سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت - تولید محتوا - سئو وب سایت

نیاز هر کسب و کاری پس از طراحی سایت، دریافت خدمات سئو سایت در موتورهای جستجو جهت افزایش بازدید سایت و دیده شدن توسط مخاطبان میباشد. از آنجا که بیشتر کاربران از موتور جستجوی گوگل برای پیدا کردن سایت موردنظر خود استفاده می کنند، بهترین ابزار برای جذب بازدید کننده، بهبود سئو وب سایت جهت افزایش رتبه و بازدید وب سایت و بالا آمدن در صفحه اول نتایج جستجو گوگل می باشد.در ادامه به مفهوم سئو و بهینه سازی سایت و تولید محتوا می پردازیم.

سئو و بهینه سازی سایت

سئو وب سایت جهت افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل می باشد که موجب افزایش بازدید سایت می‌شود. موارد تاثیر گذار بر سئو و بهینه سازی سایت را به دو دسته کلی می‌توانیم تقسیم کرد:  خدمات سئو داخلی سایت و بهینه سازی خارج از سایت.

موارد مهم داخلی سئو سایت عبارتند از:

نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب و…) و محتوای سایت و البته در نهایت کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای سایت می باشد.

متخصصین بهینه سازی بعد از برگزاری جلسه مشاوره سئو سایت به بررسی کامل وب سایت شما از نظر طراحی و محتوا  آن می پردازد و پس از تحلیل و آنالیز سایت شما و رقبا، استراتژی لازم جهت رسیدن به افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهد.

در بعضی موارد طراحی مجدد وب سایت بطور حرفه ای جهت رسیدن به نتیجه قطعی ضروری است که این امر و دلایل آن توسط کارشناسان ما در جلسه مشاوره سئو سایت بررسی و مطرح خواهد شد.

مزایای سئو وب سایت

با توجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد بازدید وبسایت ها از طریق موتورهای جستجو انجام می شود، جای هیچ گونه شکی نیست که یکی از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت ، بهبود سئو  و بهینه سازی وب سایت است. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که تعداد زیادی از بازدیدکنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو هدفمند بوده است و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

به عبارت دیگر بیشتر این بازدید کنندگان قابلیت تبدیل به مشتری واقعی را دارند. عوامل بسیاری در نهایی کردن عملیات فروش تاثیر دارند که تیم حرفه‌ای ما توانایی دارد تا در جلسات مشاوره مارکتینگ و فروش، کمک زیادی جهت ترسیم ساختار و هدفگذاری موفقیت کسب و کارتان در زمینه فروش آنلاین به شما ارائه دهد.

راه های بازاریابی و تبلیغات

با توجه به هزینه کمتر بهبود سئو در مقابل راه های بازاریابی و تبلیغات، و همچنین بازدهی بالای آنها و قابلیت سنجش روند و نتایج کار به طور شفاف، میتوان ارائه داد بهترین سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی، بهره گیری از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد. تاخیر افتادن در سئو سایت موجب عقب ماندن از رقبا می شود، توصیه می کنیم جهت افزایش بازدید سایت و مشاوره بهبود سئو سایت، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاوره و آنالیز سئو سایت

برای شروع بهینه سازی سایت باید قدم‌های مطمئن برداشت. گام نخست گرفتن مشاوره سئو است. متخصصین سئو و بهینه سازی ما سایت شما را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و در نهایت یک پروپوزال و گزارش سئو از وضعیت وب‌ سایت شما تهیه می‌ کنند.

برای مشاوره و تبلیغات در گوگل و تولید محتوا با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام تولید محتوای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما