روش های تولید محتوا

موشن گرافیک - تولید محتوای دیجیتال - روش های تولید محتوا

تولید محتوا یک روش مناسب برای افزایش بازدید سایت و تحول در کسب و کار وب سایت شما می باشد. شما باید درباره انواع روش های تولید محتوا آگاهی داشته باشید تا بتوانید به پیشرفت وب سایت خود کمک کنید. تیم تولید محتوا به شما در این مطلب کمک می کند تا انواع روش های تولید محتوا را به راحتی بشناسید. شاید در ذهن خود فکر کنید که محتوا فقط از طریق متن تولید می شود. اما از طریق روش های متنوعی می توانید محتوا را تولید کنید. در ادامه به روش های تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ میپردازیم. چهت مشاوره تولید محتوای تخصصی دیجیتال و متنی و موشن گرافیک در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

انواع روش های تولید محتوا

 تولید محتوای متنی یا تصویری ، رایج ترین نوع از انواع روش های تولید محتوا می باشد.  این نوع تولید محتوای نسبت به انواع دیگر بهتر است. تولید محتوای متنی لازمه اصلی وب سایت شما می باشد. تولید محتوا خود یکی از شاخصه های اصلی سایت است و تولید محتوای متنی نیز مهم ترین بخش برای محتوا می باشد و سایر محتوا ها صرفا برای کلیک بیشتر به کار می روند.

روش کتاب الکترونیکی

این نوع از کتاب ها معمولا به شکل pdf برای شما در سایت ها قرار داده می شوند. انواع کتاب های الکترونیکی به دو صورت رایگان و غیر رایگان است. برخی از نمونه های رایگان این کتاب ها را می توانید در سایت های داخل کشور مشاهده کنید و آن ها را دانلود نمایید. کسانی که سایت داران برای جذب مخاطب بیشتر این کار را انجام می دهند.

پستهای بلاگ

این نوع از تولید محتوای متنی روش مناسبی برای رونق بخشی به برند محتوای شما می باشد . وبلاگ نویسی می تواند شامل نقل و قول، محصولات، اعلام اخبار و مقایسه باشد. دو مورد ذکر شده از انواع روش های تولید محتوای متنی است.

تولید محتوای تصویری

مشاهده یک متن با تصویر باعث درگیر شدن ذهن انسان می شود و همین باعث می شود که صفحه شما بیشتر در ذهن بیننده نقش ببندد. محتوای تصویری باعث جذاب شدن صفحه وب سایت شما می شود. اگرچه محتوای متنی بسیار ضروری است اما باید از تصویر نیز برای اثر بخشی بیشتر نیز کمک بگیریم. به این نکته توجه کنید که تصویر های انتخابی شما باید مربوط با متن باشد.

عکس

عکس ها از رایج ترین انواع تولید محتوای تصویری هستند که می توانید برای بارگذاری انتخاب کنید. تصاویر می توانند توجه مخاطب را به خود جذب کنند. دقت کنید که تصاویری که شما انتخاب می کنید باید با متن شما هم موضوع باشد. در غیر این صورت بازدید کننده ای که شروع به خواندن متن تولیدی شما می کند با مشاهده تصویر، دچار یک ناهماهنگی شناختی می شود. که این عامل باعث کمتر شدن بازدید کننده سایت شما می شود و رفته رفته شاهد پسرفت رتبه سایت خود خواهید بود.

تصاویر اطلاعاتی

تصاویر اطلاعاتی همان آمار و ارقام هایی هستند که به وسیله عکس در درون متن ها قرار می گیرد. بارگذاری این گونه از تصاویر باعث می شود نظم و صحت گفتار شما بیشتر به چشم مخاطب بیاید. این مورد به شما کمک می کند که بازدید کننده های بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.

فیلم کوتاه

 این دسته از فیلم ها مانند استوری های اینستاگرام یا فیلم های یک دقیقه ای اینستاگرام هستند. استفاده از فیلم کوتاه نیز یک روش مناسب از انواع روشهای تولید محتوای تخصصی است.

موشن گرافیک

انیمیشن بزرگسالان می تواند کمک کند تا مخاطبان از دیدن صفحه وبسایت شما خوشحال باشند. موشن گرافیک یکی از تخصصی ترین زمینه های انواع روش های تولید محتوا است که سایت داران باید به آن توجه کنند. از آنجایی که این مورد در جلوه سایت تاثیر گذار خواهد بود می تواند باعث افزایش مخاطبان شما بشود زیرا امکان دارد مخاطبانی که به سایت برخورد می کنند در یک نگاه کامل به آن علاقه مند شوند. این را هم بدانید که هرچقدر کیفیت این انیمیشن بالاتر باشد شما شانس بیشتری را برای جلب مخاطب دارید. تولید محتوای گرافیکی می تواند کمک زیادی در انتقال مفاهیم شما انجام دهد.

برای مشاوره سئو کار در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و ایجاد پادکست  با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتالو متنی در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما