مبانی سئو سایت

مبانی سئو سایت - تولید محتوا - دیجیتال مارکتینگ در کرج

اگر از دسته افرادی هستید که در سئو و بهینه سازی سایت با مشکل مواجعه شده اید و در نتیجه نتوانستید از طریق سایت مشتریانی پیدا کنید، این مطلب به متعلق به شماست. اصول مهم و مبانی سئو در دنیای وب جزء اساسی ترین موارد شناخته شده است و بدون رعایت آنها نمی توانید کسب رتبه خوب در فضای پر رقابت امروزی داشته باشید. در ادامه به معرفی مبانی سئو سایت میپردازیم. جهت مشاوره سئو، دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و تولید محتوای دیجیتال و متنی در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

مبانی سئو سایت

سئو (SEO) به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. در سئو پروسه هایی با هدف آسان کردن دسترسی مخاطبین به سایت شما از طریق نتایج موتورهای جستجو انجام می شود. یک پروسه سئو موفق، به سایت شما کمک خواهد کرد که تا آنجا که ممکن است به صفحات ابتدایی گوگل و به صورت ایده آل، به صفحه اول گوگل برسید.

چند اصل پایه ای سئو عبارتند از:

فرآیند سئو می تواند بسیار پیچیده باشد، اما مبانی و اصولی در آن وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید به افزایش رتبه سایت خود در نتایج جستجو کمک کنید:

مدل کسب و کار خود را شناسایی کنید

سئو و بهینه سازی سایت بدون این که از مدل کسب و کار خود شناخت کافی داشته باشید، کمکی به شما نخواهد کرد. شما قبل از شروع هر پروژه سئو و تعریف اهداف قابل دستیابی در کسب و کار، باید در مورد مسائل بسیار مهمی تصمیم بگیرید. این مسئله در مورد استارت آپ های کوچکی که تازه شروع به کار کرده اند، کسب و کارهای کوچکی که قصد طراحی مجدد سایت خود را دارند و حتی شرکت های با سرمایه های بسیار زیاد نیز برقرار است.

در ابتدا بازار هدف و مشتری هدف خود را مشخص نمایید. انتخاب این دو گزینه بر روی انتخاب کلمات کلیدی سایت شما اثر می گذارد. بازار هدف خود را شناسایی کنید و اطلاعات ضروری در مورد مخاطبین هدف خود را نیز کسب کنید. این اطلاعات باید شامل آشنایی با خواسته ها و انتظارت مشتریان در خرید محصول شما می باشد.

کلمات کلیدی مناسب را شناسایی نمایید

این قسمت از کار در سئو، اهمیت زیادی دارد. در این جا شما کلمات کلیدی طولانی تری که معتقدید مخاطبین به جستجوی آنها در وب می پردازند را انتخاب می کنید. هدف شما این است که در هنگام جستجوی کلمات کلیدی منتخب شما توسط مخاطبین، سایت شما در بالاترین قسمت نتیجه جستجو قرار گیرد. شما از این به بعد باید به صورت مدام رتبه سایت خود را در نتایج جستجو دنبال نمایید. دقت کنید که رتبه سایت در طول زمان دارای نوساناتی می شود و همواره در جای ثابتی نمی ماند.

رتبه سایت در کلمات کلیدی را تحت نظر بگیرید

تحت نظر داشتن رتبه کلمات کلیدی بسیار اهمیت دارد، زیرا این رتبه هیچ وقت ثابت نمی ماند. فاکتورهای رتبه بندی همیشه در حال تغییرند و صرفا به این دلیل که در ماه گذشته در صفحه اول قرار داشتید، دلیلی بر حضور ادامه دار سایت در این صفحه نخواهد بود. با استفاده از ابزارهایی مانند وبمستر تولز گوگل، رتبه میانگین سایت خود در کلمات کلیدی را می توانید زیر نظر بگیرید.

مطالب با کیفیت منتشر کنید

گوگل به سایت های دارای مطالب با کیفیت امتیاز ویژه ای در رتبه بندی خواهد داد و به همین دلیل شما باید در بخش وبلاگ خود اقدام به نوشتن محتوای با کیفیت نماید. ارتباط مستقیمی بین محتوای طولانی و رتبه صفحه مرتبط با آن محتوا وجود دارد.

سئو داخلی سایت را بررسی کنید

هر صفحه از سایت شما باید مطابق با اصول صحیح سئو باشد. در نظر داشته باشید که صرفا رتبه کلی سایت هدف سئو نیست و هر یک از صفحات سایت نیز باید پتانسیل حضور در نتایج جستجو را داشته باشند. پارامترهای بسیار زیادی در سئو داخلی سایت تاثیرگذار هستند و همچنین با استفاده از ابزارهایی مانند GTmetrix می توانید به تست و بررسی اولیه سئو داخلی اقدام نمایید.

سرعت سایت را ارتقا دهید

مخاطبین امروزی اینترنت به سرعت بالای سایت در دسکتاپ و موبایل توجه می کنند. توجه به این خواسته مخاطبین تا حدی زیاد شده است که گوگل فاکتور سرعت سایت را جز پارامترهای رتبه بندی اعلام کرده است.

این مسئله زمانی مهمتر می شود اگر بدانیم که:

  • کاربران یک سایت در صورت انتظار بیش از حد در هنگام بارگذاری صفحه، دکمه بک میزنند و سایت دیگری را از نتایج جستجو انتخاب می کنند.
  • سرعت سایت مستقیما جز پارامترهای رتبه بندی بوده و همینطور کند بودن سایت موجب افزایش بانس ریت می شود.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما