مشاوره سئو سایت و خدمات سئو

مشاوره سئو سایت و خدمات سئو - تولید محتوای متنی

سئو (SEO) یا بهینه سازی موتور جستجو یکی از مهم ترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ است، که منجر به افزایش رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل خواهد شد. به خاطر داشته باشید که سئو به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ معرفی شده است و ارائه این خدمات باید از سمت متخصصان این بخش که به دانش بازاریابی نیز مسلط هستند ارائه شود. در ادامه به اهمیت مشاوره سئو سایت و خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. چهت مشاوره سئو سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

مشاوره سئو سایت و خدمات سئو

سئو به تکنیک هایی گفته می شود که  باعث افزایش رتبه وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو خواهد شد. این تکنیک کمک می کند تا وب سایت شما برای افرادی که در موتورهای جستجو مثل گوگل به دنبال روشی هستند که برند، محصول یا خدمت شما ارائه می کند، بهتر دیده شود.

البته سئو تنها مربوط به موتورهای جستجو نیست، فعالیت های سئو منجر به بهبود تجربه کاربری و کاربردی بودن وب سایت است. از سوی دیگر با توجه به اینکه کاربران به موتورهای جستجو اعتماد میکنند، برخورداری از موقعیت بالا و مناسب در جستجوی کلمات کلیدی، اعتماد کاربر به وبسایت و برند شما افزایش پیدا می کند. در نهایت مشاوره سئو و خدمات سئو سایت به شناخته تر شدن وب سایت شما یا همان افزایش آگاهی از برند کمک خواهد کرد.

خدمات سئو سایت در قالب دو بخش اجرا و مشاوره سئو به کسب وکارهای مختلف ارائه می شود :

  • اجرای خدمات سئو سایت: این خدمات با تحلیل رقبا در فضای آنلاین و آنالیز وب سایت شروع می شود. سپس با توجه به کسب و کار، نوع کالا یا خدمت، موقعیت برند و فعالیت رقبا، کلمات کلیدی و مهم برند شناسایی  می شود و میزان رقابتی بودن این کلمات تعیین خواهد شد
  • مشاوره سئو : ارائه مشاوره به کسب و کارها جهت افزایش بازدید سایت در زمینه تدوین استراتژی سئو، تحلیل رقبا در فضای آنلاین، انتخاب کلمات کلیدی و …

 سئو خارجی (Off-Site SEO)

این شکل از سئو به تمامی فعالیت هایی که “خارج از صفحه” برای بهینه سازی وب سایت شما انجام می شود مانند بک لینک ها. به زبان ساده تعداد کاربرانی که مطلب شما را منتشر و به شما لینک می دهند و عملکرد این انتشاردهندگان می تواند تا حدود زیادی به رتبه شما در بعضی کلمات کلیدی که برایتان مهم است، موثر باشد. شرکت ما براساس اصول و استانداردهای این بخش، تمام تکنیک های سئو کلاه خاکستری را برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل انجام می دهد.

  • استراتژی لینک بیلدینگ
  • لینک سازی ارگانیک
  • بهینه سازی شبکه های اجتماعی

سئو فنی (Technical SEO)

این شکل از سئو به ” Back End ” وب سایت و چگونگی کدگذاری صفحات سایت شما گفته می شود. آنالیز کلی سایت، فشرده سازی تصاویر، داده های ساختار یافته و بهینه سازی فایل های CSS از تعداد موارد سئوی فنی هستند که می توانند سرعت بارگذاری وبسایت شما را به عنوان یکی از عوامل مهم رتبه بندی در موتورهای جستجو مثل گوگل افزایش دهند. همچنین بهبود و افزایش سرعت سایت بر تجربه کاربری تاثیر مثبت دارد و یکی از اولین اقدامات بهینه سازی سایت محسوب می شود.

خدمات سئو سایت باید به طور مداوم مورد توجه قرار گیرد، بعضی از وب سایت هایی که با رسیدن به صفحه اول گوگل دست از تلاش برداشته و پس از مدتی کوتاه به صفحات دیگر در گوگل کاهش پیدا کرده اند. دستیابی به یک رتبه مشخص در زمان مشخص با توجه به تغییر دائمی الگوریتم های گوگل، عملکرد رقبا، رفتار مخاطبان هدف و سایر عوامل نیازمند تخصص بسیار بالا است. پس پیشنهاد میکنیم که تمرکز خود را بر روی سئو وب سایت بگذارید و در گام اول به دنبال دستیابی به کاهش مستمر رتبه در موتورهای جستجو در یک بازه زمانی هشت ماه الی یکساله باشید.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا  تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو سایت در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو سایت و تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما