قالب پست اینستاگرام

سئو در تهران - سئو در تهران - دیجیتال مارکتینگ - محتوا اینستاگرام - چگونه قالب پست اینستاگرام طراحی کنیم ؟

استفاده از یک قالب خوب برای قالب اینستاگرام می تواند عاملی برای موفقیت در تبلیغات و کسب و کار باشد، اینستاگرام امروزه یکی از شبکه های محبوب تمامی جهان شناخته شده است و هر فرد با یادگیری ایجاد یک قالب پست اینستاگرام خوب می تواند پیشرفت بالایی در آن داشته باشد، در ادامه چگونگی تولید یک قالب پست خوب و تولید محتوا اینستاگرام را برای شما توضیح خواهیم داد.  مشاوره تولید محتوای دیجیتال ، دیجیتال مارکتینگ و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

قالب پست اینستاگرام  :

افرادی که در زمینه فتوشاپ فعالیت دارند به راحتی می توانند قالب های اینستاگرام طراحی کنند، در برخی از مواقع شما حتی می توانند از اینترنت قالب های مورد نظر خود را دانلود کنید، پست باعث زیباسازی محتوای تولیدی می شود، اما برای انتخاب یک قالب مناسب یا ایجاد یک قالب مناسب شما باید به عوامل متفاوتی مانند اندازه و سایز مرتبط با محتوا تولیدی، هماهنگی رنگ با سبک محتوا، هماهنگی طرح مورد نظر با محتوا و… دقت داشته باشیم.

تمپلیت اینستاگرام :

تمپلیت اینستاگرام در واقع همان قالب پست اینستاگرام آماده می باشد که از قبل ساخته شده است و شما می توانید از آن استفاده کنید، این تمپلیت دارای تزئین و زیبایی منحصر به فردی است که باعث می شود تا شما توانایی نمایش نمادی ظاهری را برای کاربران داشته باشید.

در این قالب ها شما می توانید محتوای یونیک و تولیدی خود را قرار دهید، همچنین در قسمت پایینی شما می توانید یک لوگو برای نمایش ایمیل و شماره تلفن همراه خود بگذارید که باعث یکدست شدن طراحی کاری پست و همچنین افزایش جذابیت در پست باشد، قابل ذکر است که ارائه شماره تلفن و ایمیل در هر پست تنها برای افزایش میزان تبلیغات است. برای مثال حتی اگر شما محتوای متنی در پست قرار ندهید اما شماره تلفن و ایمیل خود را قرار دهید، ارائه کننده یک تبلیغات کامل می باشید که کاربران را جذب خواهد کرد.

اهمیت قالب پست اینستاگرام :

یکی از دلایلی که قالب پست اینستاگرام تا این حد دارای اهمیت است، مسلما گسترش ارتباط برند کاری شما می باشد، به هر میزان که قالب پست شما طراحی بهتری داشته باشد شما می توانید اعتبار و محبوبیت بالاتری در صفحات اینستاگرام به دست آورید، قالب های اینستاگرام در دید کاربران این شبکه جذاب و حرفه ای می باشد و باعث می شود که کاربر به دنبال کردن و بررسی ادامه فعالیت شما بپردازد.

چگونه قالب پست اینستاگرام طراحی کنیم ؟

طراحی قالب پست اینستاگرام مسلما کار افرادی می باشد که به فتوشاپ مسلط باشند، اما شما می توانید به صورت آماده قالب های اینستاگرام را از گوگل دانلود کنید، همچنین اگر یک قالب خاص مد نظر داشته باشید می توانید در سایت های پشتیبان و حرفه درخواست دهید تا یک قالب پست اینستاگرام مناسب با محتوای تولیدی شما، ایجاد کنند.

مزایای قالب پست آماده :

قالب پست اینستاگرام آماده می تواند باعث ایجاد یکپارچگی و یکدست بودن پست های اینستاگرام شما خواهد بود و همچنین کاربران پیج اینستاگرام شما را به مرور زمان از طریق قالب طراحی شده می شناسند، همچنین ایجاد یک قالب یکدست می تواند باعث بالا بردن سرعت ایجاد پست باشد و همیشه مطمئن خواهید بود که می توانید محتوای تولید شده را در کوتاه ترین زمان ممکن به پست  تبدیل کنید.

تولید قالب پست اینستاگرام :

اگر به دنبال تولید قالب پست اینستاگرام هستید، باید حتما از چند نرم افزار کاربردی مانند Adobe Photoshop، CANVA، Find Templates و همچنین Social Graphics آشنایی داشته باشید و از آنها برای برای تولید قالب استفاده کنید. در نرم افزار Adobe Photoshop تولید قالب محتوا بدون هیچگونه هزینه ای انجام می شود و شما آزادی عملکرد بالاتری در این نرم افزار برای تولید قالب خواهید داشت، همچنین یادگیری ایجاد قالب در این نرم افزار سهولت بیشتری نسبت به نرم افزار های دیگر دارد.

از نرم افزار CANVA شما می توانید در ساخت قالب لی اوت استفاده کنید، قابل ذکر است که استفاده از این نرم افزار برای افرادی که سررشته کافی در تولید قالب و کار با نرم افزار های فتوشاپ ندارد مناسب نیست، زیرا پیچیدگی خاصی دارد و طراحی تمپلیت در آن سخت خواهد بود.

از برنامه های دیگری که شما می توانید برای تولید قالب پست استفاده کنید، می توان به Easil و همچنین Picminkey اشاره داشت، این دو برنامه قابلیت های متفاوتی قبیل ویرایش فونت،ایجاد رنگ های جدید برای محتوا، تغییر اندازه فونت مورد نظر، قالب های آماده پست اینستاگرام و محتواهای پیشنهادی دارد.

برای مشاوره سئو کار در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و ایجاد پادکست  با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام و مشاوره تولید محتوای سایت و سئو در کرج و تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما