سیستم مدیریت تولید محتوا

سیستم مدیریت تولید محتوا - طراحی سایت در تهران - دیجیتال مارکتینگ

دنیای وب و طراحی سایت بعد از ورود سیستم مدیریت تولید محتوا مثل جوملا، دروپال و سپس وردپرس، دچار یک تحول بزرگ شد. این باعث شد دیگر علم و تخصص طراحی سایت صرفا در دست برنامه نویسان نباشد و معمولا کاربران با گذراندن یک سری آموزش کوتاه و کمترین دردسر ممکن بتوانند سایت خودشان را راه اندازی کنند. در ادامه به معرفی سیستم مدیریت تولید محتوا میپردازیم. جهت مشاوره سئو، دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و تولید محتوای دیجیتال و متنی در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

سیستم مدیریت تولید محتوا

CMS، در واقع برنامه ای است که توسط تعداد زیادی برنامه نویس طراحی شده است. استفاده از سیستم مدیریت محتوا دقیقا مثل این است که  بخش بک اند و پنل مدیریت سایت را به شکل آماده در اختیار شما قرار می دهد و دیگر از کدنویسی با زبان های برنامه نویسی بی نیازتان می شوید.

انواع CMS

در واقع امروز ۹۹ درصد سایت هایی که در سطح وب میبینید، به کمک یک سیستم مدیریت محتوا راه اندازی شده اند. اما خب سیستم مدیریت محتوا دو نوع کلی دارد که حتما باید برای طراحی سایت با آنها آشنا شوید:

۱_ سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

سیستم مدیریت محتوای اختصاصی، آن سیستمی است که یک برنامه نویس یا شرکت برنامه نویسی اختصاصا برای شما طراحی کرده است. اصولا کسب و کارهای بزرگ نیاز به این دارند که به سراغ سیستم های اختصاصی بروند.

در واقع این سیستم ها انعطاف و مزایای بسیار زیادی دارند اما هزینه بسیار زیادی را هم به صاحب آن تحمیل می کند. چرا که در صورت نیاز به هر نوع تغییر دوباره، شما باید به برنامه نویس مورد نظرتان هزینه بدهید تا جزئیات را به سایت تان اضافه کند. دقت کنید؛ اگر سیستم مدیریت محتوای اختصاصی طراحی کنید، دیگر نمیتوانید از قالب های آماده و ارزان قیمت سطح وب استفاده کرد و باید برنامه نویس برایتان یک ظاهر اختصاصی با هزینه بالا طراحی کند.

۲_ سیستم مدیریت محتوای کدباز یا Open Source

سیستم های مدیریت محتوای کدباز، که امروزه بیشتر سایت های سطح وب به کمک شان ساخته می شوند، به شکل رایگان در اختیار مخاطبان قرار میگیرد.  این یعنی همین حالا شما میتوانید به سایت وردپرس یا جوملا که هر دو از انواع سیستم های مدیریت محتوای کد باز هستند مراجعه کنید و CMS آنها را دانلود کنید و ادامه فرآیند طراحی سایت با آنها را انجام دهید. حجم این CMS ها چیزی کمتر از ۳۰ مگابایت است و به راحتی روی هاست شما نصب می شوند. بعد از نصب CMS مورد نظر، کافی است یک قالب آماده هم برایش تهیه کرده و سایت را راه اندازی نمایید. البته برای ظاهر این CMS ها هم میتوانید از برنامه نویسان کمک گرفته و ظاهر خاص خودتان را بسازید ولی خب اصولا مخاطبان قالب های ارزان قیمت آماده را ترجیح میدهند.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما