سازماندهی محتوای سایت

سازماندهی محتوای سایت - طراحی سایت در کرج - سئو سایت در تهران - تولید محتوا - دیجیتال مارکتینگ

برای همه ما پیش آمده که برای پیدا کردن پاسخ سوال خود وارد یک وب‌سایت شده‌ایم و پس از کمی جستجو در میان مطالب وب‌ سایت متوجه شده‌ایم که محتوای آن تکراری می باشد، یا با فاصله زمانی بسیاری مطالب جدید را منتشر می‌کند و یا عنوان وب‌سایت با محتوای آن هم‌خوانی ندارد و این موضوع باعث خروج کاربران از وب‌سایت می‌شود. این مسئله به دلیل نداشتن برنامه ریزی هدفمند توسط تولیدکنندگان محتوا اتفاق می‌افتد و برای حل آن به یک تقویم برای برنامه‌ریزی هدفمند و تولید محتوای با کیفیت نیاز داریم؛ تقویم محتوایی به محتوای وب‌سایت نظم خاصی ارائه می دهد. در ادامه به معرفی سازماندهی محتوای سایت میپردازیم. جهت مشاوره سئو، دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و تولید محتوای دیجیتال و متنی در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

سازماندهی محتوای سایت

تقویم محتوا به تیم تولید محتوا کمک خواهد کرد تا برنامه زمانبندی شده دقیق و اصولی خود را داشته باشند، محتوای مناسب مخاطبین و کاربران را تولید کنند، کیفیت محتوای خود را افزایش دهند و از بروز خطا در تولید محتوا جلوگیری کنند.

تقویم محتوا 

هر چه از کسب و کار خود به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می‌شود (پست‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها، داستان‌ها و تبلیغات) محتوا هستند. تقویم محتوا مسیری برای برنامه‌ریزی و سازماندهی برنامه ارسال پیام در شبکه های اجتماعی است.

دلیل اهمیت تقویم محتوا 

۱. صرفه جویی در وقت

مهمترین مزایای داشتن تقویم محتوا این است که سازماندهی و برنامه‌ریزی در آینده باعث صرفه جویی در وقت و انرژی خواهد شد و این زمان می‌تواند صرف کارهای خلاقانه‌تری برای استراتژی بازاریابی شود.

۲. کاهش خطاها

تقویم محتوا که معمولا استفاده می‌شود، احتمال اشتباهات را کاهش خواهد داد.با برنامه‌ریزی از قبل و مشخص کردن مسئولیت بین اعضای تیم، می‌توان اطمینان حاصل کرد که تمام مراحل کار لازم به‌ راحتی پیش می‌روند. این امر به‌ ویژه در میان تیم‌های بزرگتر که احتمالاً مسئولیت‌ هایی مانند ویرایش و راستی آزمایی را بر عهده دارند، بسیار مهم هستند. عجله در این روند می‌تواند منجر به اشتباهاتی پرهزینه باشد.

۳. امکان همکاری

تقویم‌های محتوایی همکاری خوب را چه به صورت داخلی و چه به صورت فریلنسری آسان می‌کنند. ویژگی‌های دسترسی تقویم های محتوا به این معنی است که همه از وضعیت هر پست بدون نیاز به تماس جداگانه با افراد مطلع می شوند.

۴. جلوگیری از انتشار نادرست مطالب

برنامه‌ریزی محتوا از طریق تقویم سرمقاله مانع از انتشار نادرست خواهد شد و کمک می‌کند تا شکاف‌ های احتمالی محتوا شناسایی شوند. همچنین این امکان را فراهم می‌کند که در صورت لازم بودن جلوتر از موعد مقرر تغییراتی ایجاد شود. ارسال مداوم کمک می‌کند ارتباطات واقعی با مخاطبان هدف را ایجاد کنند و دسترسی به آن‌ها افزایش یابد.

۵- کمک به بهبود محتوا

تقویم محتوا می‌تواند یک منبع عالی برای آزمایش باشد و این امکان را می‌دهد که با محتوا و زمان های ارسال آزمایش شود و به وضوح مشخص شود که چه چیزی مفید می باشد.

۶. تقویت خلاقیت

تقویم محتوا امکان صرف وقت بیشتر را برای خلاقیت در جای دیگر به وجود می آورد. این ممکن است به معنای فکر کردن در مورد روشهای آوردن یک بازی به استراتژی شبکه‌های اجتماعی شما یا صرف وقت بیشتر برای تهیه محتوای با کیفیت خوب باشد.

مراحل ایجاد تقویم محتوای شخصی خود

تصمییم گیری درمورد انواع محتوا

هنگام برنامه‌ریزی تقویم محتوا، ابتدا باید محتوایی را که می‌خواهید منتشر نمایید را تولید کنید. هنگامی که شروع به جمع‌آوری ایده‌هایی برای تقویم محتوای خود می‌کنید، باید با تیم‌های فروش و خدمات مشتری خود صحبت کنید تا سوالات بیشتری را که مشتریان معمولا از آنها می‌پرسند و مواردی که آنها باید برای خرید بدانند را یاد بگیرید.
سپس، این اطلاعات و ایده‌پردازی را با تیم بازاریابی خود در میان بگذارید تا موضوعاتی را که هنوز پوشش نداده‌اید و استراتژی‌های محتوایی متفاوت را که می‌توانید برای رسیدن به مخاطب مورد نظر خود استفاده نمود، تعیین کنید.

استفاده از ابزار تحقیق

همچنین می‌توان از انواع ابزارهای تحقیقاتی برای انواع متفاوت محتوا استفاده کرد تا اطلاعات دقیق تری پیدا کرد که منجر به نتایج بهتر شود.
ابزار تحقیق مناسب کلمات کلیدی می‌تواند کمک کند تا یک استراتژی محتوای موفق ایجاد کنید و کلمات کلیدی مناسب برای هدف گذاری برای سئو و کمپین های PPC پیدا شود.

ایده پردازی مطالب

پس از انتخاب کلمات کلیدی، استفاده از ابزاری مانند تحقیق موضوع می‌تواند موضوعات مرتبط، عناوین اخیر و سوالاتی را که افراد در موتورهای جستجو می‌پرسند نشان دهد.

حسابرسی محتوا

ابزار حسابرسی محتوا، صفحات موجود در سایت را تجزیه و تحلیل می‌کند و پیشنهاد می دهد که کدام محتوا را باید دوباره بازنویسی، به‌روزرسانی یا حذف نمود. این ابزار می‌تواند با استفاده از محتوای موجود، ایده اصلی تولید محتوا را ایجاد کند.

انتخاب کانال های رسانه اجتماعی

باید مطمئن شد که مخاطبین هدف به درستی انتخاب کرده اید و اینکه کدام شبکه اجتماعی با توجه به مشخصات جمعیتی آن‌ها بهترین هدف را دارند.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما