محتوای سئو شده

سئو در کرج - سئو خارجی - تولید محتوای دیجیتال

یکی از بخش های مهم سئو داخلی، داشتن محتوای سئو شده در سایت می باشد. سئو کردن محتوا به معنی تولید و بهینه سازی محتوایی است که پتانسیل بدست آوردن رتبه بالا در موتوهای جستجو را دارد و می تواند ترافیک زیادی از نتایج جستجو بدست آورد. در ادامه به معرفی محتوای سئو شده و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

محتوای سئو شده

سئو به فرآیند بهینه سازی وب سایت گفته می شود با این هدف که وب سایت ما بیشترین رتبه را در نتایج موتورهای جستجو داشته باشد. فرآیند سئو دارای مراحلی است که این مراحل را به طور کلی می توان به سه قسمت سئو داخلی، سئو فنی و سئو خارجی تقسیم بندی نمود. سئو محتوا زیر مجموعه ای از سئو داخلی به حساب می آید.

سئو داخلی با بهینه سازی عنوان صفحه و هدینگ H1 شروع می شود و سپس تا انتهای محتوای صفحه طول می کشد. هدف ما از تولید محتوای سئو شده نوشتن محتوایی است که مطابق با اصول سئو است و توسط موتورهای جستجو به خوبی درک خواهد شد.

انواع محتوای سئو شده

  • پست های وبلاگ سایت: این فرمت، رایج ترین فرمت محتوا می باشد. یک پست می تواند ترکیبی از متن، تصاویر و ویدیو باشد. پست می تواند در انواع مطلب، فهرست، آموزش، خبر با اطلاعات کامل نوشته شود.
  • صفحات ثابت: محتوایی که در صفحات ثابت سایت مانند صفحه درباره ما وجود دارند.
  • صفحات محصولات: محتوایی که شامل معرفی محصولات یا خدمات یک سایت می شود.
  • صفحات فرود: صفحاتی که به طور خاص برای استفاده در کمپین های تبلیغاتی PPC طراحی شده است و یا اولین صفحه ای که مخاطب در ورود به سایت با آن مواجه خواهد شد.

روش نوشتن محتوای مناسب برای سئو

دستورالعمل هایی وجود دارد که برای تولید محتوای سئو شده در وب سایت باید از آنها پیروی کرد تا از بهینه بودن آن اطمینان پیدا کنیم.

۱. بهینه سازی محتوا با جستجوی کلمات کلیدی

قبل ار اینکه شروع به فکر کردن درباره مقدمه محتوا کنید، باید ابتدا به جستجوی کلمات کلیدی برای سایت بپردازید. آگاهی از کلمات کلیدی که مخاطبان در هنگام استفاده از موتورهای جستجو به تایپ آنها می پردازند، با دو هدف انجام می شود:

  • شما از نوع محتوایی که مخاطبان به دنبال آن بوده و آنها را راضی می کند، آگاه می شوید.
  • شما از نحوه بهینه سازی محتوا و افزایش رتبه آن در نتایج ابتدایی جستجو آگاه می شوید. این موضوع در طولانی مدت به معنی افزایش ترافیک و رتبه سایت است.

۲. از کلمات کلیدی در عنوان صفحه، هدینگ و بدنه محتوای سایت استفاده کنید

تقریبا اغلب شما می دانید که باید از کلمات کلیدی اصلی صفحه در عنوان و هدینگ H1 آن استفاده نمود. نکته مهم در اینجا این است که استفاده حداقل یک بار از همین کلمات کلیدی اصلی در چند پاراگراف ابتدایی متن نیز به همان اندازه مهم می باشد.

یک قانون کلی وجود دارد که همواره بخش مهم یک محتوا همانی است که در ابتدای آن قرار دارد. بنابراین با این کار می توانید نشانه هایی به موتورهای جستجو بدهید که تمام محتوای صفحه را به خوبی درک کنند.

۳. همیشه از محتوای متنی در کنار سایر انواع محتواها استفاده نمایید

موتورهای جستجو همواره درک بهتری از متن ها نسبت به سایر انواع محتوا خواهند داشت. بنابراین حتی اگر به صورت تخصصی بر روی انواع دیگر محتوا فعالیت دارید، حتما از نسخه متنی آن نیز در کنار آن استفاده کنید تا موتورهای جستجو به درک بهتری از محتوای صفحه برسند. می توانید از همین مفهوم در سایر انواع محتوا مانند عکس، ویدیو یا صدا استفاده نمایید.

۴. پاسخ درستی به کاربران داده و آن ها را از ابتدا راضی نگه دارید

قبل از انتشار هر نوع پستی در وب سایت، باید ابتدا از هدف اصلی کاربران برای پیدا کردن محتوای پست مورد نظرتان آگاهی داشته باشید. به عبارت دیگر باید بدانید که مخاطبان از جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر شما چه هدفی دارند و به دنبال چه نوع محتوایی می باشند. آسان ترین راه برای انجام این کار استفاده از گوگل است، چرا که این موتور جستجو قدرت زیادی در درک خواسته مخاطبان به ازای عبارات مختلف جستجو دارد.

۵. محتوای طولانی بنویسید

محتوای طولانی عملکرد بهتری از خود در نتایج جستجو و شبکه های اجتماعی بر جای می گذارند. کیفیت محتوا همیشه بر کمیت آن اولویت دارد اگر محتوای شما قابلیت جذب اشتراک گذاری و لایک بیشتری دارد،قطعا می تواند رتبه بهتری در نتایج جستجو بدست آورد، هر چند اگر محتوای طولانی تری بسیاری نیز در دیگر سایت ها وجود داشته باشد.

۶. لینک های داخلی به سایر محتواهای مرتبط انجام دهید

یکی از بخش های دیگر محتوای سئو شده، لینک سازی داخلی است. حتما در محتوای سایت خود لینک هایی به سایر صفحات مرتبط بدهید تا مخاطبان اطلاعات بیشتری از موضوعات مشابه پیدا کنند. همچنین با این کار موتوهای جستجو نیز به پایش و ایندکس بیشتر سایت شما می پردازند.

لینک های داخلی موجب ایجاد ارتباط معنایی بین محتوای صفحات مختلف سایت می شود و این مسئله به گوگل کمک می کند تا مفهوم هر صفحه را بهتر درک کنند. در هنگام لینک دادن به دیگر صفحات سایت از انکر تکست های مرتبطی استفاده نمایید تا پایشگرها درک بهتری از محتوای صفحه لینک شده به دست بیاورند.

۷. لینک های خارجی به دیگر وب سایت های مرتبط و معتبر بدهید

در کنار لینک دادن به مطالب داخل سایت، بهتر است که به سایر مطالب با کیفیت اما در خارج از سایت نیز لینک بدهید. این مطالب باید داری ویژگی های زیر باشند:

  • به کاربران کمک کنید تا اطلاعات بیشتری از موضوع مورد نظرشان بدست آورند.
  • وب سایت مورد نظر دارای اعتبار بالایی باشد.
  • در دادن لینک های خارجی افراط نکنید، اما اگر احساس می کنید که استفاده از یک لینک خارجی کاملا منطقی است، حتما نسبت به انجام این کار اقدام نمایید.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ سئو و تولید محتوا در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما