معرفی اصول سئو

دیجیتال مارکتینگ - تولید محتوا در کرج - سئو در تهران

سئو کار حرفه‌ ای به شخصی گفته می شود که در مورد مشاغل حرفه ای با مهارت های زیاد خود یک هدف یکپارچه، تحلیلی و تکنیکی را در جهت رشد کسب و کار شما با اهدافی مانند: رقابت تجاری، رونق کسب و کار شما،  افزایش درآمد و… طراحی می کند. سئو کار حرفه ای سایت با تبلیغ زیاد کسب و کار شما، ارتباط بین شما و مشتریان احتمالی را بهبود می دهد. سئوکار حرفه‌ ای، با ارائه بهترین مطلب که هدف آن، نشان دادن این موضوع است که برای مخاطبان ارزش قائل می باشد، نیاز آنها را درک می کند و به دنبال کارهای مناسب برای آنها است.در ادامه به اهمیت و معرفی اصول سئو حرفه ای سایت و دیجیتال مارکتینگ میپردازیم. چهت مشاوره سئو کار  و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

معرفی اصول سئو

 می توانید از تکنیکال سئو شروع کنید

تکنیک هایی که در ادامه به شما توضیح میدهم، نه تکنیک های سئو شناخته شده اند و  یک سری اصول پایه ای هستند که در صورت پیاده نشدن روی سایت، نمیتوانید یک سایت حرفه ای سئو شده داشته باشید.

سرعت سایت

سرعت سایت مهم ترین پیش نیازی است که باید به آن دقت نمایید. زمانی که سرعت وب سایت شما بهینه نبوده و ربات های گوگل و علاوه بر آنها کاربران، برای حضور در سایتتان با مشکل روبرو خواهند شد، گوگل به این راحتی ها اجازه نمایش صفحات تان در نتایج را نخواهد داد.

با توجه به همین موضوع باید تا جای ممکن سرعت سایت را بالا ببریم. بهینه سازی سرعت به ۲ دسته فاکتور بستگی دارد. دسته اول اجرای یک سری نکات و تکنیک ها مثل کاهش کدهای اضافی صفحه یا کم کردن درخواست های سایت به سرور و دسته دوم، انجام ندادن یک سری کارها مثل عدم استفاده از تصاویر با سایز و اندازه بزرگ در سایت است.

تجربه و طراحی کاربری (UX و UI)

به طور کلی تجربه کاربری یا UX به معنی آن حسی است که شما حین کار با وب سایت به دست می آورید رابط کاربری (UI) ظاهر سایت و بخشی از UX است. مثلا اگر الان از مشاهده فونت این مقاله لذت میبرید، این به معنی UX خوب سایت و اگر با آن مشکل دارید، به معنی UX منفی آن می باشد. تجربه کاربری موضوع بسیار پیچیده ای است و حتی خود سرعت هم یکی از فاکتورهای آن محسوب می شود.

امنیت

یکی دیگر از اصول سئو که اتفاقا گوگل هم نسبت به آن حساسیت زیادی دارد، مبحث مهم امنیت سایت می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید اگر سایت شما دچار مشکلات امنیتی بشود، گوگل کاربران را از ورود به آن منع خواهد کرد.به این معنی است که اگر سایت شما دچار حملات هکری شده است، به دست هکران افتاده و گوگل متوجه موضوع می شود به کسانی که قصد ورود به آن را دارند اخطار می دهد و پیشنهاد می کند وارد سایتتان نشوند.

رخ دادن چنین اتفاقی میتواند باعث کاهش تمامی رتبه های سایت شما و البته ایجاد یک تاریخچه بد در مورد سایتتان نزد گوگل بشود. با توجه به همین، پیشنهاد میکنم در مرحله اول به کمک افزونه های وردپرس یا یک متخصص، امنیت سایت خودتان را تضمین نمایید.

بعد از امنیت، نوبت به دریافت SSL برای سایت میرسد. SSL البته به طور مستقیم روی امنیت سایت شما تاثیر ندارد و بیشتر، راهکاری برای امن کردن اطلاعات کاربران در سایت است. اما موضوع اینجاست که گوگل نسبت به آن حساسیت بالایی دارد و عملا به سایت های بدون SSL توجه زیادی نمی کند.

به سراغ محتوا بروید

بعد از اینها، نوبت به تولید محتوا در سایت می رسد. منظورم از محتوا در مرحله اول متن صفحات محصول، درباره ما، خدمات و سپس نوشتن مقالاتمی باشد. در مرحله دوم هم منظور از محتوا، ویدیو، صوت و تصویری است که در سایتتان منتشر خواهید کرد.

تکمیل محتوای صفحات

در قدم اول باید برای صفحات اصلی و مهم سایت محتوا تولید شود. علاوه بر آن اگر قرار است صفحه محصول و خدمات اصلی در سایت داشته باشید، باید محتوای آنها را هم تولید کنید.

بنابراین در مرحله اول محتوای آنها را تولید کرده و ترجیحا تا جای ممکن از ایجاد صفحاتی که در حال حاضر محتوایی برایشان ندارید، خودداری نمایید.

URL صفحات

یکی دیگر از اصول پایه سئو، مبحث url ها یا همان آدرس هر صفحه از سایت می باشد.. احتمالا شما هم در خیلی از سایت های تازه کار با آدرس صفحه بهم ریخته، طولانی، نامفهوم و… دیده اید. در واقع url ها هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو گوگل اهمیت خواهد داشت. بنابراین حتما به زیبایی آنها اهمیت بدهید.

عنوان جذاب

یکی از فاکتورهایی که تعیین میکند صفحات شما در نتایج جستجو چه رتبه ای داشته باشد، CTR یا نرخ کلیک خواهد بود و منظور از CTR تعداد افرادی است که بعد از دیدن سایت شما در نتایج گوگل روی آن کلیک خواهند کرد

محتوای سئو شده

خود محتوایی که شما در سایت منتشر می کنید، چه محتوای یک مقاله آموزشی باشد و چه محتوای صفحه محصول و خدمات، باید کاملا بهینه باشد. این یعنی این محتوا علاوه بر کاربرپسند بودن، باید به شکلی بهینه شود تا زمانی که کاربر کلمه کلیدی آن را در گوگل جستجو می کند، ربات های گوگل محتوا را به عنوان یک صفحه مناسب تشخیص داده و در مقابل دید مخاطب قراردهد.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما