طراحی موشن گرافیک

طراحی موشن گرافیک - دیجیتال مارکتینگ - تولید محتوای دیجیتال و متنی

طراحان موشن گرافیک، گرافیک های حرکتی ایجاد می کنند که تقریباً در تلویزیون، فیلم، تبلیغات و موارد دیگر قابل مشاهده هستند. اگر یک هنرمند موشن گرافیک مبتدی یا پیشرفته باشید، مجموعه ای از مهارت ها وجود دارد که به شما امکان میدهد یک طراح موشن گرافیک عالی شوید. در این مقاله مواردی از مهمترین مهارت هایی را که هر طراح موشن گرافیک به آن نیاز دارد تا کار خود را به سطح بالاتری برساند بیان کرده ایم. در ادامه به معرفی طراحی موشن گرافیک میپردازیم. جهت مشاوره سئو، دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و تولید محتوای دیجیتال و متنی در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

مهارت های طراحی موشن گرافیک

این مهارت برای  طراحی موشن گرافیک و تبدیل شدن به یک طراح موشن گرافیک خوب از اهمیت زیادی برخوردار است. از این گذشته، طراحی حرکتی عملاً ویژگی های گرافیکی را از طریق انیمیشن زنده می کند. داشتن دانش طراحی گرافیک میتواند به شما این امکان را بدهدکه کار طراحی حرکتی خود را پیش ببرید. مخصوصا اگر فریلنسر هستید، جایی که معمولا از شما خواسته می شود که نه تنها عناصر مجازی را حرکت دهید، بلکه آنها را نیز ایجاد نمایید. مطمئناً، ممکن است در استودیویی کار کنید که کار شما طراحی موشن گرافیک است که عناصر مجازی را که یک طراح گرافیک ایجاد کرده است، بگیرید و یک قطعه گرافیکی متحرک بسازید. همانطور که گفته شد، شما هرگز نمی توانید انواع پروژه هایی را که در آن قرار دارید پیش بینی نمایید، و دانستن اینکه چگونه عناصر دو بعدی را نه تنها جابجا کنید، بلکه آنها را ایجاد کنید برای موفقیت شما حیاتی است.

۲. مهارت های هنر سنتی

داشتن دانش هنر سنتی در طول فرآیند طراحی شما بسیار به شما کمک خواهد کرد و می تواند بهترین راه برای انتقال طرح حرکتی خود به کاربر را در اختیار شما قرار دهد. در طول اکثر قطعات موشن گرافیک، ترسیم ایده های خود بر روی کاغذ همیشه آسانتر از ساخت آن در کامپیوتر است تا متوجه شوید که کار نمی کند. طرح‌ها را می‌توان خیلی سریع‌تر انجام داد، به شما این امکان را می‌دهد تا ایده‌های متفاوت را سریعاً پیدا کنید، و در نهایت سرعت کار شما را افزایش می‌دهد. همچنین اگر مجبور باشید ایده ای را بازگو کنید، احساس بدی نخواهید داشت، زیرا نیازی به صرف زمان زیادی برای آن ندارید.

درک انیمیشن

به عنوان یک طراح موشن گرافیک باید بتوانید عناصر دو بعدی را از طریق حرکت زنده کنید. برای این کار باید از انیمیشن استفاده نمود، انیمیشن در موشن گرافیک چیزی فراتر از تنظیم چند فریم کلیدی می باشد. شما همچنین باید یک پایه قوی در مبانی انیمیشن و نحوه حرکت همه چیز برای خلق اثر جذاب داشته باشید. اصول انیمیشن به همان اندازه که برای انیماتور کاراکترها صدق می کند، برای شما نیز صدق خواهد کرد. شما باید بتوانید بدانید که کجا اغراق کنید، یا اینکه چه نوع زمان بندی بهتر عمل می کند. شما ممکن است بهترین طراحی را داشته باشید، اما اگر به خوبی متحرک نباشد، می تواند قطعه طراحی حرکتی شما را به هم بزند.

مهارت های طراحی سه بعدی

عناصر سه بعدی راه خود را، در طراحی حرکت، پیدا کرده اند و روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت. می توانید آن را در یک لوگوی سه بعدی، مقدمه ای برای یک برنامه تلویزیونی، تبلیغات و موارد دیگر پیدا نمایید. به عنوان یک طراح موشن گرافیک، باید این مجموعه مهارت را داشته باشید تا بتوانید با صنعت در حال تغییر همگام باشید. برنامه های سه بعدی زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کرد، این به شما بستگی دارد که برای یادگیری آن وقت بگذارید. شما نباید خود را فقط به طراحی حرکت دو بعدی محدود کنید، دانش خود را به سه بعدی گسترش دهید تا فرصت های بیشتری برای شما پیدا شود.

درک تایپوگرافی

تایپوگرافی به شدت در طراحی متحرک مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا نیروی محرکه، در پشت گرافیک حرکتی است. برای مثال، یک طرح حرکتی ممکن است فقط از نوع، برای انتقال محصول، شرکت یا خدمات به بیننده استفاده کند. از آنجایی که تایپ بسیار برجسته است، باید درک درستی از تایپوگرافی داشته باشید.

مهارت های فنی

این موشن گرافیک های روز و عصر همه بر روی کامپیوتر انجام می شود، بنابراین مهم است که شما مهارت های فنی را برای سازگاری با محصولات، سرورها و سیستم های جدید داشته باشید. برنامه، سیستم عامل ها و سرورهای مجازی زیادی وجود دارد که یک هنرمند موشن گرافیک باید به آنها تسلط داشته باشد تا بتواند در صنعت برتر باشد.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما