شناخت تولید محتوا

تولید محتوای دیجیتال - خدمات تولید محتوا

امروزه تاکید بسیارسئو بر تولید محتوا با کیفیت بالا است. تولید محتوای با کیفیت بالا سبب می شود که مقام وبسایت شما به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند. به همین دلیل اغلب مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به خدمات و شناخت تولید محتوا تعلق داده اند و کوشش می کنند که بلاگ نویسان با سابقه بالایی را در این زمینه استخدام نمایند. یکی از مشکلات اصلی بلاگ نویسان امروزه، تولید محتوای مناسب با کسب و کار می باشد. اینکه چگونه محتوایی را تولید نمایند که مناسب با سلیقه مخاطبان وبسایت باشد و یافتن یک منبع معتبر کاملا دشواراست. ما در این مقاله سئو میخواهیم در مورد راهکار این مشکل با شما صحبت نماییم.اینکه شما چگونه یک محتوای مناسب تولید نمایید و چه مواردی برای آن نیاز دارید در ادامه به  تعریف شناخت و خدمات تولید محتوا متنی و دیجیتال میپردازیم. چهت مشاوره تولید محتوا با ما تماس بگیرید

داشتن اندیشه برای شناخت و تعریف تولید محتوا

اولین قدم به وجود آوردن ایده تولید محتوا می باشد. شما اول باید مبحث وب سایت و مقالات خود را مشخص کرده و بعد برپایه آنها شروع به تولید ایده و یک موضوع تازه کنید. یک دفترچه در کنار خود داشته باشید و موضوعات مرتبط را یادداشت نمایید و بهترین موضوع را گزینش کنید.

غیر از گوگل، وسیله های بسیاری وجود دارند که با توجه به کلمه کلیدی ، جمله مورد نظر را تولید میکنند. یکی از ابزارها و وبسایتها ubersuggest است که بهترین جمله هایی که دارای بیشترین میزان جستجو هستند را به شما نشان خواهند داد.

رقم زدن عنوان در تولید محتوای گیرا و دلپذیر

متسفانه یکی از بزرگترین خطاهایی که مردم تازه در نوشتن محتوای خود انجام می دهند، به عنوان محتوای خود توجه نمی کنند یا یک عنوان کلی می نویسیند مثل ” آیین افزایش بازدید وبسایت ” این عنوان علاوه براینکه تکراری می باشد افراد کمتری را جذب می کند. عنوان اصلی ترین بخش است زیرا درعنوان می توانید کلمات کلیدی و یا جملات مهم را به طور عاقلانه به کار ببرید و از همه مهمتر اینکه این عنوان محتوای شما است که افراد کاردان را جذب می کند پس در نوشتن آن توجه بسیاری کنید.

محتوای وبسایتهای حریف خود را چک کنید

قبل از تولید محتوا ، مقالات وبسایتهای مدعی را چک کرده و تلاش کنید که نقص هایی که در تولید محتوا آنها یافت می شود را در بخش محتوای وبسایت خود از بین ببرید اگر هم اصلا درحیطه کاری شما مقاله خوبی دیده نمی شود، این کاملا به سود شماست و لازم نیست که کوشش زیادی برای بالا آمدن وبسایت خود انجام دهید.

احتیاج کاربر در تولید محتوا را در مورد توجه قرار دهید

مخاطب اصلی محتوای وبسایت شما، کاربران تان می باشند پس باید محتوایی تولید کنید که احتیاج آنها، مسائل روزانه و تمامی خصوصیاتی که به دنبال آن هستند را مورد توجه قرار دهد. کاربران، ساعت های بسیاری را دراینترنت ضایع می کنند تا بتوانند مطلب مورد توجه خود را یافت کنند، اگر شما بتوانید خواسته های اصلی آنها را به وسیله  تولید محتوا مورد توجه قرار دهید، میتواند به یک منبع معتبر تبدیل شود.

ایده اصلی را دست کم نگیرید

یکی از مسائل اصلی اغلب مقاله های وبسایتها این است که مطالب کاملا تیتروار و بدون بیان جزییات بیان می شود.اگر شما به مساله اصلی می پردازید، باید تلاش کنید تمامی اطلاعات و مشکلات جز آن را بیان کنید.

در چند مقاله متفاوت به جستجوی مبحث بپردازید

اغلب بعضی از موضوعات هستند که چند وجه برای توضیح دارند اما با یک موضوع هم سطح. به عنوان مثال همین مقاله که برای شما نوشته ایم. روش های تولید محتوا بسیاری با موضوعات مختلفی وجود دارد. شما می توانید در هر مقاله، شیوه ها و ایده های مختلف را توضیح دهید. البته این نکته را مدنظر قرار دهید که ایده های شما باید حائز جنبه های مختلفی باشند نه اینکه دنباله هم باشند.

مخالف دیگران بنویسید

مجوزبدهید که با یک مثال این مسئله را بیان کنیم. شما به عنوان یک بازاریاب محتوا وظیفه مفید شبکه های اجتماعی را میدانید و آن را یک احتیاج واجب می دانید و همه در این مسئله دارای ایده یکسان با شما هستند اما شما ایندفعه به جای خوبی شبکه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا، مشکلات آن را بنویسید. این گونه مقالات نشان میدهد که شما به نکاتی توجه میکنید که دیگران دقت نمی کنند وسبب فرق شما با دیگران خواهد شد.

یک لیست از مقالات تولیدی خود محیا کنید

یک لیست کامل از تمامی مقالات تولیدی وب سایت خود محیا کنید. امتیاز اینکار این می باشد که شما به سادگی میتوانید اتصال به موضوع اصلی وبسایت خود، به دیگربخش ها بک لینک دهید.

نتیجه گیری

اگر دوست دارید همه افراد با وبسایت شما و محتوایی که تولید کرده اید بیشتردرگیر شوند باید اصول و قواعد خوانایی متن را در تولید محتوا به درستی توجه کنید. چون متنی که خوانده نشود هیچ قیمتی ندارد. اگر بتوانید محتوای خود را با این بنیادها و قاعده ها به خوبی سامان دهی کنید و به مخاطب برسانید در قسمت اول سبب پیوستگی برقرار کردن مخاطب می شود. مخاطب بیشتر در سایت شما خواهد ماند و شما زمان زیادی دارید تا او را معتقد کنید از محصولات و خدمات شما بهره گیری کند. در نتیجه نرخ تبدیل شما هم بالا خواهد رفت.

این اصول را در ذهن خود بسپارید. اجرای این اصول خیلی ساده و راحت هستند و اگر در دو یا سه محتوا استفاده کنید برای شما به یک عادت تبدیل خواهد شد و می توانید بسیار زیاد از آن بهره ببرید.

برای مشاوره و تعریف و خدمات تولید محتوای دیجیتال و تبلیغات در گوگل  با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوا :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام تولید محتوای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما