مهارت های افزایش عملکرد سئو

مهارت های افزایش عملکرد سئو - طراحی سایت و سئو در تهران و کرج

امروزه افراد زیادی توانسته اند با استفاده از تکنیک ها و ترفند های بهینه سازی محتوا سایت خود و عملکرد سئو را بهبود ببخشند و در رقابت های بسیار شدید با رقبا در صفحه اول گوگل جایگاه خودشان را در رتبه های ۱ تا ۳ ثابت نگه دارند. اگر شما هم می خواهید این ترفند ها را یاد بگیرید و از رقبای خود جلو بروید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید. در ادامه به معرفی مهارت های افزایش عملکرد سئو میپردازیم. جهت مشاوره سئو، دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و تولید محتوای دیجیتال و متنی در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

مهارت های افزایش عملکرد سئو

با توجه به هوشمند تر شدن الگوریتم های دیگر و ریسک بالای استفاده از تکنیک های کلاه خاکستری،  حتی استفاده نادرست و غیر اصولی از تکنیک های کلاه خاکستری هم ریسک زیادی دارد به این دلیل که با هربار آپدیت شدن الگوریتم های گوگل تلاش می کنند تا راه را بر این گونه کارها ببندند. بنابراین توصیه من به تمامی دوستانی که در حوزه سئو فعالیت میکنند این است که در کنار فعالیت ها و خدمات سئو ( تکنیکال، داخلی و خارجی ) سعی نمایند تا بهینه سازی محتوا را در اولویت بالا قرار دهند که دو دلیل بسیار مهم دارد. اولین دلیل این است که محتوای بهینه و با کیفیت دقیقا در راستای الگوریتم های موتورهای جستجو است و با هزاران آپدیت نیز این اصل هیچ گاه تغییر نمیکند و همیشه جزء پارمترهای اصلی گوگل برای رتبه بندی سایت ها می باشد.

دومین دلیل این است که محتوای بهینه و با کیفیت محتوایی است که کاربران و مخاطبان به دنبال آن می گردند و شما میتوانید با تولید محتوای درجه یک و با کیفیت به یکی از مهمترین اهداف هر سایت یا همان جذب و نگه داشتن مخاطب است برسید.

مراحل بهینه سازی محتوا برای افزایش عملکرد سئو

مراحل بهینه سازی محتوا دو بخش است :
۱- ابتدا باید محتوای موجود را بررسی و شناسایی کنیم
۲- سپس شروع به بهینه کردن و بهبود کیفیت محتوا نماییم

شما باید این محتوا را براساس یک سری پارامتر هایی در یک شیت اکسل جمع آوری کنید
هر محتوا باید به صورت جداگانه لیست شود :
این ستون ها شامل موارد زیر است:
• آدرس پست
• عنوان پست
• اهدافی که می خواهید به آن دست پیدا کنید
• مخاطبان هدف
• کلمات کلیدی که با آن بتوانید رتبه سایت را افزایش دهید
• ترافیک و تبدیل ارگانیک
• ترافیک اجتماعی و تبدیلات
• مفید بودن یا قابلیت استفاده.

جدول بهینه سازی محتوا

بعد از این که این لیست را درست کردید یک دید کلی از تمامی محتوای سایت خواهید داشت لازم است تا این لیست را براساس اولویت بندی صفحات از پر اهمیت به کم اهمیت مرتب نمود و بعد از آن شروع به بهینه کردن محتوا براساس اولویت کرد.

از چه روش باید بهینه سازی محتواها را انجام بدهیم؟

براساس مواردی که در ادامه ذکر خواهد شد. سعی کنید تمام موارد را بکار بگیرید تا هرچه بیشتر محتوایتان رشد کند و به سئو و بازدید سایتتان کمک کند.

۱- ترافیک بیشتر برای سایت بیاورید

  • عنوان: در ابتدای عنوان کلمات کلیدی را وارد نمایید. هدف یک عنوان بین ۳۰ تا ۶۰ کلمه باشد.
  • توضیحات متا: کلمات کلیدی را در توضیحات متا قرار دهید. هنگامی که افراد در جستجوی پیدا کردن این کلمات کلیدی هستند، در قسمت های زیر پررنگ می شوند. این باعث جلب توجه بیشتر می شود، که به نوبه خود منجر به کلیک بیشتر خواهد شد.
  • عنوان H1 عنوان H2: کلیدواژه ها را در این عناوین بنویسید.
  • محتوای بدنه مقاله: کلمات کلیدی را نیز در متن قرار دهید.
  • پیوندهای داخلی به صفحه سایت: ایجاد پیوندهای داخلی به صفحه مورد نظر در سایت با کلمات کلیدی مهم.
  • بهینه سازی تصویر: تصاویر نیز محتوا هستند. مطمئن شوید که کلمات کلیدی خود را در نام پرونده و برچسب عنوان تصویر قرار داده اید.

۲- نرخ کلیک (CTR) را بهبود بدهید:

تمایز داشتن: اطمینان پیدا کنید که با رقبای خود فرق دارید. بیرون از چارچوب فکر کنید.

۳- ترافیک بیشتر از شبکه های اجتماعی جذب نمایید

نکته بعدی جذب خواننده از شبکه های اجتماعی است. حتما حتما از اپن گراف ها در سایتتان استفاده نمایید تا زمانی که لینک مقالاتتان در شبکه های اجتماعی منتشر می شود از نظر خوانایی و جذابیت بصری مخاطب را به خود جذب نمود تا کلیک کند و وارد صفحه سایت شود.

۴- قابل استفاده بودن مقاله را بهبود بدهید :

موتورهای جستجو هرگز چیزی از شما نخواهند خرید. مخاطبان این کار را انجام می دهند، بنابراین روی آنها تمرکز کنید. اطمینان پیدا کنید که آنها تجربه خوبی در وب سایت شما دارند.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما