب به آن نگاه کنید. هر چقدر محتوای کتاب بهتر باشد، تمرکز روی صفحات آن و علاقه به خواندن ادامه آن بیشتر خواهد شد. اگر محتوای کتاب خوب نباشد، جلد و تصاویر زیبا، عنوان خوب و تبلیغات نمی‌تواند تاثیری در فروش آن بگذارند. این موضوع برای مقالات سایت هم صدق می‌کند.

۶. به سئو داخلی توجه داشته باشید

بهینه‌سازی موتورهای جستجو و بهبود سئوی سایت ، مهم‌ترین کاری است که باید انجام شود. علاوه بر این برای همه عکس‌های خود “alt” یا متن جایگزین مناسب بنویسید و از لینک‌های داخلی هم غافل نشوید. متا دیسکریپشن و متا تایتل بسیار اهمیت دارند. اصولا سعی کنید همه بخش‎های سئو را رعایت کنید و سئوی محتوایتان را سبز کنید. این کارها را برای افزایش بازدید سایت خود انجام دهید و ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت نمایید.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما